تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: کلاسیک ها در تلویزیون
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

مطمئن هستید که این فیلم تازه دوبله نشده ؟!

چون باند صدا بسیار صاف و تازه بود. idont

یعنی تیم تصحیح باند صدا اینقدر حرفه ای عمل کرده ؟!

(۱۳۹۳/۹/۲۸ عصر ۰۴:۱۹)سروان رنو نوشته شده: [ -> ]

مطمئن هستید که این فیلم تازه دوبله نشده ؟!

چون باند صدا بسیار صاف و تازه بود. idont

با توجه به اینکه محمدباقر توکلی سال درگذشت شان 1360 است و نصرت اله حمیدی نیز بعد از انقلاب دوبله های کمی داشتند و بعد به خارج از کشور مهاجرت کردند دوبله حداقل قبل از سال 1360 دوبله شده است و در آخر بانو آذر دانشی ( دوبلر فیلمهای بریژیت باردوت ) که او هم در دهه 60 فعالیت کمی داشتند ضمن اینکه در دهه 60 فوت شدند

کلیه کارهایی که شبکه نمایش در خلال فصل تابستان و پاییز پخش کرد همگی باند اصلی و صدای اولیه فیلم بود که دستنخورده باقی مانده بود . از جمله آنها پدرخوانده دوبله اول ، اومالی بزرگ ، دزد دوچرخه ، زنده باد زاپاتا و ... بود که هرگز از تلویزیون با این کیفیت پخش نشده بود .

همان طور که پیشتر هم در بخش جعبه پیام گفته شد , پس از پایان سریال هزاردستان , سریال زیبا و خوش ساخت کیف انگلیسی از شبکه iFilm در حال پخش است. در دوران قحطی سریال های بدردبخور , دیدن این نوع سریال هایِ الان کلاسیک شده , واقعا لذت بخش است.

شخصیت سازی این سریال بسیار درخشان است.

کیف انگلیسی با آقای ادیبان , مستانه , جناب پیرایش , خان و پسرش , و همه آدم های رنگارنگش , شب ها  ساعت 9:30 پخش می شود و فردای آن روز , ظهر ساعت 1:30 بازپخش دارد.

کسانی هم که دوست دارند همه سریال را یکجا ببینید می توانند در لینک زیر هر قسمت را برای مدت محدودی به صورت اینترنتی تماشا کنند:

لینک سریال کیف انگیسی

یک مورد خاص اورژانسی :

آیا از بین دوستان کسی لینک ترانه کامل , اصلی و جاهلی " گردنم کلفته ..." را که در متن سریال کیف انگلیسی پخش می شود دارد ؟!

( البته در سریال بیشتر آهنگ بی کلام آن پخش می شود که منظور من ترانه با کلام آن است )

گویا در ایام نوروز قرار است شبکه نمایش مخاطبان را حسابی سورپرایز کند!

پخش دو فیلم از دی دی (دیترهالروردن) که تاکنون از تلویزیون پخش نشده اند و پخش مجدد سریال جنگجویان کوهستان با کیفیت تصویری مناسب بخشی از این برنامه هاست.

http://www.yjc.ir/fa/news/5151641/%D8%B1...B%8C%D8%B4

بعد از مدت ها , دوباره  فیلم  مرد سوم  را این بار با دوبله ترمیم یافته و حداقل حذفیات  از شبکه نمایش دیدم . یک نوآر کلاسیک زیبا و جمع و جور با کلی سکانس خوب . با بازی جوزف کاتن خوشتیپ که همیشه بر پرده سینما چشم نواز است؛ یک اورسن ولز نایاب که با اینکه در فیلم حضور فیزیکی چندانی ندارد اما سایه سنگینش بر کل فضای فیلم احساس می شود و همان چند دقیقه حضورش آدم را شیفته خود می کند؛ و یک  آلیدا ولی زیبا  که سلزنیک به حق می خواست او را جانشین اینگرید برگمن نماید. . به هر حال لذت بخش بود . دست آقای مطمئن زاده تهیه کننده برنامه سینما کلاسیک  درد نکند. اگر هفته ای  را نیز به اینگرید برگمن ( که اینهمه فیلم قابل پخش  در کارنامه اش دارد ) اختصاص دهند دیگر نور علی نور می شود !

mmmm:

واقعا این برنامه کار بزرگی انجام می دهد . آشنا کردن نسل جوان با فیلم های کلاسیک و بالا بردن سطح سلیقه آنها فقط با چنین کارهایی انجام می شود. نباید فقط به مقاله نوشتن و نقد نوشتن بسنده کرد. چنین کارهای عملی ای تاثیر بسیار بیشتری دارد.



مسابقه خوبی به نام ثانیه ها با  سبکی شبیه به مسابقه هفته (مرحوم منوچهر نوذری ) این روزها از شبکه دو پخش میشه. مجری برنامه هم آقای خمسه عزیز هست که واقعا اجرای خوب و جذابی ارائه می کنن. چند روز پیش جمعی از بازیگران و مجریان تلویزیون در برنامه شرکت داشتند که گرچه از بازیگران مطرح نبودند اما اتفاق جالبی در برنامه افتاد که دلیل افت کیفیت فیلم ها و بازی بازیگران جدید را از روی آن می توان حدس زد. اینکه چرا معلومات بازیگران ما اینقدر پایین است.

در جایی از مسابقه مجری وقتی نام آدری هیپبورن را پرسید با اعتراض اکثر آنها مواجه شد و اینکه چرا این سوالات سخت را می پرسد و این بازیگر را نمی شناختند !

لینک آن تیکه از برنامه که این سوال مطرح شد:

http://s4.picofile.com/file/8183035918/s...a.avi.html

کل برنامه را هم می توانید در لینک زیر ببینید:

http://www.aparat.com/v/SxYr4

بیسوادیشون که واقعا غوغا میکرد. ادا و اصول و لوس بازی و از خود متشکر بودن تنی چند ازین خانمها هم واقعا مشمئز کننده بود. نمیدونم چرا در خلال دیدن مسابقه، یاد مرحوم کمال الحق سلامی افتادم که اتفاقا چند قسمت از مسابقه هفته رو اجرا کردن. خلاصه وقتی به اون مرحوم و سطح سواد رشک برانگیز و همچنین تواضع، فروتنی و شخصیت باوقارش فکرکردم و همزمان این مجری ها رو میدیدم، واقعا ناامید شدم...

در بین خانمها از بازیگران مجرب تلویزیون (در بسیاری از سریالها نقش آفرینی کردند) هم حاضر بودند

شماره 1 "مهوش وقاری" شماره 2 "زهره حمیدی" که خانم وقاری بیشتر سوالات رو پاسخ دادند

موردی هم به نظرم جالب باشه

وقتی آقای "علیرضاخمسه" در مورد اینکه "کازابلانکا" در کدام کشور قرار دارد، سوال میکنند

جمعی از خانمهای حاضر با شنیدن نام "کازابلانکا" به هیجان اومده و احساسشون رو با صدای نسبتا بلندی ابراز میکنن!

عکس العمل خانم شماره 8 هم تماشاییه!

ویدئو  Casablanca_City

با تشکر از سروان رنو (برای موضوع جالبی که ارائه کردند) و سرهنگ دکس (کلیپ آقای سلامی)

کلیپی دیدنی درباره دوبله فیلم شین؛ با حضور اساتید و گرامیان زنده یاد علی کسمایی، منوچهر اسماعیلی، منوچهر والی زاده، چنگیز جلیلوند، نصراله مدقالچی، محمود قنبری، عباس مطمئن زاده که در تاریخ 14 فروردین 94 از برنامه سینما کلاسیک پخش شد.

دانلود

امروز فیلم گروه لاوندرهیل از شبکه نمایش داشت پخش میشد. در تیتراژ پایانی نام سرکار خانم آدری هپبورن درج شده بود. اما ظاهرا حضور ایشون کلا زاید!!! بوده لذا حذف شده بود. حالا چقدر در نسخه اصلی حضور بهم رسانیده اند والله اعلم...

(۱۳۹۴/۲/۸ عصر ۱۰:۱۴)سرهنگ دکس نوشته شده: [ -> ]

امروز فیلم گروه لاوندرهیل از شبکه نمایش داشت پخش میشد. در تیتراژ پایانی نام سرکار خانم آدری هپبورن درج شده بود. اما ظاهرا حضور ایشون کلا زاید!!! بوده لذا حذف شده بود. حالا چقدر در نسخه اصلی حضور بهم رسانیده اند والله اعلم...

تو سایت IMDB سرچ  کردم فیلم برای 1951 و اسم ایشون نفر15 لیست بود. فکر کنم هنوز به شهرت نرسیده بوده یک دختر 22 ساله

بامداد پنجشنبه طبق آنچه در سایت شبکه نمایش ذکر شده بود مقرر بود فیلم حاثه در آکس بو نمایش داده شود.

اما به جای این فیلم بار دیگر فیلم اجبار پخش شد.

از دوستانی که این برنامه را به طور منظم دنبال می کنند سوال دارم که آیا این فیلم تاکنون پخش شده است؟

بنده برنامه سینما کلاسیک رو مرتب پیگیری میکنم ولی حادثه در اکسبو رو هنوز ندیدم که پخش بشه

مسعود فراستی پریشب مهمان برنامه خندوانه ی رامبد جوان بود.

فراستی آدم جالب و خاصی است. به نوعی یک کاراکتر خاص سینمایی است. مخصوصا اگر از نزدیک با او آشنا باشید این را بهتر می فهمید. تماشای این قسمت برای علاقمندان نقد و سینما دیدنی است:

بد نیست بدانید او به تازگی کافه ای در کرج با نام کافه راندوو باز کرده که همزمان به نمایش فیلم های سرخوشانه می پردازد.

http://www.aparat.com/v/2KaXV

توت فرنگی های وحشی

به مناسبت نمایش فیلم توت فرنگی های وحشی از کانال نمایش

در ابتدا صدای نامانوس و آرامی بود بین وهم و واقعیت ولی بعد از دقایقی صدا اوج گرفت ، گروپ و گروپ و همه زیبایی ها را به لرزه انداخت . اشتباه نمی کردم گله بزرگی گراز با صدا های ناهنجار زمین را داشتند زیر و رو می کردند . هدفشان تمام گلها و سبزه ها و توت فرنگی های وحشی بود .بغض گلویم را گرفته بود. چه کار می توانستم بکنم . اصلن دست تنها میشد کاری کرد؟ چشم ها را به بندم . چیزی نبینم . به خود القا کنم اتفاقی نیفتاده . بهر حال زیاد طول نکشید . 70 دقیقه . و بعد سکوت همه جا را گرفت . خوک های وحشی رفته بودند. اما دیگر از توت فرنگی های وحشی نشانی نبود . همه اش نگران آن بودم در این لحظه اگر سارا با سبدی در دست برای چیدن توت فرنگی بیاید حیرت زده چه خواهد دید . چرا که دیگر برای هیچ جشن تولدی توت فرنگی وحشی وجود ندارد.

شبکه افق اقدام به بازپخش سریال لبه تاریکی نمود. اولین قسمت این سریال دیروز (پنج شنبه ) ساعت 6 بعدازظهر پخش نمود. این سریال شش قسمتی محصول سال 1985 انگستان می باشد. دیدن مجدد این سریال آنهم با دوبله زیبایش و شنیدن صدای پر مهر استاد جلال مقامی همراه با گویندگی ایرج رضایی ، حسین عرفانی ، شهروز ملک آرایی و ....... لطف مضاعفی به دیدن مجدد این سریال می دهد.

البته امروز در ساعت مقرر منتظر پخش قسمت دوم آن بودم اما بجای آن فیلم سینمایی از کرخه تا راین پخش گردید. فیلمی که دیدن مجددش همچنان تازگی داشت و احساس کردم اگر چه قسمت دوم سریال را ندیدم اما بجایش وقتم تلف نگردید و چیز زیادی را از دست ندادم. ضمنا همانطور که هفته گذشته در جعبه پیام خدمت دوستان نوشتم شبکه نمایش نیز سریال نوستالوژیک خانه کوچک را با کیفیت بسیار خوب آماده پخش دارد و بزودی آنرا پخش می نماید. البته در خصوص اینکه این سریال مجددا دوبله شده است یا خیر اطلاعاتی بدست نیاوردم.

قطعا دیدن این سریال برای بسیاری از دوستان تازگی دارد. زیرا بسیاری از کسانیکه این سریال را بیاد دارند یا در میان ما نیستند یا در زمان پخش ان به اقتضای سن آنها چیز زیادی از سریال را بیاد ندارند.

دوستان سلام

2-3 تا فیلم قراره این هفته شبکه نمایش پخش کنه جهت اطلاع دوستانی که کمتر تلویزیون می بینند عرض می کنم:

سفر به اعماق زمین ساخته هنری لوین 1959 امروز (سه شنبه 94/5/6 )ساعت 17

آخرین تیرانداز ساخته دان سیگل 1976 ساعت 7 و 17 روز 4شنبه

در ضمن سرهنگ دکس یاد آوری فرمودند این فیلم (با بازی جان وین) در  نسخه شبکه نمایش از نظر دوبله و کیفیت صدا کاملتر از نسخه موجود در اینترنت است و دوستان اگر مایلند مجددا" مشاهده فرمایند.

سامورایی ساخته ژان پیر ملویل  با بازی آلن دلون 1967 ساعت 1:30 بامداد 4شنبه و تکرار 7 و 17 روز 5شنبه

دربارانداز ساخته الیا کازان و بازی مارلون براندو 1954 ساعت 1:30 بامداد جمعه ،تکرار شنبه ساعت 7 و 17(گاهی نظم برنامه ها به هم میخورد و ممکنه 1شنبه پخش شود)

دوستان عزیزم سلام

جهت اطلاع دوستانی که علاقه مند سریالهای قدیمی هستند عرض می کنم

سریال خاطره انگیز بچه های کوه آتشفشان رو که در دهه 60 پخش می شد (و  آهنگ

بسیار زیبایی داشت)شبکه نمایش مجدد پخش می کند.این سریال محصول سال 1979

کشور نیوزلند است وداستان هایش در یک دهکده بسیار زیبا اتفاق می افتد.

این سریال حدود ساعت 19 و تکرارش روز بعد حدود 5:30 و13:30 پخش خواهد شد.

نکته جالب توجه برای من در این فیلم صدای سیروس ابراهیم زاده است که به غیر از مجموعه

ارتش سری  ،در این مجموعه هم در نقش سید شاگرد آقای دوایر صحبت کرده اند.

صدای خانم گورانی هم که خوشبختانه در این فیلم شنیده می شود.

دوستان عزیز سلام

جهت اطلاع دوستان چند تا از فیلمهای کلاسیک که این هفته در شبکه نمایش پخش می شود راعرض می کنم:

شنبه:رودخانه نقره ای-آمریکا 1948-کارگردان:رائول والش-بازیگران:ارول فلین وآن شریدان-ساعت17

1شنبه :جزیره ای بر بام دنیا-آمریکا 1974-کارگردان:رابرت استیونسون-بازیگران: دیوید هارتمن و

دونالد سیندن - ساعت 7 و 17


2شنبه:مردهزارچهره-آمریکا1957-           کارگردان:جوزف پونی-بازیگران:جیمزکاگنی،دوروتیمالون...-ساعت7 و17 (1شنبه ساعت 1:30)


3شنبه:دارالتادیب-آمریکا 1938 - کارگردان: لوئیس سیلر - بازیگران : همفری بوگارت و ...  - ساعت 7و17(2شنبه ساعت 1:30)


4شنبه : شعله های آتش(با نام اصلی بسوزان) - ایتالیا 1969 - کارگردان: جیلو پونته کوروو -بازیگران : مارلون براندو و...- ساعت 7 و17 (3شنبه 1:30)


5 شنبه: گربه 9 دم- ایتالیا 1971: کارگردان داریو آرژنتو - بازیگران :جیمز فرانسیسکو و کارل مادلن

- ساعت 7 و 17(4شنبه 1:30)


جمعه : به خاطر چند دلار بیشتر- ایتالیا 1965(اکران 1967) - کارگردان : سرجیو لئونه - بازیگران:کلینت ایستوود،لی وان کلیف و جان ماریا ولونته - ساعت 7  (5 شنبه 1:30)

منبع : شبکه نمایش و ویکی پدیا


صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
آدرس های مرجع