تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: موسیقی بی کلام پخش شده از صدا و سیمای ایران
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.

سلام و با تشکر از الکتروپیانیست عزیز

نسخه کامل این موسیقی زیبا تقدیم به شما و دیگر دوستان

http://s5.picofile.com/file/8139686326/Music.mp3.html

(۱۳۹۳/۶/۱۹ صبح ۰۴:۲۱)BATMAN نوشته شده: [ -> ]

سلام و با تشکر از الکتروپیانیست عزیز

نسخه کامل این موسیقی زیبا تقدیم به شما و دیگر دوستان

http://s5.picofile.com/file/8139686326/Music.mp3.html

سبک موسیقی شبیه به کارهای تئودوراکیس به خصوص زوربا هست.فکر کنم کار تئودوراکیس باشه.

(۱۳۹۳/۶/۱۶ صبح ۰۸:۱۷)نانگیولا نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۳/۶/۱۲ عصر ۰۴:۵۷)کاوه نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۳/۳/۲۹ عصر ۰۶:۳۶)دهقان فداکار نوشته شده: [ -> ]

سلام

یه کار قدیمی که خیلی وقت پیش بین برنامه ها پخش میشد متاسفانه باقی ترکها چنگی به دل نمی زنه وفقط همین کار به درد بخوره.فعلا

Theme Bakhtiari_Morteza Hannaneh

سلام، با تشکر از معرفی این اثر زیبا، ایشون به جرأت میگم بزرگترین آهنگساز هنر موسیقی کلاسیک ایران بودند و هستند.
لطفا انقدر بی لطفی نفرمایید دهقان عزیز :rolleyes:. ایشون به حدی بر روی آثارشون متفکر بودند که بعضی از اونها رو بعد از چندین سال به اتمام رسوندند!

وی از موسسین ارکستر سمفونیک تهران بود و رهبری اون رو نیز سالها بر عهده داشت و از رهبران بنام و تکرار نشدنی این ارکستر چه در سطح ملی و چه از لحاظ علم موسیقایی در سطح جهانی بود. چون فعالیت عمده ای هم در زمینه موسیقی فیلم داشته عمده شهرتش رو در بین عوام به همین علت پیدا کرده. از آثار معروفش هم میشه به اثر ارکسترال «کاکوتی، رقصی برای او» که برای دخترش میترا نوشته شد و همچنین موسیقی فیلم «فرار از تله» اشاره کرد که جایزه بهترین موسیقی فیلم رو دv سال 1350 دریافت کرد اشاره کرد.

البته ناگفته نمونه که موسیقی متن سریال هزار دستان از جمله کارهای ایشون هست که بیشتر به گوشمون خورده چون سنمون دیگه به 1350 قد نمیده!

http://www.bikalammusic.com/1392/10/%D8%...%B2-%D9%85/

علاوه بر موسیقی فیلم، از وی مجموعه آثار ارکسترال، پیانویی و مکتوب چاپ شده و نشده فراوانی بجا مونده که میشه به بکار بردن فواصل زوج برای اولین بار در دنیا و کشف هارمونی زوج یا ایرانی اشاره کرد که اون رو در زمره ی بزرگترین هنرمندان تاریخ موسیقی ایران قرار میده.

با تشکر مجدد از دهقان عزیز که بهونه ای شد برای یادآوری هرچند مختصر و جسته و گریخته و ناقص بنده از این هنرمند.

سلام،

من با این گفته "ایشون به جرأت میگم بزرگترین آهنگساز هنر موسیقی کلاسیک ایران بودند و هستند" کاملا موافقم.

وقتی که سایت صدای کودکی فعال بود فردی این فطعه از پیانوی سولو مرتضی حنانه رو به اشتراک گذاشت.

http://s5.picofile.com/file/8139333518/M...o.mp3.html

بسیار قطعه خاصی هست که هر هنردوست و عاشق موسیقی رو به فکر فرو می برد.

اگر اشتباه نکنم در یکی از قطعاتی که واسه فیلم هزار دستان ساخته شده است یک گرایش موسیقی جز ایتالیایی می توان شنید که بسیار شنیدنی هست.

کاش می شد دسترسی داشت به دیگر قطعات ساخته شده توسط این هنر مند بزرگ.

خیلیها معتقدند که ایشون اولین کسی هست که در ایران اقدام به ساخت موسیقی فیلم کرده است.

متشکرم از دوستان به خاطر یادآوری از این هنرمند بزرگ .

با سلام به همه دوستان عزیز فرمایشات شما کاملا درسته  من اتفاقی دنبال موسیقی هزاردستان بودم که تو یه سایت انگلیسی و نه ایرانی یه فایل بی نام از حنانه پیدا کردم که همین آلبوم بالا بود ولی تنها ترکی که گوشمو گرفت و واسم خاطره انگیز بود همین کارش بود باقی ترکها واسه منی که فقط موسیقی گوش میدم وچیزی از اهنگ سازی نمیدونم خیلی کسل کننده بود البته در مقایسه با البوم هزار دستان یه نمه توقع بالا میره آدم فقط حسرت می خوره که کارای قبلیش چه شاهکارایی بودن که الان کجان و دارن خاک می خورن.

آقاجسارت نباشه از اون صفحه اول تا اینجا خیلی فراز وفرود وجود داره نه به اون اوایل که همین جوری پست دادین با معرفی کارای مختلف با توضیحات درباره آهنگ اهنگسازش و... یه دفعه از اون بالا میفته پایین پایین البته الان دوباره مثل اینکه زندگی دوباره برگشته اینجا ولی بازم نسبت به اون اوایل میشه بهترشه به شرط اینکه موسیقی به اشتراک بذارین لازم نیست یه کار خیلی جدید یا یه کشف تازه باشه فقط اگه چیزی گوشه آرشیو دارین که از شنیدنش خسته شدین وداره همین جورخاک میخوره به اشتراک بذارین هرچندتکراری البته اگه دوست دارین.

 سریالی به نام بانی چاو فکر کنم سال 80_79 از شبکه 2 پخش میشدالبته سال تولیدش بر میگرده به 1374 آهنگ ساده وسوزناکی روش کار میشد خصوصا رو بعضی صحنه های فیلم تاثیرش دوبرابر میشد نقش اصلی فیلم(آقا بگ)با بازی جهانگیر الماسی بود آهنگساز سریال سعید انصاری به نظرم یکی از بهترین موسیقی های دهه هفتاده.

بانی چاو_سعید انصاری1 

بانی چاو_تیتراژ ابتدایی


کار دوم خیلی از صداو سیما پخش شده خصوصا وقت نماز ودعا ومناجات .شبکه سه 5شنبه ها اول خبر22شب با دکلمه در مورد امام زمان اینو همیشه پخش میکنه هرچند ممکنه تکراری باشه ولی..



Vassilis Saleas_The Seaside Of Your Dreams

دو اجرای زیبا از Baxe Tsifliki


اجرای اول بصورت ملایم اجرا شده

http://s5.picofile.com/file/8140071592/B...1.mp4.html /  Rembetika Hipsters

اجرای دوم ریتم شادی داره

http://s5.picofile.com/file/8140071834/B...4.mp4.html / AKTINA's Greek music

سلام، صبح جمعه همگی بخیر باشه.

برای امروز موسیقی متن فیلم نگاه اولیس یا نگاه خیره‌ی اولیس رو انتخاب کردم از ساخته های کارگردان بنام و کلاسیک سینمای جهان، تئو آنجلوپولوس که با آهنگسازی خانم Eleni Karaindrou موسیقیدان بنام یونانی که جزء معدود آهنگسازان زن موفق و مشهور در عصر حاضر هستند همراه بود. 

این فیلم در سال 1995 به روی پرده‌ی سینما رفت و داستان مردی بنام A رو روایت میکنه که بعد از زندگی طولانی در آمریکا به کشور خودش یونان برمیگرده تا در اکران آخرین فیلمش شرکت کنه. اما این بهانه ای میشه برای پیدا کردن سه حلقه فیلم که گویا از اولین فیلم های تهیه شده تاریخ هستش.
فیلم بر همین منوال ادامه پیدا میکنه و مانند مابقی فیلم های آنجلوپولوس دارای فضایی سرد، کسل کننده و تا حدی عرفانی و روحانی هستش که موسیقی کارایندرو نقش بسزایی در تحقق بخشیدن این امر داره.

توجهتون رو جلب میکنم به تم اصلی این فیلم، که یک دقیقه و سی ثانیه هستش. اما نکته جالب در واریاسیون هاییست که در ادامه از همین تم در متن میشنویم که بسیار هنرمندانه و استادانه خلق شده و در بازگرداندن شنونده و تأکید بر فضای ابتدایی و حال و هوای اصلی فیلم بسیار نقش داره.

Eleni Karaindrou - Ulysses' Theme

دانلود کل آلبوم:

http://vmusic.ir/2010/11/%D9%85%D9%88%D8...B1-%D8%A7/

موسیقی آشنایی معرفی میکنم از خواننده ی معروف ژانر پروگرسیو راک Peter Gabriel که البته در این اثر وی به بازنوازی موسیقی متن فیلم آخرین وسوسه های مسیح که ساخته خودش هم هست پرداخته. این آلبوم از دومین ساخته های موسیقی فیلم او بود و هشتمین آلبوم از مجموعه کل آثار او که در سال 1989 روانه بازار شد. وی برای این فیلم از منابع سازمان یافته بین المللی خود که بعنوان WOMAD (دنیای موسیقی، هنر و رقص) در سال 1980 تشکیل شد استفاده کرد تا موسیقیدانانی از آفریقا، خاور میانه و آسیای جنوبی را گرد هم آورد و با کار کردن و استفاده از آنها در جهت افزایش سطح ارتقاء موسیقی فیلم استفاده شود. وی همچنین تکیه خاصی به موسیقی امبینت در این مجموعه داشته تا با استفاده از فضای مدرن و خلسه آور این سبک موسیقی جلوه ای نو به اثر بده.
گابریل به نقل از ویکی پدیا، ماه ها وقت خودش رو بعد از ساختن موسیقی متن این فیلم، صرف گسترش دادن اون کرد و سرانجام آلبومی بجای موسیقی فیلم آماده روانه بازار کردن شد. این آلبوم در ژانر موسیقی ملل شناخته شد و شهرت عام یافت و تونست جایزه گرمی بهترین آلبوم موسیقی عصر جدید در سال 1990 رو دریافت کنه.

ترک زیر ترک شماره یک آلبوم هستش که زمینه ای از آهنگ های فولکلور مصری داره و برای دور کردن ارواح شیطانی نواخته میشده، و در ثانیه هایی در پس زمینه آهنگ با نوای زیبای کمانچه زنده یاد محمود تبریزی زاده  نوازنده چیره دست و فقید کمانچه و سنتور کشورمون که در این آلبوم با گابریل همکاری داشته نیز همراهه. توجهتون رو جلب میکنم بهش:

Peter Gabriel - The Feeling Begins

با سلام

چند موسیقی ناشناس دارم اگه کسی میشناسه لطفا راهنمایی کنه اولی کامل وبا کیفیته قدیما از تلویزیون زیاد پخش میشد صددرصد باید شنیده باشین  دومی  یه مدت روی صحنه های ورزشی از صدای شیطان بزرگ آمریکا پخش میشد تقریبا کامله ولی کیفیتش ایینه نیست کار اخر هم کار جالبیه ولی هر چی زور زدم با نرم افزار شناسایی نشدن.

TRACK_1

TRACK_2

TRACK_3




اینم یه کار که چند وقت پیشا زیاد روی برنامه های تبلیغاتی خصوصآ معرفی هنرمندان استفاده میشد البته نه در تلویزیون ایران در شبکه های ...از البوم club Rotation Vol 39

Eric Prydz_Pjanoo

(۱۳۹۳/۶/۱۶ عصر ۰۳:۲۸)کاوه نوشته شده: [ -> ]

اگر مایل باشی من چیزی قریب به 50 اثر از آثار ایشون رو دارم برات آپلود میکنم. البته بعضی هاشون بسیار مفهومی و سنگین هستند و به گوش شنونده کسل کننده و حتی شاید آزار دهنده.

جناب کاوهء عزیز، اگر چه شما این تحفه را به نانگیولا تعارف کردید، جسارتا ممکنه که من خودم رو بندازم وسط و بگم با کمال میل اگر می‌شه این کار‌ها رو بارگذاری کنید؟

بجز کارهایی از ایشون که منوچهر صهبایی رهبری کرده و شرکت ماهور اونها رو منتشر کرده (و به همین دلیل اصلا با آپلود کارهای ناشرین بدبخت ایرانی موافق نیستم) اگر آثار دیگه شون رو به اشتراک بگذارید، بی‌‌‌نهایت ممنون خواهم شد. البته نمی‌دونم کیفیت این آثار چطور هستند؟ آیا از روی صفحه گرامافون منتقل شده‌اند یا به شکل دیگه‌ای؟

به هر حال ممنون و متشکرم برای فعالیت‌های با ارزشتان

نبش قبر همدست شیطان

چرا کلیسا مانع دفن شدن نیکولو پاگانی‌نی می‌شد؟ چه شد که او به رابطه با شیطان متهم شد؟

سلام دوستان،

چند موسیقی‌ رادیویی قدیمی‌ و جدید رو پیدا کردم که با شما به اشتراک میگذارم.

Chinmaya Dunster ‎– Feng Shui Part One

Nightingale Records ‎– NGH-CD-458ED

Track Name: Thunder

http://s5.picofile.com/file/8140359092/C..._.mp3.html

Track Name: Fire

http://s5.picofile.com/file/8140358518/C..._.mp3.html

Ian Boddy ‎– Spirits

Track Name: Pulse

http://s5.picofile.com/file/8140359734/I...e.MP3.html

Edgar Froese ‎– Beyond The Storm

Track Name: Vault of the Heavens

http://s5.picofile.com/file/8140360384/E...s.mp3.html

Der Dritte Raum ‎– Hale Bopp

http://s5.picofile.com/file/8140360868/D...8.mp3.html

Sivuca ‎– Forró E Frevo - Vol. 2

Track Name: Forró Em Santa Luzia

http://s5.picofile.com/file/8140361500/1...a.mp3.html


(۱۳۹۳/۶/۲۱ عصر ۰۷:۳۰)اﻟﻜﺘﺮﻭﭘﻴﺎﻧﻴﺴﺖ نوشته شده: [ -> ]

سلام دوستان،

چند موسیقی‌ رادیویی قدیمی‌ و جدید رو پیدا کردم که با شما به اشتراک میگذارم.

Der Dritte Raum ‎– Hale Bopp

http://s5.picofile.com/file/8140360868/D...8.mp3.html

سلام

پیانیست جان عالی بود مخصوصا این یکی به کرات از تلویزیون  رو نمایشگاههای خارجی تکنولوژی وفن آوری بیشترم از شبکه 2 پخش میشد زنده باشی.اینم چند تا کار نسبتآ جدید از آلبوم Electro Melody Trance متاسفانه کاور آلبوم کمی مورد اخلاقی داره از قرار دادنش معذورم.فعلا

Adrian Key_Accordian Love

Eletric Prophecy

Psy Electro



(۱۳۹۳/۶/۲۱ عصر ۰۴:۱۳)شهردار پپونه نوشته شده: [ -> ]

جناب کاوهء عزیز، اگر چه شما این تحفه را به نانگیولا تعارف کردید، جسارتا ممکنه که من خودم رو بندازم وسط و بگم با کمال میل اگر می‌شه این کار‌ها رو بارگذاری کنید؟

بجز کارهایی از ایشون که منوچهر صهبایی رهبری کرده و شرکت ماهور اونها رو منتشر کرده (و به همین دلیل اصلا با آپلود کارهای ناشرین بدبخت ایرانی موافق نیستم) اگر آثار دیگه شون رو به اشتراک بگذارید، بی‌‌‌نهایت ممنون خواهم شد. البته نمی‌دونم کیفیت این آثار چطور هستند؟ آیا از روی صفحه گرامافون منتقل شده‌اند یا به شکل دیگه‌ای؟

به هر حال ممنون و متشکرم برای فعالیت‌های با ارزشتان

خواهش میکنم علی عزیز، حتما.

راستش من بعد از سرچی که از آثار ایشون تو وب سایت شرکت مذکور انجام دادم با چند آلبوم از همکاری ایشون با شاملوی بزرگ مواجه شدم و البته این دو آلبوم:

https://www.mahoor.com/cd/Orchestral-Mus...c-258.aspx

https://www.mahoor.com/cd/Film-Music/Fil...--285.aspx

که متاسفانه تو سایت ترک لیستی پیدا نکردم از این دو آلبوم تا بتونم تطبیق بدم با مجموعه ای که دارم.
به هرحال من مجموعه کارهایی که دارم با کیفیت متوسط و تبدیل شده از صفحه هستش، و از دوستی بسیار باتجربه تر از خودم و مقیم همین رشت گرفتم. ایشون یکی از بزرگترین ارشیوهای موسیقی کلاسیک، بخصوص پست مدرن رو داره و بی هیچ چشم داشتی به اشتراک میذاره آرشیوش رو.

به همین دلیل هم نمیدونم که این مجموعه ای که الان قرار میدم قبلا به بازار اومده یا در اینترنت قرار داده شده یا نه، پس پیشاپیش از نوادگان آقای حنانه عذر خواهی میکنم.

مجموعه زیر تعدادی آثار ارکسترال هستش از ایشون به شرح زیر:


01- Kakuti
02- Caprise
03- Sabr
04- Zafar
05- Jashne Dehghan
06- Oratorio-Intro
07- Oratorio-Sheitan
08- March Aza

http://www.mediafire.com/download/cypj5m..._Works.rar

و مجموعه آثار ارکستر فارابی ایشون:

01- Toofan
02- Be Yade Saba
03- Yar Agar Jelveh Konad
04- Alment Lellah
05- Zoragh Shekasteh
06- Ahe Sahar
07- Rahe Shiraz
08- Afghani Melidy

http://www.mediafire.com/download/xnokud...hestra.rar

با سلام

معرفی یکی از کارایی که چند سال پیش ساخته شده وبا توجه به کیفیت و متفاوت بودنش توی سایت های موسیقی بیکلام هم خیلی شناخته شده نیست یا به ندرت ازش نام برده میشه یه مختصری از سازنده آهنگ و....

میلاد درخشانی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه هنربوده ونواختن تار را از هشت سالگی وآموزش جدی را نزد کیوان ساکت.هوشنگ ظریف.بهروز همتی ومحمدرضا لطفی شروع کرد وهمچنین دوره سه ساله ای رو درمکتب اصفهان نزد شهرام میرجلالی گذرانده با این حال سبکی متفاوت از تمام استادان خود برگزیده یکی از آلبومهای این هنرمند افشارستان که سال انتشارش برمیگرده به 1387 ویکی از بهترین قطعات آلبوم شب سرخ که متاسفانه جسته گریخته در زمانهای 30_40ثانیه ای از صدا وسیما رو برنامه های مختلف طبق معمول بدون نام هنرمند پخش میشه در ساخت این آلبوم هنرمندان دیگه ای هم سهیم بودن که نام هموشون روی کاور آلبوم میتونین ببینین در سالهای اخیر هم خود او به خوانندگی و آهنگسازی برای خواننده های پاپ رو آورده و دیگه کار بیکلام تقریبآ نساخته.


Milad Derakhshani_Shabe Sorkh

(۱۳۹۳/۶/۲۴ عصر ۰۳:۱۷)دهقان فداکار نوشته شده: [ -> ]

با سلام

معرفی یکی از کارایی که چند سال پیش ساخته شده وبا توجه به کیفیت و متفاوت بودنش توی سایت های موسیقی بیکلام هم خیلی شناخته شده نیست یا به ندرت ازش نام برده میشه یه مختصری از سازنده آهنگ و....

میلاد درخشانی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه هنربوده ونواختن تار را از هشت سالگی وآموزش جدی را نزد کیوان ساکت.هوشنگ ظریف.بهروز همتی ومحمدرضا لطفی شروع کرد وهمچنین دوره سه ساله ای رو درمکتب اصفهان نزد شهرام میرجلالی گذرانده با این حال سبکی متفاوت از تمام استادان خود برگزیده یکی از آلبومهای این هنرمند افشارستان که سال انتشارش برمیگرده به 1387 ویکی از بهترین قطعات آلبوم شب سرخ که متاسفانه جسته گریخته در زمانهای 30_40ثانیه ای از صدا وسیما رو برنامه های مختلف طبق معمول بدون نام هنرمند پخش میشه در ساخت این آلبوم هنرمندان دیگه ای هم سهیم بودن که نام هموشون روی کاور آلبوم میتونین ببینین در سالهای اخیر هم خود او به خوانندگی و آهنگسازی برای خواننده های پاپ رو آورده و دیگه کار بیکلام تقریبآ نساخته.


Milad Derakhshani_Shabe Sorkh

البته كارهاي ميلاد درخشاني كه از نلوزيون پخش ميشه محدود به همين قطعه نميشه و قطعات ديگه اي مثل :آفتاب-باران-پدرام-صبح دوستان-رومي -افشارستان و... مخصوصا از شبكه 1 سيما پخش ميشه.

سلام به همه دوستان،

به نظر میرسه اینجا هر ماهی‌ یه حملهٔ قلبی بهش میاد و سپس به کما فرو میره!

یه چند تایی‌ آهنگ پر انرژی صدا و سیمایی و ببینیم چی‌ میشه!

2001 (Sueno De La Luna Mix)

http://s5.picofile.com/file/8142005842/0..._.mp3.html

DJ Energy ‎– Believer The Energy 96 Theme

http://s5.picofile.com/file/8142009642/1...r.mp3.html

[Ventura] Birds (Future Breeze Mix)

http://s5.picofile.com/file/8142011142/_..._.mp3.html

درود به همگی

**********************استاد بالاخره اومد********************************

کنسرت نوازنده ژاپنی مجوز گرفت؛
«کیتارو» مهرماه در تهران 

Kitaro in Tehran

موسیقی ما - پاییز، پادشاه فصل‌هاست. فصل برگ‌ریزان، موسیقی و اندوه. شاید«کیتارو» ازهمین‌رو، این فصل را برای برپایی کنسرتش در تهران برگزیده. چند صباحیبود که این آهنگساز و نوازنده مشهور ژاپنی از تمایل خود برای اجرا در تهران می‌گفت.او آرزو کرده بود روزی بر مسیر جاده ابریشم آهنگ صلح بنوازد. حالا او به این آرزورسیده و شمارش ‌معکوس کنسرتش آغاز شده. برنده جایزه گِرَمی و خالق اثربی‌بدیل موسیقی مستند «جاده ابریشم» به همراه ارکستر سمفونیک تهران روزهای23 و 24مهر در تالار بزرگ کشور روی صحنه خواهد رفت. در این برنامه قطعاتبه‌یادماندنی از این هنرمند بزرگ که بارها از رادیو و تلویزیون ایران پخش و شنیده شدهاجرا خواهد شد. پس از کنسرت به‌یادماندنی انور براهم در تهران، این کنسرت رامی‌توان دومین اتفاق مهم موسیقایی در تقویت دیپلماسی فرهنگی، آن هم یک‌سالپس از روی‌کارآمدن دولت «اعتدال» دانست. پاییز فصل اعتدال است؛ می‌توان این تقارنرا هم به فال نیک گرفت.

آدرس تالار: تهران خیابان شهید گمنام ، میدان فاطمی
تلفن : 88 021  98 45 51/52  

فکس: 021-88 98 56 72
درباره استاد

http://www.tehranticket.com/Home/History/Kitaro.aspx

Kitaro

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=ai1Gnge40p8

خرید بلیط:
http://www.tehranticket.com/

درباره موسیقی استاد:

http://atcce.com/%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...C-2876.htm

Kitaro

http://www.nividar.com/news/540b6b8c6d514240509b19f8

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=_qmhoC0oUXI

سريال جاده‌ي ابريشم از آن سريال‌هاي مستندي است كه بواسطه‌ي پخش در دوراني كه هيچ برنامه‌ي جالب توجهي از تلويزيون ايران پخش نميشد به مذاق تماشاگرانش خوش آمد. البته نمي‌توان منكر موزيك بدون كلام كيتارو با همين نام (جاده‌ي ابريشم) شد همچنين صداي گرم آقاي پرويز بهرام به نقش راوي كه تا ساليان سال در اذهان ايرانيان باقي ماند. بعدها صداي پرويز بهرام را در نقش پدر ماركو در سريال تلويزيوني ماجراهاي ماركو پولو شنيديم. گويي صداي پرويز بهرام با سفرهاي جاده‌ي ابريشمي گره خورده بود. در اين سكانس صداي پرويز نارنجيها را نيز مي‌شنويد كه سالها به نقش راوي مجموعه‌ي پلنگ صورتي نيز شنيده بوديم.

Kitaro

چند ویدیو
 

Kitaro - Kokoro
https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=C2b4zM_rUxs
Kitaro - Silk road
https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=8gXZPaIl6us
kitaro - Caravansary
https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=uSNqNY9OYdg

Kitaro - Interview

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=qtLWZRzIlwo

و

 اخبار دیگر ایکه احتمال امدن یانی :
http://www.tehranticket.com/Home/News/%D...DB%8C.aspx

Jean-Michel-Jarreپیروز باشید
 {#smilies.heart}
 
ارادتمند

بهزاد

با تشکر از بهزاد عزیز بابت اطلاع رسانی.باید اضافه کنم که اکثر بلیط ها به فروش رفتند خوشبختانه یا متاسفانه.
من دیشب تونستم تهیه کنم برای روز جمعه 25ام رو. خوشحال میشم دوستان قدیمی اینترنتی رو ببینم.

جالبه که این آهنگسازا بودند که مارو اینجا دور هم جمع کردن و باهم آشنا کردند. و حالا هم با چنین اتفاقی شاید باعث بشن همدیگرو ببینیم!

البته امثال کیتارو و ژار شاید دیگه عمرشون قد نده که بخوان برای بار دوم به ایران بیان. ماهم که خارج برو نیستیم... پس تا زمانش هست باید قدر این موقعیت رو دونست.

یه تعداد از آهنگ های مشهور کیتارو

سلام کاوه جان،

متاسفانه من نمی تونم شرکت کنم گرچه خیلی دلم می خواست تا دوستان رو از نزدیک ببینم.

به هر حال، جدیدا دو تا آهنگ گمنام رو پیدا کردم که شاید دوستان هم از اونها خوششون بیاد.

وقتی سایت صدای کودکی فعال بود فردی دو تا فایل آهنگ گذاشت به نام های

1- آهنگهای زیر خاکی دهه هفتاد میلادی نسخه ال پی 33دور یک

2- آهنگهای زیر خاکی دهه هفتاد میلادی نسخه ال پی 33دور دو

این آهنگها به ترتیب Utopie و Deja Vu هست که از آلبوم Constellations از گروه Peru به سال 1981 می باشد.

به عبارتی این آهنگها واسه اوایل دهه 80 هست و نه 70.

این امر مدت مدیدی (از وقتی سایت صدای کودکی بسته شد تا به امروز) من رو گمراه کرده بود ولی بالاخره آهنگها پیدا شد.

مطمئنا فردی که آهنگها رو گذاشته از مشخصات آهنگ اطلاع داشته و قصد اذیت رو داشته.

چون نسخه کامل آهنگ به اشتراک گذاشته شده بود و نقص نداشت در حالی که صدا و سیما این آهنگ ها رو کامل پخش نکرده و از گوشه هایی از آهنگ بهره جسته است.

آهنگ اولی Utopie یک اجرای بی عیب و نقص با الهام از کارهای تنجرین دریم هست.

من آهنگها رو به اشتراک نگذاشتم چون با یک جشتجوی ساده می توان دنلود کرد. با این حال اگر کسی نتونست پیدا کنه کافی هست که درخواست کنه.

امیدوارم که بپسندید.

اندروید

خدا رو شکر من تو دوره اینترنت ذغالی تونستم اثر آلبوم های کیتارو رو جمع آوری کنم.اما خب دیدن حس گرفتن کیتارو موقع نواختن آهنگها به صورت لایو یه چیز دیگه هست که هر کسی افتخارش روبه دست نمیاره.

با سلام خدمت دوستان

دقیقه 1:20 این آهنگ منو یاد یه آهنگی انداخت که صدا وسیما همیشه موقع نمایش یک مستند سیاسی در مورد آفریقا اونو پخش میکرد آهنگ خیللی توپی بود البته با یه ذره حالت غمگین نمیدونم دوستان یاد شون هست یا نه روی عکس کلیک کنید

[تصویر: mikis_theodorakis_-_paola_1109.mp3]

سلام به همگی،

اخیرا آلبومی که مدتها دنبالش بودم به اشتراک گذاشته شد.

این آلبوم دو تا ترک شاخص دارد که یکی از انها به آنچه در صدا و سیما شنیده ایم بسیار نزدیک هست.

امیدوارم که لذت ببرید.

http://s5.picofile.com/file/8143885750/P...s.mp3.html

and

http://s5.picofile.com/file/8143886268/P...m.mp3.html

آدرس های مرجع