(۱۳۹۹/۳/۱۲ صبح ۰۵:۱۵)نانگیولا نوشته شده: [ -> ](۱۳۹۶/۱/۱۶ صبح ۰۲:۲۳)مراد بیگ نوشته شده: [ -> ]... همچنین موسیقی بسیار دلنواز و البته ناشناس دیگر که چند روز پیش در حین تلاش نافرجام در پی پیدا نمودن سرنخی از اصل موسیقی بکار رفته در تیتراژ نوستالژیک بچه های مدرسه والت با آن مواجه گردیده و بقول گفتنی از چاله در نیامده در چاه افتادیم!
.
سلام دوست گرامی،
در مورد آخرین ملودی گذاشته شده نظر من اینه که کاری از سبک Krautrock هست.
صدای خاص گیتار الکترونیک بسیار مشهود و واضح هست.
در این راستا کارهای هنرمندانی چون ,
Harald Grosskopf
Manuel Göttsching
را بررسی کنید.
خیلی امیدوارم که کار یکی از این هنرمندان باشه.
هنگامی که به دایره المعارف موسیقی الکترونیک مراجعه کنید و به صفحه راهنمای سبک ها سری برنید که اینجا هست:
http://www.pugachov.ru/eem/guide.html
می بینید که در دوران طلایی موسیقی الکترونیک به Krautrock اشاره شده است.
من متن اصلی رو از این صفحه واسه سهولت در اینجا کپی می کنم تا مشتاقان این انجمن راحت تر به مقصود برسند.Several local centers of EM activity appeared, Berlin being one of them and arguably the most thriving and influential one. This hotbed for Electronic Music produced such giants as Klaus Schulze, Tangerine Dream, Ashra, Michael Hoenig & more. The Berlin electronic artists were influenced by the German "krautrock" scene (German progressive), the minimalism and some German "serious" composers, as well as classical music. Whatever the influences, the music of German electronic masters was as far removed from any previously known musical trend as it could be. Besides, some of these people were self-taught. This so-called "Berlin School" of electronic music turned out to be very influential and had a distinct sound, with long, cosmic, unfurling tracks, full of atmospheric synthesizers, rhythmic sequences and synth solos.
با سلام
با تشکر فراوان از دوستان بسیار عزیز جنابان الکتروپیانیست و پل بلموندو برای شناسایی ، معرفی و ارائه ی موسیقی خاطره انگیز تیتراژ مسابقه ی دانش و هوش
و نیز تشکر ویژه از دوست ارجمند و نکته سنجمان جناب نانگیولا از برای راهنمایی و ارائه ی نکاتی جالب از دائره المعارف موسیقی الکترونیک که بنده را تشویق به خواندن تمام مقاله ی مزبور نمود و نتیجتا به نکاتی برخوردم که برایم آموزنده بود .
جناب نانگیولا فقط نکته ای که این وسط برای بنده مجهول مانده این است که آیا برای یافتن آهنگ ناشناس فوق باید صرفا سراغ هنرمندان ژرمن باشم؟ ظاهرا که سبک کراوتراک در آن سالها مرزها را درنوردیده و تا خاور دور نیز توسعه پیدا نموده است ...
از برای مثال موسیقی متن کارتون خرگوش و تفنگ(1976) از آهنگساز روسی میخائیل میروویچ که البته اگر نظر بنده را تایید بفرمائید از این سبک بخصوص است:
Mikhail Meerovich -Zayka Zaznayka (1976)
...
در مورد موسیقی ناشناس فوق البته به کمک یکی از دوستان سایت شناسایی آهنگهای ناشناس ، به آهنگ باکلام Bella از خواننده ی دوملیتی فرانسوی - کنگویی ، متر گیمز و به آهنگسازی Renaud Rebillaud رسیدم که نسخه ی بیکلام و اورجینال آنرا در لینک زیر تقدیم دوستان می نمایم :
Maître Gims - Bella (Instrumental Original)
هرچند که اصرار دوستی به شنیدن تم این موسیقی ناشناس در یکی از آهنگهای با کلام متعلق به خواننده ی جوان زن آمریکایی "سلنا گومز" شک بنده را به یقین مبدل ساخت که اصل این موسیقی دلنشین ناشناس به اثر معرفی شده از گیمز تعلق ندارد ...
بنابراین با راهنمایی شما دوست عزیز باید ابتدای ساکن بین آن سه هنرمند بدنبال موسیقی فوق بگردم .
...
و اما یک موسیقی دلنشین از سبک اَمبینت از آهنگساز بریتانیایی "برایان اینو" از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی استخوان های دوست داشتنی (2009) تقدیم شما خوبان :