تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: یک عکس ... یک خاطره ( آرشیو شماره 1 )
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

:llerr:ttt1با درود به همه بچه های کافه کلاسیک:ttt1:llerr

مریلین مونرو با نام اصلی «نورما جین بیکر» در تاریخ ۱ ژوئن ۱۹۲۶ میلادی در لس آنجلس به دنیا آمد. در ۹ سالگی به یتیم‌خانه سپرده شد و سپس در طول سال‌ها سرپرستی وی به ۱۱ خانواده مختلف سپرده شد.در سن ۱۶ سالگی مجبور به ازدواج با پسر یکی از همسایگان به نام کریس مک‌کی شد. اندکی بعد همسرش به جنگ فراخوانده شد. این ازدواج چهار سال بعد با توافق هر دو به طلاق منتهی شد.

پس از طلاق از همسرش، برای بدست آوردن خرج زندگی در یک کارخانه‌ی اسلحه‌سازی مشغول به کار شد. در آنجا بود که توجه یک عکاس ارتش را به خود جلب کرد و تصویرش بر جلد مجله‌ی رسمی ارتش با نام «Yank» نقش بست. در سال ۱۹۴۵ نورما جین به عنوان مدل عکاسی کم کم به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. او قراردادی را با یک آژانس مد در هالیوود امضا کرد  . اندکی بعد مشاوری را استخدام کرد و به توصیه این مشاور موهای تیره‌اش را به رنگ بلوند درآورد. در آن زمان نورما جین نام هنری مریلین مونرو را برای خود برگزید.

او با جذابیت ها و استعداد بالای طنز در سال ۱۹۵۳ در فیلم چگونه میتوان با یک میلیونر ازدواج کرد، درخشید. مریلین مونرو در این فیلم نقش پولا، دختری نزدیک‌بین را ایفا می‌کند که دائم با در و دیوار برخورد می‌کند. تصویری که مریلین مونرو در این فیلم از خود نشان داد چنان گیرا و فریبنده بود که توانست بر تصویر بتی، ستاره زن آن زمان و هم‌بازی‌اش در این فیلم سایه بیندازد.

مریلین مونرو با صدای خود چندین ترانه نیز خوانده است. می‌خواهم که دوستم بداری در فیلم بعضی ها داغشو دوست دارن و هم‌چنین الماس‌ها بهترین دوست یک دخترند در فیلم آقایان بلوندها رو ترجیح می دهند از مشهورترین ترانه‌های به جای مانده از این ستاره بزرگ به شمار می‌روند.

در این دوران شایعاتی مبنی بر رابطه‌داشتن با جان اف کندی رئیس‌جمهور وقت آمریکا وجود داشت. شایعه‌ها هیچ‌گاه ثابت نشده‌اند، اما تا به امروز این شایعات به قوت خود باقی مانده‌اند. آخرین حضور برجسته مریلین مونرو در انظار عمومی به ۱۹ مه ۱۹۶۲ باز می‌گردد که او در مراسم جشن تولد جان اف. کندی د بر صحنه ظاهر شد .


در سال ۱۹۵۵ باآرتور میلر که نمایشنامه نویس بود ازدواج کرد و یهودی شد. مریلین مونرو جوان در سال‌های آخر زندگی با شکست‌هایی مواجه شد و به افسردگی شدید دچار شد، در سال ۱۹۶۱ از آرتور میلر جدا شد و یک سال بعد درگذشت.

زندگی او روی پرده، یک زندگی رویایی بود که سینما ساخته بود، اما در دنیای واقعی مشکلات و تفاوتهایی داشت که مردم از مرلین مونروی محبوبشان انتظار نداشتند. شخصیت و انتظاراتی که سینما ساخت فراتر از توانایی‌ها و گاهی متفاوت با خواسته‌های او بود. وی در جایی گفته‌است: «من یک زن بازنده‌ام. مردها، زیادی از من انتظار دارند؛ به خاطر تصویری که از من ساخته شده و خودم هم در ساخت آن کمک کرده ام؛ من سمبلی از تنها چیزی هستم که مردان از آن استقبال می‌کنند» 

او یکی از مشهورترین ستارگان سینما، نماد جذابیت جنسی و ستاره پاپ در قرن بیستم است. برخی وی را جذاب‌ترین زن قرن بیستم دانسته‌اند و به اعتقاد رابین میور او پرعکس‌ترین چهره زن جهان است.



یکی از بزرگان زحمتکش هالیوود : کرک داگلاس !

:llerr:ttt1با درود به همه بچه های کافه کلاسیک:ttt1:llerr

:heart::heart::heart:تصاویری دیگر از اوا گاردنر:heart::heart::heart:



:llerr:ttt1با درود به همه شما عزیزان کافه کلاسیک:ttt1:llerr

سه زن کلاسیک در یک عکس کمتر دیده شده ی رنگی .

احتیاجی به معرفی هست ؟! :eee43

جمع دوستانه در آکسفورد !

پشت صحنه فیلم درخشش

گفته میشه کوبریک تا آخرین لحظه فیلمبرداری، فیلمنامه اش رو مرتب تغییر میداد و از رنگهای مختلف برای جدا کردن فیلمنامه ها از هم استفاده میکرد و هنرپیشه ها و عوامل صحنه تا آخرین لحظه باید دقت میکردند که از فیلمنامه ای با رنگ مشابه استفاده کنند. برای همینم جک نیکلسون وقتی فیلمنامه بدستش میرسید، اصلا نمیخوندش. چون مطمئن بود که عوض خواهد شد. آخرین رنگ فیلمنامه رو حفظ کرده و اجرا میکرد.

دل ای دل ای دل ای دلللللل ...! در جمع دوستانه بزرگان !

خیلی سخته آدم بتونه حدس بزنه چند لحظه بعد هاردی چه عکس العملی نشون میده !


Tony Curtis

كازابلانكا {#smilies.wink}

چارلی و بخشی از اهل بیتشون !

منقول از ((بوگارتنامه ! ))

:llerr:ttt1با درود به همه بچه های کافه کلاسیک:ttt1:llerr

تصاویری از الیزابت تیلور در فیلم کلوپاترا

در روایات هست یک زمانی آکتور سینما بوده !

:llerr:ttt1با درود به بچه های کافه کلاسیک:ttt1:llerr

نقش آفرینی الیزابت تیلور  نقشی واقعی و زیبا  نقش یک مادر مهربان



:llerr:ttt1با درود به بچه های کافه کلاسیک:ttt1:llerr

زنان مو کوتاه را دوست دارم. از جسارت کوتاه کردن موهاشان برای کوتاه کردن غم هاشان لذت میبرم. مثل جین سیبرگ


بر عکس من که زنان مو بلند را دوست دارم (البته نه هر زنی!)


________________________________________________________________________________​__________________________________________________________

تو دنیای لورل و هاردی انگار غم و اندوه جایی نداره!


نشستن پای فیلماش لذت بخشه و خاطره انگیزه



تصویری زیبا از الیزابت تایلور

از چپ به راست : چارلز برانسن ، آلن دلون ، اورسولا آندرس ، توشیرو میفونه

صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
آدرس های مرجع