تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: درخواست عضویت
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

سلام بنده علاقه بسیاری به فیلم های کلاسیک دارم و از طریق یکی از دوستان با شما آشنا شدم و در صورت امکان با عضویت بنده موافقت کنید

(۱۳۹۷/۹/۳ عصر ۰۳:۲۱)kiyan00 نوشته شده: [ -> ]

سلام بنده علاقه بسیاری به فیلم های کلاسیک دارم و از طریق یکی از دوستان با شما آشنا شدم و در صورت امکان با عضویت بنده موافقت کنید

سلام کیان . خوش آمدی.

لطفا طبق قوانین کافه , نام کاربری را به یک نام ساده و زیباتر تغییر دهید. همچنین پروفایل رو کامل و مفصل تر نموده یک عکس مناسب هم برای خود آپلود کنید تا مراحل تایید عضویت انجام شود.

استانداردهای نام کاربری را می توانید در تاپیک شرایط عضویت مطالعه فرمایید.

همچنین می توانید نمونه نام ها و عکس ها و پروفایل های مناسب را در میان دوستان تایید عضویت شده بررسی نمایید.

سلام من علیرضا اهل اهواز 41 سالمه و علاقه به سینمای کلاسیک دارم لطفا درخواست عضویت منو تایید کنید.

و یک انتقاد هم دارم خیلی عضویت در فرومت سخته هفت خانه رستمه آیا لازمه این همه ...

سلام و وقتتان بخیر. ممنون از فروم بسیار خوب و تخصصی که راه اندازی کرده و عزیزانی پاسخ سئوالات بسیاری از دوستان را با زحمت و جستجوی فراوان ارائه می دهند. من بخاطر یافتن موسیقی بدون کلامی که در برنامه های گفتگو با کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری در دوره های هفتم (یا شاید هشتم) در صدا و سیما بعد مباحثه ها پخش می شد می خواستم سئوالی را مطرح کنم که عضویت را را دنبال کردم.این موسیقی با نوعی از فلوت که بیشتر به سبک موسیقی های آمریکای لاتین شبیه است نواخته شده است و بک موسیقی نیز یک گروه کر آقایان با صدای بسیار زیبا متنی را شبیه متن لاتین و موسیقی های گروه Enigma زمزمه می کنند . عموما این موسیقی بر روی تصاویر خلقت ، آتشفشان ها ، دریا و صخره های کنار دریا پخش می شده است. بسیاری از آثار مدوین گودال ، زامفیر و دیگران را جستجو کرده ام ولی متاسفانه پیدا نشده است. چون به دوست عزیزمان اشاره کردید که در صورت داشتن سئوال ، موضوع را به گروه های مربوطه ارجاع خواهید داد مسدع شدم و بجز سئوال ، مشارکت خاصی ندارم. ممنون زحمات و وقت خوش.

منتظر تایید هستیم. {#smilies.blank}

عضویت کاربران بالا  گم گشته و فرشیدورد تایید شد.

عضویت Alireza بعد از اصلاح نام کاربری انجام خواهد شد.

نام کاربری - عکس پروفایل - مشخصات پروفایل و ... در تایید عضویت موثر است.

سلام و عرض ادب

مواردی که در اساسنامه ذکر شده بود انجام شد.مخلص و منتظر تایید عضویت هستم.

با درود
شهاب هستم. مدت هاست که دنبال یک فیلم قدیمی و کلاسیک می گردم که با اسم "محله چینی ها" توی ذهنم مونده ولی اصلا فیلم محله چینی های 1974 با بازی جک نیکلسون نیست.
(( یک فیلم هست که یک نفر میشه شهردار یک محله توی یکی از شهرهای آمریکا که کلی خلاف کار چینی داره و آخرش برای اینکه بتونه شهر/محله رو کنترل کنه همه رو توی یک رستوران چینی جمع می کنه و یکی یکی متهم ها رو می بره توی آشپزخونه و سرشون رو می بره (مثلا الکی) تا اینکه بقیه اعتراف می کنن))
جناب سروان رنو چون فرموده بودید که اگر اینجا هم بپرسیم پاسخ می دهید این متن رو هم اینجا نوشتم پیشاپیش سپاس
خیلی امیدوارم که بتونم اون فیلم و چندتا فیلم دیگه رو از طریق شما عزیزان پیدا کنم.
البته من کلا اسم ها توی ذهنم نمی مونم بخاطر همین فکر کنم خیلی سوال بپرسم و کلی به سایتتون امید دارم {#smilies.biggrin}
با سپاس از زحماتتون

(۱۳۹۷/۱۰/۱۴ عصر ۰۷:۰۲)TomSayer نوشته شده: [ -> ]

... یک فیلم هست که یک نفر میشه شهردار یک محله توی یکی از شهرهای آمریکا که کلی خلاف کار چینی داره و آخرش برای اینکه بتونه شهر/محله رو کنترل کنه همه رو توی یک رستوران چینی جمع می کنه و یکی یکی متهم ها رو می بره توی آشپزخونه و سرشون رو می بره (مثلا الکی) تا اینکه بقیه اعتراف می کنن ....

The Cat's-Paw (1934)

پنجه گربه

سلام جناب سروان. لو هارپر کاربر قدیمی هستم. متاسفانه رمز عبورم را فراموش کرده ام که رمز ایمیلم هم بود.

(۱۳۹۷/۱۰/۳۰ عصر ۰۷:۰۹)lew.harper نوشته شده: [ -> ]

سلام جناب سروان. لو هارپر کاربر قدیمی هستم. متاسفانه رمز عبورم را فراموش کرده ام که رمز ایمیلم هم بود.

سلااااام !

خوش آمدی لو هارپر .... لطفا یک عکس مناسب هم برای پروفایل خود آپلود بفرما تا مراحل عضویت رو کامل کنیم.

امکان فعال کردن حساب قبلی ات هم با شرایطی هست... بعد با پیام خصوصی هماهنگ کنیم.

سامان هستم از تهران

علاقمند فیلم و موسیقی هستم

بهترین فیلمی که دیدم  The Professional با بازی ژان رنو و ناتالی پورتمن هستش

اگر حالم خوب باشه هفته ای 4 ، 5 تا فیلم می بینم.

در صورت امکان عضویت بنده رو تائید بفرمایید.

سلام اسمم ،محمد علی کرمی ،۲۴ سال،ترا به خدا،عضویت من رو اوکی کنید،۸ ،۹ سال دنبال نام چند تا فیلم هستم،پیدا نمیکنم،خواهش میکنم،سایت های دیگه هم رفتم،فعالیتی تو سایت ها نیست،سایت شما رو فعال دیدم،خواستم،اگه میشه عضویت رو تایید کنید.برای که باور هم کنید،دنبال این فیلم ها و تعدادی فیلمی دیگه هستم.سلام، یک فیلم، قدیمی ترسناک هست، چند نفر هستن میرن، داخل یک قصر یا قلعه، یک روح داخل قصر هست، به هیچ عنوان اجازه، بیرون آمدن، از قصر رو به آدما نمیده، یکیشون هم که از قصر بیرون میره، همون لحضه، تو زمین فرو میره، اسم فیلم رو میخواستم، ممنون.فیلمه برای حدود ۵۰ سال پیش هست.////////////سلام، اینم یک فیلم دیگه ای که میخوام، لطف کنید اسم هر کدامش رو میدونستنید،بهم بگید، ممنون،اگه کسی اسم فیلم رو میدونه، بگه، ممنون، میشم، چند نفر برای دزدیدن طلا، به یک جایی زیر زمین مثل سرداب، زیر زمین هم کلی راه های مختلف و تو در تو داشت، رفتن، که چندین تا راه مختلف داشت، کلی طلا اونجا بود، ولی، ارواحی از طلاها محافظت میکردن،آخر کار هم این آدما وقتی فهمیدن،بردن طلا به قیمت جونشون تموم میشه، طلاها رو نبردن، ولی فقط یکیشون که اول کار، یک دونه طلا تو جیبش بود، حواسش نبود، که طلا رو زمین بزاره، آخر هم ارواح اومدن، دختره، رو بردن،یعنی دونستن اسم، فیلمه شده، از محالات زندگی من.ممنون میشم اگه کسی، اسمش رو میدونه،بهم بگه،ممنون از همتون.این فیلم جدیدتر هست، فیلم دومی هم ترسناک هست. سلام،خدمت اعضا،،حالا یک فیلم دیگر میگم، آگه کسی فهمید،ممنون،میشم،اسمش رو بهم بگین،از آقا مصطفی برای معرفی یکی از فیلمهایی که قبلا گفتم،ممنون،یک فیلم دیگه،اسمش و میخوام،دو نفر تو جنگل میزان دنبال یک مردی و سعی در کشتن مرد دارن و زد و خوردهایی پیش امد،آخر کار مرد یکیشون رو که میکشه،میفهمی دو تا شکارچی نوجوان هستند و شکارچی دوم رو نمیکشه. سلام، دو نفر مرد و زن در یک اتاق در بسته بیدار میشن و در اتاق آهنی هست و یک سری ابزار هست و مرد با یک میخ بزرگ دیوار رو میکنه و با زنه یک اتاق دیگه میرن،همون اتاق هم همینطور هست،آب و غذا هم ندارن،آخر با بدبختی،در اتاق باز میشه،و میبینند در به جای سرسبزی منتهی میشه،مرد سفید پوست بود و زنه آفریقایی،ممنون میشم،اگه عضویت رو تایید کنید،چون تو هر سایتی رفتم،یا فعال نبودن،یا هیچیک بلد نبودند،آخرین امیدم سایت شماست،با تشکر،از آدمین محترم،واقعا چند سال دنبال اسم فیلم ها هستم،اگه کمکم کنید،واقعا برام کار بزرگی کردید،عضو بشم،تو همه بخش ها فعالیت میکنم،بازم خواهش میکنم.

سلام،پیام داده،بودم،که عضویت رو اگه میشه،تایید کنید،دنبال اسم این فیلم ها و تعدادی دیگه فیلم هستم،برای اطمینان شما، که مطمئن شید،متن چند تا فیلم های مورد نظرم رو مینویسم،با تشکر،.فیلمی بود که یک زن سیاه پوست و مرد سیاه پوست رو تو یک اتاق در بسته زندانی میکنم و یک کمد رو در اختیار دارن،که کمد یک جسم تیز و آهن بر داخلی هست،آخر مرد دیوار بتونی رو سولاخ میکنه و میره اتاق بغل و اتاق هم شکل اتاق قبلی بود که یک در داشت،آخر هم در اتاق باز میشه،و منظره سر سبزی،بیرون اتاق هست.۲.چند نفر میرن یک سنگ بزرگی رو از روی یک جایی مثل قبر بر میدارم و میرن داخل جایی مثل سرداب که پر از طلا هست،در این سردابه،ارواحی هستند،که مراقب طلاها هستند،این چند زن و مرد،متوجه ارواح میشن،که قضیه چیز و برمیگردن،ولی یکیشون،اول کار یک دونه طلا رو برداشته بود یادش میره،ولی یکی از روح ها میاد دنبال طلاها و زنه رو میبرد.۳.این فیلم شاید برای ۶۰ سال پیش باشه،چند نفر میرن داخل یک جایی مثل قلعه یا قصر،تو قصر یک روح هست،که اجازه خروج رو به هیچ عنوان بهشون نمیده،و آخر کار هم یکیشون میره بیرون تو زمین فرو میره،.۴.یک مردی داخل یک جنگل هست،دو تا شکارچی دنبالش هستند،بعد از کلی فرار و زد و خورد،مرد یکی از شکارچی ها رو میکشه و میفهمیه،دو تا شکارچی نوجوان هستند و با وجودی که میتونه شکارچی دوم رو بکشه،ولش میکنه،بره.

سلام،خدمت اعضا و آدمین عزیز،آدمین عزیز،اگه امکان داره به اعضا بگید،در قسمت راهنمایی در مورد نام فیلم فقط صفحات اول رو،نخون،مثلا پیام من در صفحه ۱۱۳ است،که همه ی صفحات مطالعه بشه،با تشکر از آدمین محترم،منظورم آینه اعضا محترم همه ی صفحات رو بخون،تا جواب همه ی سوال ها،در صورت دانستن داده شود،با تشکر.

سروان منو تایید کن که تشنه ی بحث فیلم و سریالم دارم میمیرم از بی بحثی

سروان همه چی اوکی شد لطفا تایید کن

سلام من زیبا هستم ۲۴ساله

لطفاً درخواست عضویت منو تایید کنید فقط میخواستم ازتون کمک بگیرم اسم چندتا فیلم متاسفانه یادم رفته اگر کمکم کنید خیلی ممنون میشم

سلام بنده آرش هستم با نام کربری وینسنت وگا

30 ساله از کرج ، عاشق موسیقی بیکلام هستم ، لطفا با عضویت بنده در کافه کلاسیک موافقت بفرمائید

آنقدر که از دست دادن چیزی، ما را افسرده می کند، از داشتن همان چیز احساس خوشبختی ن

می کنیم... و این ذات آدمیزاد است...!

ژان پل سارتر

سلام.

محمود هستم و علاقه‌مند با آثار سینمای کلاسیک خصوصاً هیچکاک.

لطفاً عضویت بنده را تأیید بفرمایید

با تشکر

صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
آدرس های مرجع