[-]
جعبه پيام
» <شارینگهام> درود...قبل از تعیین مکان،باید زمان مشخص بشه که همه سر وقت آنلاین باشند.
» <باربوسا> راستی محل دورهمی -یا به قول کاپیتان اسکای گردهمایی- کجا خواهد بود؟
» <باربوسا> به به چه پیشنهادی جناب سروان بعد از مدت ها یک دورهمی در کافه. اگر امکان دارد خودتان این برنامه ریزی را مدیریت نمایید
» <سروان رنو> درود باند ! جیمز باند ! ...... وداعی دل انگیز با ژان پل بلموندو ... http://cafeclassic5.ir/thread-117-post-4...l#pid43437
» <جیمز باند> درود بر دوستان...
» <کاپیتان اسکای> به به، گردهم‌ایی دوستان در یک روز ویژه، پایه‌ایم والامقام!
» <سروان رنو> آقا یه برنامه بریزید جمع دوستان خبره دوبله دوست , یک روز خاص دورهم یک گپ هنری بزنیم.
» <باربوسا> خوش برگشتید جناب زاپاتا !
» <سروان رنو> ویوا زاپاتا !
» <زاپاتا> سلامی چو بوی خوب آشنایی بر عاشقان دوبله و فیلم...
Refresh پيام :


ارسال پاسخ 
 
رتبه موضوع
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اتومبیل های کلاسیک و قدیمی
نویسنده پیام
سروان رنو آفلاین
پلیس انجمن
******

ارسال ها: 2,147
تاریخ ثبت نام: ۱۳۸۸/۱/۲۶
اعتبار: 80


تشکرها : 10522
( 17333 تشکر در 1450 ارسال )
شماره ارسال: #21
RE: اتومبیل های کلاسیک و قدیمی

دیروز جمعه گردهمایی خودروهای کلاسیک در بسیاری از شهرهای کشور از جمله شیراز برگزار شد. دوستداران این ماشین ها با جمع شدن کنار یکدیگر , لذت تماشای یک اتومبیل زیبای کلاسیک  قدیمی را به یکدیگر هدیه کردند. به همین بهانه مطلبی که پیش تر درباره جذابیت این ماشین ها نوشته بودم را اینجا می گذارم:

در نيمه اول قرن بيستم ساختمان ها , اتومبیل ها و حتی ابزارهای خانگی همه از نظر طراحي جالب و هنري هستند. گرامافون ها , ترن ها و ... . در دهه 30 و 40 کارخانه های ماشین سازی به زیبایی طراحی خودرو توجه زيادي داشتند و مانند امروز نبود که آیرودینامیک بودن و باقی مسائل فنی در اولویت باشد. به همین دلیل زیباترین طرح ها را در آن دوره شاهد هستیم. وقتی شما ماشین های مرسدس بنز , فورد يا دايملر دهه 30 و 40 میلادی را می بینید متوجه می شوید که چه ظرافت و هنری در طراحی آنها به كار رفته است.

ماشین ها در آن زمان اینقدر تولید انبوه نبودند که از قرب و منزلت بیفتند. مسلما هر چیزی که زیاد عرضه شود از ارزش آن کاسته می شود. اتومبیل در آن زمان کالایی لوکس و با ارج بود و به همین دلیل شرکت های سازنده سعی می کردند که تمام تلاش خود را بر زیبایی و منحصر به فرد بود محصولات تولیدی خود به کار گیرند. به همین خاطر است که برخی از مدل های قدیمی هنوز که هنوز است طرح و ظاهرشان شیک و چشم نواز است و به عبارتی کلاسیک شده اند و  شکی نیست که کلاسیک ها جاودانه اند.




رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند .
۱۳۹۶/۲/۲ عصر ۰۴:۵۶
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر نقل قول این ارسال در پاسخ
تشکر شده توسط : آناکین اسکای واکر, ال سید, مراد بیگ, BATMAN, پرنسس آنا, زرد ابری, دون دیه‌گو دلاوگا, Classic, جناب سرگرد, پیرمرد, پروفسور, باربوسا, مورفیوس
جناب سرگرد آفلاین
مشتری کافه
*

ارسال ها: 170
تاریخ ثبت نام: ۱۳۹۶/۵/۱۱
اعتبار: 12


تشکرها : 469
( 727 تشکر در 116 ارسال )
شماره ارسال: #22
RE: اتومبیل های کلاسیک و قدیمی

سلام بر دوستان خوب

دو محصول ازکارخانه(BMW(Bayerische Motoren Werlke  

Josef Priller خلبان نیرو هوایی المان در کنار ماشین بی ام و327-55  و هواپیمای Foke wolf190 .


از زمان جنگ جهانی اول کارخانه بی ام و  جهت تولید موتور هواپیما تاسیس شد و در جنگ دوم بصورت انبوه ان را به بازار عرضه کرد آرم این کارخانه هم نمادی از چرخش موتور هواپیماست .


                                                                     

                                                              BMW.svgImage result

Image result for and BMW 327-55


توکو :وقتی باید تیراندازی کنی بکن حرف نزن
۱۳۹۶/۱۲/۶ عصر ۰۷:۲۱
یافتن تمامی ارسال های این کاربر نقل قول این ارسال در پاسخ
تشکر شده توسط : بانو الیزا, سروان رنو, آدری لاووا, لوک مک گرگور, پروفسور, پیرمرد, زرد ابری, پرنسس آنا, باربوسا, مورفیوس
پروفسور آفلاین
هفت خط
***

ارسال ها: 43
تاریخ ثبت نام: ۱۳۹۹/۲/۲۲
اعتبار: 13


تشکرها : 553
( 496 تشکر در 43 ارسال )
شماره ارسال: #23
RE: اتومبیل های کلاسیک و قدیمی

 اگه خیال دزدی به سرتون زده، پیشنهاد من یک مینی بی ام دبلیو تراریخته است! بهترین ماشین برای فرار پس از سرقت که در فیلم شغل ایتالیایی The Italian Job نسخه 2003 می بینید. مینی کوپری که اگه بخوام در یک کلمه از نگاه یک دزد شکمو توصیفش کنم : باقلوا س!


مینی کوپرهای اصلاح شده در این فیلم زیبا با بار سنگین طلا در ترافیک لوس آنجلس راحت از پیاده روها رد می شن تو بزرگراه ها جولان می دن، از پله های مترو پایین می رن و در تونلها ویراژ می دن. حتی هلیکوپتر هم به گرد پای این کوچولوهای چابک دوست داشتنی نمی رسه!

امتیاز بازتولید این ماشین اصیل انگلیسی (که هنوز رکورد پرفروش ترین ماشین انگلیسی در مارکت جهانی رو داره) اواخر دهه نود توسط کمپانی آلمانی BMW خریداری میشه و مینی های های سفید، آبی و قرمزی که در فیلم می بینیم از این برند هستند.

چنانچه مایلید فرم کلاسیک انگلیسی این ماشینها رو ببینید می تونید به نسخه کلاسیک انگلیسی همین فیلم The Italian Job تولید سال 1968 رجوع کنید. این فیلم کلاسیک باعث و بانی برپایی یک تور سالانه از سال 1990 شده که در آن سه خودروی مشهور مینی و ماشینهای استفاده شده دیگه در فیلم مسیری رو از انگلستان تا ایتالیا و شهر تورین که لوکیشن فیلمبرداری بوده با بوق و کرنا طی می کنند. درآمد حاصله تا الان 2 میلیون و ششصدهزار پوند بوده که صرف امور خیریه کودکان می شه. 

 اما ماشین سلبریتی که اگه سرقت اخیرم بخیر بگذره، خیال دارم یه روز بدزدمش کدومشونه؟ هیچکدوم! پس چیه؟

ماشین جناب آقای Iron man که الان در کلکسیون و گاراژ ایشون کنار یک شلبی کبرا، سالین S7، تسلا رُداستر و یک فورد فلت هد1932 مثل گل سربد می درخشه : آئودی 2008 R8 این ماشین بقدری بعد از پخش فیلم مارولی Iron Man محبوب شد که از اون به بعد به اسم ماشین آیرون من می شناسنش! در مقایسه با مینی باقلوا این یک شیرینی ناپلئونیه که می خوام در کارنامه فتوحاتم ثبتش کنم، پس:

تونی استارک برو زره آهنیتو بپوش و منتظر پروفسور باش!




گاهی اوقات آتش بس مهمترین بخش یک جنگ است
۱۳۹۹/۳/۴ عصر ۰۳:۴۱
یافتن تمامی ارسال های این کاربر نقل قول این ارسال در پاسخ
تشکر شده توسط : کنتس پابرهنه, مراد بیگ, Classic, مارک واتنی, پیرمرد, سروان رنو, زرد ابری, پرنسس آنا, باربوسا, مورفیوس
سروان رنو آفلاین
پلیس انجمن
******

ارسال ها: 2,147
تاریخ ثبت نام: ۱۳۸۸/۱/۲۶
اعتبار: 80


تشکرها : 10522
( 17333 تشکر در 1450 ارسال )
شماره ارسال: #24
از بیل گیتس تا ایلان ماسک

از بیل گیتس تا ایلان ماسک

دوران نوجوانی ما همزمان بود با محبوبیت بیل گیتس موسس شرکت کامپیوتری مایکروسافت.

تب کامپیوتر در دهه 70 بسیار بالا بود و نام بیل گیتس به عنوان ثروتمندترین فرد جهان همیشه زبانزد بود. همه می خواستند یک شرکت کامپیوتری بزنند و مثل او معروف و پولدار شوند . آن زمان کسی حتی استیو جابز - موسس اپل - را نمی شناخت و دنیا هنوز به دست بچه سوسول هایی مانند مارک زاکربرگ و جف بزوس نیفتاده بود.  غول هایی مانند نوکیا و IBM همچنان فرمانروایی می کردند و گوگل تازه می رفت که موی دماغ شود.

آن زمان من طرفدار مجله ماشین بودم و هر ماه از دکه نزدیک خانه می خریدم.  اندازه آن کوچک تر از مجلات دیگر بود و همیشه طرح جلدی چشم نواز داشت. از خواندن تکنولوژی های جدید ماشین ها کیف می کردم و همیشه این پرسش در ذهن من بود که چرا دنیا از موتور احتراقی به برقی حرکت نمی کند همانطور که اکثر تلمبه های احتراقی برقی شدند.

مجله ماشین

سالها گذشت تا  یک پسر سر به هوا به نام ایلان ماسک کاری را که همه شرکت های اتوموبیل سازی جهان از آن واهمه داشتند   آغاز کرد؛ عرضه اولین ماشین تمام برقی جهان به نام تسلا.

همگان توقع داشتند که این شرکت نوپا ورشسکته شود. می گفتند که مرسدس بنز و BMW و فورد و جنرال موتورز و تویوتا نمی توانند , چطور یک جوانک می خواهد با اینها رقابت کند ؟

بله ! امروز شرکت تسلا ثروتمندترین شرکت جهان است و چند روز پیش ایلان ماسک در مراسم افتتاح گیگا فاکتوری تسلا در آلمان - یعنی قلب صنایع خودروسازی جهان - رقصید.


رویاهای ما زندگی واقعی ما هستند .
۱۴۰۱/۱/۲۴ عصر ۱۰:۲۳
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر نقل قول این ارسال در پاسخ
تشکر شده توسط : مموله, آقای ماگو, شارینگهام, مارک واتنی, باربوسا, رابرت, Classic, لوک مک گرگور, مراد بیگ, Emiliano, مورفیوس, oceanic, کنتس پابرهنه, آدمیرال گلوبال, کاپیتان اسکای, مورچه سیاه
ارسال پاسخ