تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: موسیقی بی کلام پخش شده از صدا و سیمای ایران
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.

درود،

ممنونم از دوست قدیمیم نانگولیای عزیز که با زحمت فراوان و هزینه مالی‌، تونستن این کار رو با ما به اشتراک بگذارن.

یکی‌ از موسیقی‌‌های قدیمی رادیویی در سبک دیسکو کلاسیک رو باهاتون به اشتراک میگذارم.

Giancarlo Chiaramello – Il Trovatore – Cori Di Zingari 3:35

https://youtu.be/71pb261xrYM

(۱۳۹۹/۱۱/۲ عصر ۱۰:۰۲)نانگیولا نوشته شده: [ -> ]

درود،
بسیار ممنون و سپاسگذارم از نانگیولای عزیز.

شاید دوستان در جریان نباشند اما همونطور که قبلا هم عرض شد هزینه خرید و ارسال و تبدیل این صفحه چیزی بین 2.5 تا 3 میلیون تومن شده.
اینکه نانگیولا بدون چشم داشتی این کار رو کردند از روی سخاوت ایشون هست. اما فکر میکنم بهتره که ماهم مصرف کننده صرف نباشیم و لااقل همونطور که در جست و جو برای یافتنش در کنار هم بودیم،‌
تا پایانش هم همینطور متحد بمونیم و با قبول کردن پرداخت سهم خودمون،‌ گوشه ای از کار رو بگیریم. چه در این مورد و چه در هر مورد دیگه ای که توسط سایر عزیزان قبول زحمت میشه.
درسته که همه ماها تا به امروز برای این تاپیک هزینه های زیادی کردیم،‌چه عمری و چه مالی. اما اجبار نبوده و از روی عشق و میل باطنی خودمون بوده.
حالا گذشته ها که دیگه گذشت. اما بدلیل شرایط خاص اقتصادی مملکت،‌ فکر میکنم اینچنین هزینه های سنگین رو یک نفر به تنهایی متقبل نشه قشنگ تر باشه.
البته این نظر شخصی من هست و میتونه اصلا قابل قبول دوستان یا خود نانگیولا نباشه. یا مثلاً بگید برای یک کلکسیونر این چیزا دیگه معنی نداره و لذت میبره از این کار و... تا نظر دوستان چی باشه.

سلام دوستان عزیز شبتان خوش

قطعه ی معروف از موسیقی متن فیلم تاریخی، مذهبی باراباس (Barabbas) ساخته آهنگساز فقید ایتالیایی ماریو ناشیمبنه (Mario Nascimbene) که بارها از برنامه های رادیویی ایران نیز پخش شده رو تقدیم شما عزیزان می کنم.

این فیلم به مدت 137 دقیقه محصول سال 1961 ایتالیا و به کارگردانی ریچارد فلایشر آمریکایی ساخته شده و در اون آنتونی کوئین فقید نیز در نقش باراباس بازی کرده.

تم اصلی آهنگ از ثانیه 49 شروع میشه

لینک دانلود و پخش آنلاین:

https://uupload.ir/view/skka_barabbas_-_...itles.mp3/

(۱۳۹۹/۱۱/۲ عصر ۱۰:۰۲)نانگیولا نوشته شده: [ -> ]

نانگیولا عزیز، این آلبوم بی‌نظیر بود. 
توصیف حسی که از شنیدم این آلبوم دست می‌ده سخته. عالی بود عالی!
من نمی‌دنونم دقیقا چقدر برای رسیدن به این آلبوم تلاش کردید، ولی می‌دونم که قطعا کار ساده‌ای نبوده و حتما خیلی براش زحمت کشیدید... و ما الان داریم خیلی راحت استفاده می‌کنیم. صمیمانه از شما ممنونم.

حالا جالب اینه که همون طور که قبلا گفته بودم، وقتی من به ۳۰ ثانیه‌ی اول فایل‌ها (که قبلا در دسترس بود)‌ گوش کرده بودم، فکر کردم که قطعه‌ی ۸ همون تیتراژ برنامه‌ی عروسکی ژاپنی «کوچولوها»  (ookikunaruko) هست، ولی الان لرد پدینگتون عزیز گفتن که قسمت دوم قطعه‌ی ۱۱ (که قبلا در دسترس نبود) مال اون برنامه بوده. چیزی که برام جالب بود اینه که من اشتباه کردم، ولی یه اشتباه جالب و تا حدی عجب. چرا من باید با شنیدن قطعه‌ی ۸ یاد برنامه‌ای بیفتم که قطعه‌ی ۱۱ در اون به کار رفته؟ حدسم اینه که شباهتی در حس (یا حتی ملودی) این ۲ قطعه هست که باعث این اشتباه من شد!

به عمل کار بر آید به سخندانی نیست ؛

سلام و درود خدمت همه ی دوستان هم کافه ای

از آنجایی که فشار دادن نشان تشکر از دو عزیز بزرگوار فعال بخش پیانوی سام  بنده را مجاب ننمود ، خواستم با نوشتن این مطلب ارادت قلبی خود را بدیشان ابراز نمایم ؛

نخست دوست گرانقدر ،متخصص و مجربمان جناب نانگیولا برای تهیه و تبدیل و به اشتراک گذاشتن این آلبوم سراسر نوستالژیک ...

دوم از یار غارمان جناب لرد پدینگتون بابت کشف فوق العاده سه اثر گمنام استفاده شده در   تیتراژ بچه های مدرسه والت ، تیتراژ اخبار علمی فرهنگی و نیز تیتراژ اخبار ورزشی ...       

قدردان زحمات شما دوستان عزیز هستیم ...

(۱۳۹۹/۱۰/۲۷ عصر ۱۱:۱۱)لئونر نوشته شده: [ -> ]

سلام عرض ادب و ارادت خدمت شما دوست بزرگوار

خواهش میکنم انجام وظیفه کردم اما در خصوص این سوال باید عرض کنم بله  اسم آهنگ مورد نظر از این آهنگساز که جزو آهنگهای لایبراری محسوب میشه که بنده هم موفق به پیدا کردن این قطعه نشدم ولی از نتیجه که حاصل کردم متوجه لایبراری بودن این کار شدم که انشاللله فرصتی باشه این مورد به طور کامل بررسی کنم تابه نتیجه خوبی دست پیدا کنم وبتونم این آلبوم اینجا به اشتراک بگذارم

(۱۳۹۹/۱۰/۲۹ عصر ۰۲:۵۶)سروان رنو نوشته شده: [ -> ]

سحرگاه امروز , لئونر ملعون در حیاط پشتی کافه به دار مکافات آویخته شد.

نظر به فعالیت نامبرده در تالار موسیقی , پیشوا که ذوق هنری بالایی دارند دستور دادند که به جای طناب , او را با سیم پیانو  دار بزنند تا زجر بیشتری بکشد. به دلیل رعایت پروتکل کرونا هیچگونه مراسم دفن در کار نبود و نعش نامبرده پس از قالبگیری با سیمان به اقیانوس منجمد شمالی انداخته شد.

تمام.

درود،

بتازگی متوجه شدم که چند روز پیش اتفاقی ناگوار در این تاپیک رخ داد و شخص معلوم الحالی پاش رو از گلیم خودش درازتر کرد که البته با مدیریت جناب سروان رنو ختم به خیر شد.
 این اتفاق من رو یاد یکی از اولین کسانی که آرشیو بسیار غنی ای داشت و احتمالا هم از دوستان صدا و سیما بود یا شایدم خیر، انداخت.

ایشون بعد ازینکه کمک هایی به ما کرد تا به تعداد اندکی از گمشده هامون برسیم و البته آرشیو خودشم بواسطه ما تکمیل کرد و خیلی از آثاری که نداشت رو بواسطه ما (علی الخصوص نانگیولا) و به بهانه اینکه تو اون آلبوم ها آهنگ های گمنام هست،‌ تهیه کرد!
در آخرین پست خودش پیش از رو شدن دستش که شاید مربوط به 10-11 سال قبل بود، پس از اینکه اعلام آزرده شدن خاطر بواسطه اتهاماتی که بهش وارد شده بود کرد، گفت که دیگه بیشتر از این قادر به تحمل این صحبت‌ها نیست و در اوج خداحافظی خواهد کرد.
ایشون رفت اما مدتی بعد با یه اکانت دیگه اومد و باز بعد از معرفی چند آهنگ انصافاً خوب و خاطره انگیز، مجدداً شروع به از سر گیری درخواست های عجیب و غریب کرد.
و وقتی باز هم توسط ما شناسایی و دستش رو شد آهنگی فرستاد تو انجمن سابق در پرشین تولز و گفت این حسن ختام تمام کارایی که معرفی کردم.
آهنگ قدیمی تلویزیونی بود که با ترومپت نواخته میشد با نام Old Old TV که بجز همین یک اسم هیچ مشخصات دیگه ای تو خودش نداشت.
ماهم بعد از جست و جوهای فراوان متوجه شدیم که چنین آهنگی اصلا توی اینترنت با این اسم وجود نداره و حتی یادمه نانگیولا خیلی دنبال اسم و مشخصاتش گشت. در واقع اون فرد بیشتر با این کار قصد تمسخر مارو داشت و اینکه بگه خودش چقدر حرفه ای هست و ماها چقدر آماتور هستیم.

و امروز بعد از گذشت این همه سال می‌بینیم که هنوز هم چنین شخصیت‌هایی هر از گاهی به این انجمن حمله میکنند.
مثل شخصی با نام کاربری سرژیو که چند ماه پیش اومد و بعد از معرفی چند آهنگ فوق العاده یهو زد به سرش و من بعداً متوجه شدم.
و یا همین یوزر لئونر که شنیدم هفته پیش بعد از معرفی چند اثر خاطره انگیز شروع به تخریب جمع و حتک حرمت کرد.
شاید همه این افراد یک فرد هستند که از اختلال شخصیت دو قطبی بسیار شدیدی رنج می‌برد یا شایدم نه...

به هر حال،
معیوب، همه عیب کسان می‌نگرد
از کوزه همان برون تراود که در اوست

بگذریم. نمیدونم نانگیولا بالاخره مشخصات اون آهنگ رو پیدا کرد یا خیر اما بهرحال اینم هدیه من به شما نانگیولای عزیز، آهنگی که کاربر Tv & Radio یا همون ژان والژان گذاشت و اگر اشتباه نکنم مدعی شد شما هیچوقت پیداش نخواهی کرد:


Jean-Claude Borelly - Les 16 Merveilles Du Monde De La Trompette - Verdi: Aïda (Les Trompettes D'Aida)

https://youtu.be/bZ0XzTGrz6A

دقیقه 40:42

ضمنا دوستانی که پست بالای من در مورد هزینه آلبوم ژاپنی رو لایک کردند، بنده این رو دال بر موافقتشون میدونم. پس لطفا محبت کنند و در pv اعلام آمادگی کنند تا مراتب بعدی متعاقباً بهشون اعلام بشه. تا الان دوستان عزیز ما مراد بیگ و الکتروپیانیست محبت کردند و اعلام آمادگی کردند.

*ادیت: به همراه دهقان فداکار (لیست به روز می‌شود.)

سلام. این آهنگ قبلا در یکی از آگهی های تبلیغاتی صداوسیما پخش میشد.

https://s3.picofile.com/file/7450459779/...e.mp3.html

کسی از دوستان نسخه بیکلام این آهنگ رو داره؟؟

سلام دوستان گرامی،

متشکر از اظهار لطفی که دارین و پیام محبت آمیز همگی

در واقع نیازی به پرداخت هزینه نیست و خوشحالی دوستان از هر چیز با ارزش تر هست.

لطفا واسه اینکه به من کمکی کرده باشین هر کس موبایل، تبلت، کامپیوترApple داره برنامه زیر رو در App Store جستجو کنه و دانلود کنه و پس از نصب در قسمت App Store مراجعه کنه به برنامه و 5 ستاره بهش بده.

این عبارت رو جستجو کنید تا بتوانید به راحتی پیداش کنید:

InspireMe Simply

یک چند خط تعریف از برنامه هم خیلی راهگشا و مهم خواهد بود.

لطفا در قسمت Write a Review یک نظر مثبت درباره اش بنویسید حتی یک کلمه یا یک جمله تشکر آمیز کفایت میکنه.

هر چه بیشتر افراد نصب کنند و نظر بهش بدهند مورد توجه دیگران زودتر قرار میگیره و باعث مطرح شدن اون میشه. پس به تمام دوستانی که می شناسید و  می توانند برنامه رو نصب کنند توصیه کنید این کارو انجام بدهند.

نیازی نیست برنامه خریداری بشه، چون هنوز نسخه اولیه هست و خیلی نقایص و محدودیت داره که باید یک iOS Developer  درست و حسابی پیدا کنم تا ادامه برنامه رو واسم تکمیل کنه.

این یک برنامه انگیزشی هست و قرار هست با این برنامه حال مردم رو خوب کنیم. همونجور که موسیقی این جادو رو داره. در ضمن می خواهم واسه بخش های مختلف اون موسیقی بکار ببرم .

نظرات شما رو در مورد برنامه و بهبود اون خیلی موثر خواهد بود.

متشکرم.

سلام دوستان هنرمند و هنردوست

امان از این روزگار که مارو از علاقه قلبیمون یعنی موسیقی

و دوستان گلی چون شما دور کرده. امیدوارم خوب و تندرست باشید.

تشکر ویژه و صمیمانه  از همه دوستان ارجمندم

خصوصا لرد پدینتگون پرتلاس و نانگیولای عزیز که آثار دوران خوب

کودکی رو که در قلبمون جا داشتن رو زنده کردن.

با اجازتون من به یاد ایام خوب کودکی تیتراژ کارتون "زیباترین داستانهای دنیا " رو تقدیمتون میکنم. اگه ذهن خسته من یاری کنه این عنوانی بود که صدا و سیما برای این کارتون انتخاب کرده بود. اول انیمیشن شیری با نمک با دراوردن صدای گوسفند و پرواز کردن مثل گنجشک ها و پاک کردن نوشته ها با دمبش دلبری میکرد. le più belle fiabe del mondo انیمیشن ایتالیایی با موسیقی خاص و با نمک خودش که ساخته ماریو روبیانی بود کنج ذهن و قلبمون به یادگار مونده بود. نکته اینکه بنده تیتراژ ابتدایی و انتهایی رو با هم ادغام و تحت یه فایل تقدیمتون کردم. پیشکش نگاهتون.

https://s16.picofile.com/file/8422902484...3.mp4.html

(۱۳۹۹/۳/۲ عصر ۱۱:۰۹)اﻟﻜﺘﺮﻭﭘﻴﺎﻧﻴﺴﺖ نوشته شده: [ -> ]

درود،

و این هم آخرین گمنام از آیینه عبرت. امید اینکه لذت ببرید.


Auvidis ‎- AV 4106 - Daniel Wescott - Old Testament

Track: The promise land 

https://youtu.be/QJUpUt9-83k

نمونه استفاده شده در این سریال در دقیقه ۱:۲۹

https://youtu.be/jSTAl9m28Cc

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''​'''''''''

و یک قطعه از یک برنامه قدیمی مربوط به قبل از انقلاب با اجرا آقای رضا معینی و مرحوم خانم تاجی‌ احمدی به دستم رسیده که ۲ آهنگ زیبا داره که برام ناشناس هست.

https://youtu.be/k_m0P-VbtmE

درود،

چندی قبل در لینک بالا از برنامه‌ای بسیار قدیمی، ۲ آهنگ ناشناس گذاشته بودم که نام  آهنگ اول رو لرد عزیز فرمودن. امروز تونستم آهنگ مورد نظر رو پیدا کنم.

کار مربوط به سال ۱۹۶۸ میلادی هست.

https://www.discogs.com/Andr%C3%A9-Popp-...se/6178199

 André Popp ‎– Album: My Way Of Music

Track: Mon amour, mon ami

https://youtu.be/HEWNlRAD40o

(۱۳۹۹/۱۱/۷ عصر ۱۲:۳۵)اینیگما نوشته شده: [ -> ]

سلام. این آهنگ قبلا در یکی از آگهی های تبلیغاتی صداوسیما پخش میشد.

https://s3.picofile.com/file/7450459779/...e.mp3.html

کسی از دوستان نسخه بیکلام این آهنگ رو داره؟؟

بفرمایید دوست عزیز:

http://s16.picofile.com/file/8422924118/...a.mp3.html
 

سلام..به دوستان گرامی...

ممنون از دوست خوبم مراد بیگ عزیز.بابت نظر محبت امیزشون..همیطور مهدی مولایی عزیز..

دوست عزیز stalker در مورد اون اهنگ ژاپنی  که فرموده بودین..ممکنه هر دوی تراکها در کارتون زاپنی کوچولوها استفاده شده باشه..هم تراک مورد نظر شما و هم تراک مورد نظر من..راستی من در پست قبلی گقتم از دقیقه 2 به بعد اهنگ dojoji در اون کارتون ژاپنی استفاده شده بود در حالی که از دقیقه 1 و 50 همیشه شروع میشد..

دوستان قطعه ای 5 دقیقه ای از فیلم the reluctant dragon محصول 1941 به اهنگسازی frank churchill و larry morey که در واقع ترکیبی از تصاویر زنده و انیمیشن بود رو تقدیم میکنم.از موسیقی متن این بخش از فیلم در بخشهای زیادی از نسخه دوبله کارتونهای رابین هود و ووک استفاده شده بود..:

https://s17.picofile.com/file/8422927000...y.mp4.html

سلام مجدد دوستان عزیز.در بررسی دو اهنگ ژاپنی صداوسیمایی kantaro tsukiyouta و yushima no shiraume به 2 البوم رسیدم.که یکیش مال لیبل ویکتور.و یکی دیگه ش هم لیبل تیچیکو رکوردز هستش..ولی متاسفانه لینکی ازشون پیدا نکزدم.بعید نیست نسخه مورد نظرمون از این اهنگها مربوط به این 2 البوم باشه.لینک این 2 البوم در سایت دیسکو:


https://www.discogs.com/Various-%E6%87%9...se/6733021


متاسفانه یکی از لینکهارو هر چی تلاش کردم نشد اینجا قرار بدم!!!.ولی این مشخصات رو توی دیسکو جستجو کنین میاد:


Toshiko Yonekawa, Shizuko, Toyohisa ‎– 琴と三味線が唄うなつメロ ・ベスト16

(۱۳۹۹/۱۱/۸ عصر ۰۵:۱۳)لرد پدینگتون نوشته شده: [ -> ]

سلام مجدد دوستان عزیز.در بررسی دو اهنگ ژاپنی صداوسیمایی kantaro tsukiyouta و yushima no shiraume به 2 البوم رسیدم.که یکیش مال لیبل ویکتور.و یکی دیگه ش هم لیبل تیچیکو رکوردز هستش..ولی متاسفانه لینکی ازشون پیدا نکزدم.بعید نیست نسخه مورد نظرمون از این اهنگها مربوط به این 2 البوم باشه.لینک این 2 البوم در سایت دیسکو:


https://www.discogs.com/Various-%E6%87%9...se/6733021


متاسفانه یکی از لینکهارو هر چی تلاش کردم نشد اینجا قرار بدم!!!.ولی این مشخصات رو توی دیسکو جستجو کنین میاد:


Toshiko Yonekawa, Shizuko, Toyohisa ‎– 琴と三味線が唄うなつメロ ・ベスト16


سلام لرد گرامی،

ممنون از اطلاع رسانی و روشنگری در این باره.

این هم از لینک آلبوم دومی از سایت دیسکوگز

https://www.discogs.com/Toshiko-Yonekawa...se/9110755

سلام دوستان گرامی
میشه خواهش کنم که دو آهنگ kantaro tsukiyouta و yushima no shiraume رو بطور مجزا در YouTube  بطور مجزا به من لینک بدین با همون نگارش اصلی صدا و سیمایی تا من واسه چند کلکسیونر خارجی بفرستم واسه تطبیق اهنگ ؟

متشکرم.

سلام مجدد...

تانگیولای عزیر من هم این 2 اهنگ مورد نظر شما و هم 4 اهنگ ژاپنی دیگه که اسامیشون رو پیدا کرده بودیم رو در یوتیوب قرار دادم.انشالله بتونیم به نسخه صداوسیمایی هر 6 اهنگ برسیم..همینطور اهنگی از سریال شوئیچی که هنوز اسمش پیدا نشده رو هم قرار میدم..شاید بشه اون رو هم پیدا کنیم:

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=v1-3_ICahOI&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=tfyvLUehIeU&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=fctPcjI5Yoo

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=uDUJXhR-3QQ&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=kbPTt3HyYHw&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=sZspUhK4aFo&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=DPNuMGzdH2E

(۱۳۹۹/۱۱/۹ عصر ۰۲:۵۸)لرد پدینگتون نوشته شده: [ -> ]

سلام مجدد...

تانگیولای عزیر من هم این 2 اهنگ مورد نظر شما و هم 4 اهنگ ژاپنی دیگه که اسامیشون رو پیدا کرده بودیم رو در یوتیوب قرار دادم.انشالله بتونیم به نسخه صداوسیمایی هر 6 اهنگ برسیم..همینطور اهنگی از سریال شوئیچی که هنوز اسمش پیدا نشده رو هم قرار میدم..شاید بشه اون رو هم پیدا کنیم:

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=v1-3_ICahOI&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=tfyvLUehIeU&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=fctPcjI5Yoo

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=uDUJXhR-3QQ&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=kbPTt3HyYHw&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=sZspUhK4aFo&feature=youtu.be

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=DPNuMGzdH2E

سلام لرد گرامی،

قبل از چیز ممنون از دسته بندی و به اشتراک گذاری ترک های نوستالژی و زیبای باقی مونده.

راستش اولین البومی که خیلی بهش مشکوک هستم رو اول مورد بررسی قرار خواهم داد و سپس به سراغ آلبوم های دیگه خواهم رفت.

طی تحقیقات پیشین خودم من رسیدم به آلبوم زیر:

با این ترک ها:

طرف دوم اولین و دومین آهنگ رو مورد نظر دارم.

نتیجه رو اعلام می کنم.

این هم جایی که میشه آلبوم رو خرید:

https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/v641545267

روز خوش.

(۱۳۹۹/۱۱/۸ صبح ۰۳:۴۳)مهدی مولایی نوشته شده: [ -> ]

سلام دوستان هنرمند و هنردوست

امان از این روزگار که مارو از علاقه قلبیمون یعنی موسیقی

و دوستان گلی چون شما دور کرده. امیدوارم خوب و تندرست باشید.

تشکر ویژه و صمیمانه  از همه دوستان ارجمندم

خصوصا لرد پدینتگون پرتلاس و نانگیولای عزیز که آثار دوران خوب

کودکی رو که در قلبمون جا داشتن رو زنده کردن.

با اجازتون من به یاد ایام خوب کودکی تیتراژ کارتون "زیباترین داستانهای دنیا " رو تقدیمتون میکنم. اگه ذهن خسته من یاری کنه این عنوانی بود که صدا و سیما برای این کارتون انتخاب کرده بود. اول انیمیشن شیری با نمک با دراوردن صدای گوسفند و پرواز کردن مثل گنجشک ها و پاک کردن نوشته ها با دمبش دلبری میکرد. le più belle fiabe del mondo انیمیشن ایتالیایی با موسیقی خاص و با نمک خودش که ساخته ماریو روبیانی بود کنج ذهن و قلبمون به یادگار مونده بود. نکته اینکه بنده تیتراژ ابتدایی و انتهایی رو با هم ادغام و تحت یه فایل تقدیمتون کردم. پیشکش نگاهتون.

https://s16.picofile.com/file/8422902484...3.mp4.html

سلام. بسیار عالی بود دوست عزیز .. یکی از کارتون های بسیار نوستالژیک دهه 60 و بخصوص آهنگ تیتراژ ریبای اون

یادمه آهنگ این کارتون رو همون موقع ها که پخش میشد روی کاست ضبط کرده بودیم و اتفاقا چند وقت پیش خودم واسه شناسایی توی همین تاپیک قرار داده بودم...

در لینک زیر ...  لطفا به آخر آهنگ توجه کنید ... عنوان این کارتون در ایران "گوزن اسب و کشاورز" بود

https://s8.picofile.com/file/8366452000/Carton.mp3.html

لطفا اگر فایل صوتی و کامل تیتراژ این کارتون رو دارید آپلود کنید.

مجموعه تلویزیونی "ماجراهای خانه ما" که در دهه شصت پخش میشد آهنگ بسیار زیبایی داشت که به نظرم از کارهای آقای محمد شمس هستش..

کسی از دوستان آهنگ های این مجموعه رو داره؟؟

https://aspb3.cdn.asset.aparat.com/apara...1VDMqWgN3A

                           معرفی یک اهنگ ورزشی خاطره انگیز دهه هفتادی از KOTO


SPACE PATROL ORION

سال انتشار1993


ژانر: الکترونیک



https://s16.picofile.com/file/8423171576...n.mp3.html

آدرس های مرجع