تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: یک عکس ... یک خاطره ( آرشیو شماره 1 )
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

این گروه خشن !

الیویا دهاویلند

هری لایم عزیز خیلی ممنونم . تصویر مرحمتی شما از خانم الیویا دهاویلند بسیار زیبا بود . سپاسگزارم .

.......................................................................

خوب من هم تصویری خاطره انگیز و  کار شده با سیاه قلم رو تقدیم می کنم :

تقدیم به دارنده فوق لیسانس اینگرید برگمن شناسی کافه که به دلایل امنیتی از اشاره صریح به نام و درجه نظامی و سمت ایشان در کلانتری کافه معذورم !  ( شما که دوست ندارید ایشان به دلیل مشاهده عکس های منکراتی توسط مقامات رده بالا دچار مشکلات و نیز تذکر با درج در پرونده شوند ! ) لطفا در مورد دادن اطلاعات بیشتر برای شناسایی ایشان  اصرار هم نفرمایید ... !

درود بر دون ویتو کورلئونه 
من احتمال میدم با توجه به رتبه نظامی شخص مورد نظر که در طی سالیان ,  مابین ستوانی و سرگردی فیکس نشده و همچنین عدم شباهت نام وی با نام یکی از معتبرترین کارخانجات خودرو سازی ,  احتمالا کسی مشکوک نخواهد شد و این راز سر به مهر باقی خواهد ماند !

 


باید مراقب باشیم به هیچ وجه تصویری از این شخص منتشر نشه

بله هری عزیز ! همه ما باید سخت مراقب باشیم ... و اصلا فکر می کنم رازداری در مورد این مسأله یک وظیفه کافه ای است !

در مورد تصویر آقایی که زحمتش رو کشیده بودید هم باید عرض کنم چهره اش کمی آشناست اما من مطمئنا نمی شناسمش ... ( از این جا به بعدش رو با نگاهی به دوبله ارزشمند انیمیشن رابین هود در نظر بگیرین ! : ) چهره اش  جذابیت خاصی داره ... یه جورایی در وجناتش خونده میشه که قدرت همیشه مجذوبش می کنه ... و  باز هم یه جورایی ! احساس میشه که هیچ چیزی در ارده آهنینش تاثیرگذار نیست ... نه بانوانی موطلاییو نه ثروت ناشی از برنده شدن های موفقیت آمیز در بازیها ! و مسابقات ورزشی مثل رولت ! خوب که به چهره اش دقیق میشی کم کم حس می کنی که این چهره باشکوه چقدر شبیه به شوالیه ها و سلاطین افسانه ای ازمنه گذشته به نظر میاد ! و اگه بشه قوه خیال پردازیمون رو کمی بیشتر بسط بدیم و بر بالای سرش یه تاج ! تصور کنیم به گمانم قهرمانی میشه با این شکل و شمایل دوست داشتنی ! :

یا حق ...

بعید نیست شخص مورد نظر شما که توصیف اش رفت شهید شده باشد. ایشان قرار بود اول ماه از لیبی برگردند اما تا حالا خبری از ایشان به دست ما نرسیده است. فکر می کنم  آخرش دوستی با معمر قذافی کار دست سروان داد !

(۱۳۹۰/۲/۳ عصر ۱۱:۵۶)IranClassic نوشته شده: [ -> ]

بعید نیست شخص مورد نظر شما که توصیف اش رفت شهید شده باشد. ایشان قرار بود اول ماه از لیبی برگردند اما تا حالا خبری از ایشان به دست ما نرسیده است. فکر می کنم  آخرش دوستی با معمر قذافی کار دست سروان داد !

ریچارد عزیز . از تصور این مساله غم در وجودم پیچیده بود و داشتم فکر  میکردم نام کدام بخش از کافه را بنا به سنت ها میشود به نام ایشان نامید و از خدا پنهان نیست از شما هم پنهان نباشد حتی به گزینه (( کافه شهید سروان رنو )) و یا (( فیلمخانه شهید لویی ! )) هم ره برده بودم که ناگهان با پیام کوتاه تصویری از شهید همیشه زنده لویی ! در موبایلم مواجه شدم که بیان فرموده بودند حالشان خوب است و دارند در راه رضای خدا برای برخی بانوان شورشی وجیهه در لیبی روادید و گذرنامه صادر می کنند ! آه لویی ! بابا تو دیگه کی هستی ...!

و این هم تصویر رسیده از سروان که در لباس های مبدل برای پرهیز از شناخته شدن و ((ریا)) مشغول به کمک به بانویی  برای گذر از محاصره نیروهای متخاصم می باشند و ظاهرا لویی مناطق ناشناخته و راه های عبور مخفی طرابلس و بن غازی را چون کف دستشان می شناسند !

مرحبا لویی !

آلن دلون و آنتونی کویین با لباس ارتشی در حال بازی شطرنج !

هر چقدر لباس ارتشی ( و حتی کماندویی ) به آنتونی کویین می آید ، این لباس به آلن دلون نمی آید ! ما به آلن دلون با همان کت و کلاه و پالتوی شیک  بیشتر عادت داریم .

(۱۳۹۰/۲/۱۱ عصر ۱۱:۱۹)IranClassic نوشته شده: [ -> ]

آلن دلون و آنتونی کویین با لباس ارتشی در حال بازی شطرنج !

به سیگار توی دست آلن دلون و آنتونی کوئین دقت کنید! جالب اینه که آنتونی فقید ، دو گانه سوز هم بوده و علاوه بر سیگار یک عدد پیپ هم در جیبش دارد و هروقت که از سیگار خسته میشد برای نفس تازه کردن ! پیپ می کشید. کم کم داره از آنتونی هم خوشم میاد. [تصویر: www_MyEmoticons_com__smokelots.gif]

ریتا هیورث و دخترانش .

داریوش مهرجویی در پشت صحنه "دایره مینا"
1352 شمسی


(۱۳۹۰/۲/۴ صبح ۰۹:۱۷)دن ویتو کورلئونه نوشته شده: [ -> ]

...و این هم تصویر رسیده از سروان که در لباس های مبدل برای پرهیز از شناخته شدن و ((ریا)) مشغول به کمک به بانویی  برای گذر از محاصره نیروهای متخاصم می باشند و ظاهرا لویی مناطق ناشناخته و راه های عبور مخفی طرابلس و بن غازی را چون کف دستشان می شناسند !...

 این کلود رینز در اکثر فیلم ها نقش ناجی زن ها را دارد و چون بهشت زیر پای مادران و زنان است پس نتیجه می گیریم که کلود رینز هم باید قاعدتا به پاس این همه خدمت به بهشتیان ، جاپایی در بهشت داشته باشد. در این دنیا که ناکام بود لااقل در آن دنیا خدا بتواند با حوری ها جبران نماید . آمین !

کتاب زندگینامه کلود رینزhttp://www.amazon.com/Claude-Rains-Actor...0813124328

و زمان همچنان می گذرد ...

پدر و پسر : پریروز ...

 پدر و پسر : دیروز ...

پدر و پسر : امروز ...

چارلز چاپلین … کلمات از توصیف این هنرمند عاجزند ! چاپلین هیچ وقت اسکار نبرد…ولی در سال 1972 اسکاری افتخاری به وی داده شد و همین باعث شد تا یکی از زیباترین لحظات اسکار رقم بخورد…چاپلین که خدمتی عظیم به سینما کرد…در سال 1972 برای اسکار افتخاری به روی سن رفت و جمعیت 10 دقیقه ایستاده وی رو تشویق کردند…اشک چاپلین و جمله ی I lOVE You که چاپلین در اون لحظه مکرر تکرار می کرد…از یاد هیچ کس پاک نخواهد شد.

فرانک سیناترا، باکال و بوگارت

 bogie et al

اسطوره کمدی در کنار تصویری از اسطوره وحشت...

مرحوم مهدی آژیر - دوبلور


دوبلور تنسی تاکسیدو، شیلا در کارتون سندباد 

 منبع، عکس‌های قدیمی

از راست :  آنتونی کوئین ( ص )  - باربارا استانویک - گری کوپر -  و یک خانمی به نام گورو ( احتمال از عوامل پشت صحنه )

....محمد علی کشاورز و ....

سه غول سینمای کمدی کنار هم / عکس


فرهنگ > چهره‌ها  - در این عکس هارولد لوید، ژاک تاتی و باستر کیتن سه چهره شاخص سینمای کمدی در روزگار پیری کنار هم نشسته‌اند.

از چپ به راست: باستر کیتن (بازیگر و کارگردان فیلم‌هایی چون «ژنرال»، «شرلوک جونیر» و «هفت شانس»)، ژاک تاتی (کارگردان فیلم‌های «تعطیلات آقای هولو» و «ترافیک») و هارولد لوید (بازیگر دوران صامت که عینک گرد قاب مشکی‌ او شهرت بسیاری داشت).

صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
آدرس های مرجع