تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: گویندگان بچه گو
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2

با سلام

بنده هم ضمن ارادت و احترامی که برای تمامی این بانوان هنرمند دوبلور قائلم ولی ازآنجا که درنظرسنجی خواسته شده مورد ارجح رابرگزینم به استادسرکارخانم امیریان رای دادم. صدای شیرین ایشان بجای خورشید -بابازی لیلافروهر درفیلم جاویدان «سلطان قلبها» چنان ملاحتی دارد که هنوزکه هنوزه درگوش وذهنم طنین انداز است،چه درصحنه های عشوه گری وطنازی خورشیدکوچک که شیطنت کودکانه صدای خانم امیریان بر دلنشین ترشدن آن بسیارافزوده وچه لحظاتی که خورشید کوچک ناراحت وغمناک است اندوه معصومانه صدای او مارا متاثرمیکند. بیادبیاورید بانگ اذان ودست به دعا شدن خورشیدرا والتماس و دعا -خدا استادامیریان رانگهبان ونگاهدارباشد.

درود بر دوستان

هر یک از این گوینده های نخبه سر جای خود و در نقش درست بهترین هستند.

قبل انقلاب اسلامی اگه مثل بعدش گوینده‌های بزرگسال ادای صدای بچه‌ها رو در می‌آوردن و از کودکان برای نقش‌های کودکان استفاده نمی‌شد دوبله‌ها تصنعی و لوس از استودیو/آب در می‌اومدن.

مقایسه‌ی صدای خانم امیریان که در این زمینه از بهترین‌هاست وقتی که خود کودک بود و صدای کنونی ایشون نشون می‌ده که هر چقدر هم که استاد باشن پا به سن گذاشتن اثراتی روی تن صدا و لحن می‌ذاره که محسوس‌ن و در صدای واقعی هیچ کودکی شنیده نمی‌شن.

صفحات: 1 2
آدرس های مرجع