تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: روش عضویت در کافه
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.

سعی ما بر این است که بهترین و نخبه ترین کاربران را عضو کافه نماییم و به داشتن دوستانی خوب در کافه می بالیم. زمینه فعالیت ما سینمای کلاسیک - دوبله فارسی - و همکاری در تهیه نسخه های کمیاب می باشد.

تنها کابران تایید شده قادر به ارسال نوشته و مشاهده تمام بخش های کافه می باشند.

***

دوستانی که در کافه ثبت نام می کنند ، سعی کنند حتی الامکان از نام های زیبای سینمایی , تخیلی , داستانی و ... برای نام کاربری خود استفاده کنند.(ترجیحا با حروف فارسی  ) این نام می تواند نام یک شخصیت سینمایی ، کاراکتر ، فیلم و ... مورد علاقه کاربر یا نزدیک یه شخصیت خودتان از سینمای کلاسیک یا داستان های معروف و کتاب ها باشد. مثلا:

نام شخصیت های فیلم پدرخوانده دن کارلئونه ، سالی ، مایکل ، سانی ، لوکا ، بارزینی

نام شخصیت های فیلم کازابلانکاسرگرد اشتراسر ، مسیو فراری ، سام ، الیزا

همچنین بعد از ثبت نام هم می توانید نام کاربری خود را در کنترل پنل توسط گزینه تغییر نام کاربری  تغییر دهید.

از تایید نام های غیر زیبا و به خصوص نام های کد دار شبیه  ali69 , و reza2000 و مشابه معذوریم . توقع اینست که کاربرانی که انتظار عضویت در کافه کلاسیک را دادند از حداقل حس هنری - سینمایی برخوردار باشند. انتخاب نام کاربری ساده و در عین حال زیبا و بامعنا ، در کنار انتخاب عکس آواتار مناسب با آن ، تا حد زیادی نشاندهنده شخصیت و نگرش کاربر خواهد بود و در تایید عضویت نقش مهمی خواهد داشت. در انتخاب نام کاربری ، از به کار بودن نام حقیقی افراد خودداری کنید . مثلا به جای نام کاربری کلارک گیبل ، از نام یکی از شخصیت هایی که بازی کرده است استفاده کنید مثلا رت باتلر .


برخی نام های پیشنهادی که دیگر دوستان پیشنهاد کرده اند ( قبل از ثبت نام ، بوسیله دکمه جستجو چک کنید که نامی مشابه یا نزدیک به این نام ها قبلا ثبت نشده باشد )

دن دیگو دلاوگا - فیلیپ مارلو - 

هاد - کیبل هوگ - جونیور بانر - اومبره - نینوچکا - دکتر مابوزه - کابیریا - جلسومینا - مستر هاید

بوچ کاسیدی – وایات ارپ – الزا – کت بالو – لارنس – تامس مور – پت کارت - برنادت - بشکه مینه سوتا - مستر جکیل - ملیندا - دوروتی

زوربای یونانی ، هملت ، اسپارتاکوس ، دکتر استرنج لاو ! ، داروغه ناتینگهام ! ، جان کوچولو ، شرلوک هولمز ، مک مورفی ، جیمز باند و حتی میشه برای اسمی عددی استثنا قائل بشیم یعنی : 007 ، رقصنده با گرگ ! ، علی بابا ! ، باراباس ، مجید آقا ظروفچی ، قیصر ، هامون ، قاضی شارح ! ، موسیو واسموس ! ، رضا خوشنویس ، دایی جان ناپلئون ! ، میشل استروگف ، نادیا ، حاجی واشنگتن ! ، آیوانهو ، ترزا ، دوشس ، لارا ، ایلای والاک ! ، هری کالاهان ، اتللو ، داش آکل ، ناخدا خورشید ...

اگر به بعضی ادارات رفته باشید بالای سر هر کارمند یه نمودار و شرح مراحلی که پرونده باید طی بشه رو چسبوندن و اسمش رو هم گذاشتن طرح تکریم ارباب رجوع . خب مزیت این کار اینه که حداقل ، ارباب رجوع بیچاره دیگه مفهمه که مراحل شکنجه اش دقیقا چه چیزهایی هست و آمادگی بیشتری پیدا می کنه [تصویر: 112.gif]

در همین راستا ، قرار شد که برای اذیت راحتی بازدیدکنندگان گرامی ، مراحل عضویت در کافه به صورت شفاف و دقیق اعلام گردد. مراحل هفت خان ثبت نام  در انجمن بدین شرح است:

.

1- دیدن بخش های مختلف کافه و آشنایی با محیط و مشتریان کافه و روحیه آنها.

2- خواندن قانون اساسی کافه و قوانین نگارش ( بخش اتاق بالای کافه - اتاق مدیر )

3- ثبت نام در کافه با یک نام کاربری مناسب    .سعی کنید نام غیر تکراری و زیبا و ساده باشد. از به کار بردن نام افراد حقیقی اشخاص و بازیگران خودداری کنید. ترجیحا نام کاراکتر و شخصیت سینمایی را انتخاب کنید. اسامی نامفهوم و نازیبا و آنهایی که با عدد همراه هستند تایید نخواهند شد. ترجیحا نام را با حروف فارسی بنویسید.  امکان تغییر نام در کنترل پنل کاربری میسر است.

3- انتخاب و آپلود عکس پروفایل ( آواتار ) ، امضاء و تکمیل مشخصات فردی و علاقمندی ها و فیلم های محبوب و ... در کنترل پنل کاربری توسط شما. سعی کنید تصویر آواتار مناسب نام کاربری یا خلق و خوی خودتان باشد.می توانید برای انتخاب عکس آواتار , از تصاویر گالری خود کافه استفاده کنید و یا خودتان از اینترنت پیدا کنید و پس از ویرایش سایز و کیفیت آن , در بخش کنترل پنل خود , آن را آپلود کنید. ( سایز عکس می تواند 200*200 پیکسل باشد )

سپس پروفایل خود ( شامل بیوگرافی , بازیگران و فیلم های محبوب و ... ) را با حوصله کامل نمایید .  تکمیل این مشخصات برای تایید عضویت ضروری است. برای دیدن نحوه نوشتن می توانید مشخصات کاربران باسابقه انجمن را بررسی کنید.

4- در صورتی که شرایط عضویت را درست رعایت کرده باشید  بعد از دو سه روز  نوع عضویت شما از "منتظر تایید" به  مشتری کافه   تغییر می یابد و یک علامت ستاره طلایی در کنار اسم شما اضافه می شود. در این صورت امکان دسترسی به تمام بخش های کافه و اجازه ارسال نوشته و شرکت در بحث های انجمن ، نظرسنجی ها و پروژه ها را خواهید داشت.

 اگر در هر یک از مراحل بالا مشکلی داشتید می توانید در تاپیک درخواست عضویت مطرح نمایید.

( توجه :   تاپیک درخواست عضویت فقط برای کاربران منتظر تایید قابل دیدن می باشد )

توجه : در صورتیکه بعد از مدت چند روز از تکمیل مراحل عضویت ؛ همچنان عضویت شما تایید نشد و پیامی هم از مدیران دریافت نکرده اید لطفا با ایمیل IranClassic [at] yahoo . com  ( به جای کروشه علامت @ ) برای رفع مشکل پیام دهید.

.

با توجه به اینکه رشوه همیشه جواب داده *، اگر در هر یک از مراحل فوق به مشکلی برخوردید با سروان رنو تماس بگیرید.

* نقل قول از کازابلانکا

ارادتمند همه شما - سروان رنو

آدرس های مرجع