تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: درخواست راهنمايي در مورد نام فيلم
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.

سلام خدمت متخصصین و فیلمبینهای انجمن.:haha::

ی فیلمی سال ها پیش دیدم با بازی ترنس هیل؛ هیل تو این فیلم راه به راه پیاز میخورد. یه گاری بود که توش پره پیاز بود و با گاری این ور اون ور میرفت دائم پیاز خام میخورد. دوستان عزیز لطف کنند و راهنمایی کنند اسم فیلم چی بوده

اسم یه فیلم دیگه هم چند روز پیش پرسیدم، کسی از دوستان عزیزم نتونستن ظاهرا حدس بزنند اما چون بعدش ی کامنت قرار گرفته و ممکنه بعضی دوستان ندیده باشنش دوباره میگم: اوایل فیلم این طور بود که ظاهرا یه عده آدم تو هواپیما بودن، ی چیزی مثل میخ خوردن که حالشون بد بشه البته بعد فکر کنم با نخ میخ رو بیرون اوردن. به نظرم به خاطر فرار این کارو کردن شایدم زندانی بودن یا چیز دیگه نیمدونم و اینکه مطمئن نیستم تو هواپیما بودن یا نه.

دوستان عزیز متخصصین محترم، منت سر من بزارن و شاگردنوازی کنند اسم فیلم رو اگه میدونن بگن. با تشکر تی بگ:heart:

سلام و خوش آمد خدمت بگول عزیز

در مورد نام فیلم ترنس هیل که اشاره فرمودید عرض کنم که این فیلم کمدی وسترن اسپاگتی محصول 1975 ایتالیا به کارگردانی انزو جی کاستلاری و بازی هنرمند بزرگ فرانکو نرو (جانگو) بود نام اصلی فیلم Cipolla Colt هست و ضمنا نام !Cry Onion هم از نام های آن بود که در ایران به اسم اشک پیاز دوبله شده و به گمانم در اصل باید پیاز گریان نام می گرفت.

نکته اینکه شباهت گریم فرانکو نرو در این فیلم با ترنس هیل و هم زمانی پخش آن با ایام پخش فیلم های وسترن اسپاگتی باد اسپنسر مرحوم و ترنس هیل (دهه 70) باعث شد خیلی ها فکر کنند که بازیگر فیلم همان ترنس هیل است.(که بنده هم مدتی دچار این اشتباه بودم)

/http://www.imdb.com/title/tt0072785

از صحنه های خنده دار آن می توان به آن جا اشاره کرد که Onion Stark وارد کافه های بین راهی شد و به جای سفارش همیشه معمول لیموناد پیازی را در آورد و آب آن را گرفت و داخل لیوان ریخت و ماده ای هم به آن اضافه کرد که لیوان بر اثر انفعالات این دو ذوب شد!!!

متاسفانه راجع به فیلم دیگر شما چیزی نمی دانم.

Cipolla Colt .jpg

باسلام به دوستان

فیلم سینمایی خارجی درسال73یا74روزجمعه پخش شدکه توی این فیلم یه عده وارد دهکده ای میشن وگاوهای کا باهاش اختلاف دارن(و احتمالاشکارچیه) روباتفنگ میکشن واونم چندنفرازافرادمهاجم روباتیرمیزنه وبایه نفردیگه به کوههافرارمیکنه،که دراون حال ژاندارمها تعقیبشون میکنن وفیلم همونجا تموم میشه. اسم فیلم فکرکنم شکار شکارچی بود.من که توی یوتوب نتونستم پیداش کن.

ممنون میشم اگه کمکم کنید

(۱۳۹۶/۷/۱۸ صبح ۱۲:۴۰)مراد بیگ نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۶/۷/۲ عصر ۰۷:۴۱)لوک مک گرگور نوشته شده: [ -> ]

 فیلمی معمایی در مورد یک زن کهنسال توی قطار و یک زن و شوهر ابله. در قطار قتلی رخ می ده. بعدش هم به تحقیقات این زن کهنسال خارج از قطار می گذره و همیشه هم آون زوج هالو هستند که معلوم میشه آنها فقط نقش بازی می کنند و خودشان قاتل هستند. سالها پیش از کانال سه نمایش داده شد.

سلام خدمت لوک عزیز که با وداع زود هنگام و تراژدیکش خون به دلمان کرد و انگیزه ی تماشای ادامه ی سریال رودخانه ی برفی  را در وجومان کشت...

این درخواست شما ،مرا یاد یکی از آثار آلفرد هیچکاک با عنوان بانو ناپدید می شود می اندازد امیدوارم اشتباه نکرده باشم ...

The Lady Vanishes - 1938

http://www.imdb.com/title/tt0030341/

سلام بر دوست ارزشمند و گرامی مراد بیگ. در وهله اول بگم بله من هم فکر می کنم بهترین کاراکتر رودخانه برفی لوک بود. چون قهرمانی بود از جنس واقعیت. یعنی مردی که با تمام شجاعت ها و ذکاوت هاش باز هم کوله باری از سختی ها و شکست ها را با خود حمل می کرد.

اما در مورد توجه و کمکتان  ضمن قدرانی و توجه باید بگویم فیلم گمشده من  بانو گم می شود ساخته هیچکاک نیست. فیلمی بود محصول دهه هشتاد یا نود میلادی. کلا بیشتر فیلمهایی که من سوال کردم احتمالا ناشناخته و گمنام هستند.چون تلویزیون اون دوره این جور فیلمها زیاد نمایش می داد و به نظر من بعضی هاشون زیباتر از فیلمهای گران قیمت هالیوودی هم بودند.

باز هم تشکر به خاطر توجهتان.

(۱۳۹۴/۳/۳ عصر ۰۱:۰۲)Jacques Clouseau نوشته شده: [ -> ]

وقت بخیر

می خواستم بدونم کسی از عزیزان کافه، اسم اصلی فیلم کمدی "امنیه ها" از محصولات سینمای ایتالیا رو میدونه؟

این فیلم که در ایران هم دوبله شده رو چند سال پیش از شبکه دو تماشا کردم (شاید نزدیک به 8سال پیش) و نشون به این نشون که یکی از پلیس های دست و پاچلفتی این فیلم چشمهاش مشکل داشت و همه چی رو 2 تا میدید و اتفاقا راننده هم بود و همیشه به جای ورود به پاسگاه از در، از دیوار وارد میشد! Big Grinچون جای درست در رو نمیتونست تشخیص بده

این فیلم ایتالیایی و محصول سال 1981 بوده. اسم اصلی فیلم I Carabbinieri بوده که با نام امنیه‌ها توی تلویزیون ایران دوبله و پخش شده.

پوستر اصلی فیلم امنیه‌ها

https://www.y o u t u b e . c o m/watch?v=9rjMkLLKawM

جلد دی‌وی‌دی اصلی فیلم امنیه‌ها I Carabbinieri

فیلم امنیه‌ها جزئی از خاطرات نوستالژیک دهه شصتی‌ها است.

http://www.imdb.com/title/tt0160110/

https://it.wikipedia.org/wiki/I_carabbinieri

[quote='

فیلم امنیه‌ها جزئی از خاطرات نوستالژیک دهه شصتی‌ها است.

[/quote]

یکی از صحنه های جالب فیلم، اختلاف بین پلیس و ژاندارمری بود که منتهی به دیدار رئیس پلیس و رئیس امنیه ها در یک کافه شد. آنها داد و بیداد کردند. صاحب کافه گفت:

- اگر ساکت نشوید به پلیس زنگ می زنم!

رئیس پلیس بلند شد و گفت:

من خودم پلیسم!

- پس به امنیه ها خبر میذم!

رئیس امنیه ها گفت:

من هم رئیس امنیه ها هستم!
صاحب کافه با ناامیدی گفت:

- پس کاری دلتون میخواد بکنید!

راسنش من هر وقت جروبحث بین روسای سازمانهای دولتی و عمومی را در کشورمان می بینم، یاد این صحنه می افتم.

سلام دوباره

دنبال اطلاعات چند فیلم و سریال هستم.

سریالی چند قسمتی که در سالیان دور نشان داده شد در مورد مردی که از یک دولفين زخمی در ساحل مراقبت می کرد و کل سریال نیز همین بود.

همچنین فیلمی که یادمه یک صحنه اش یک رئیس یا حاکم ادا درمیاره و گویا آواز می خونه که زیر دستانش فکر می کنند دیوانه شده.

همچنین فیلمی که عید نوروز سال‌های دور نشان داده شد در مورد مردی که همسرش گم شده بود و به همراه فرزند جوانش که انگار دانشجو بود دنبال خانمش در کشور دیگه می گرده در نهایت مشخص میشه قصیه مربوط به جنگ جهانیه و یکی از دشمنان جنگ اون مرد زنش را ربوده تا ازش انتقام بگیره. یادمه آخر فیلم همسرش رو بسته به صندلی می یابه که متصل به یک بمب هست.

در نهایت هم فیلمی بود فکر کنم آلمانی درباره یک مرد چاق زیر شصت سال که سکته می کنه و از همونجا داستان زندگیش رو نشون می داد از کودکی به همراه باباش تا دوران جوانی که استعمار رو نمی تونست تحمل کنه از کشورش فرار می کنه میره یک کشور دیگه ازدواج می کنه از نظر مادی روبه‌راه میشه. یکبار باباش میاد دنبالش بهش می گه برگرد ولی اون برنمیگرده و میگه من دیگه همه زندگی ام اینجاست. از شغلم تا فرزندانم و غیره. آخر سر نیز فیلم به زمان حال برمی‌گرده و اون می میره.

کسی اینارو به خاطر داره؟

(۱۳۹۶/۷/۳۰ صبح ۰۲:۰۰)لوک مک گرگور نوشته شده: [ -> ]

همچنین فیلمی که عید نوروز سال‌های دور نشان داده شد در مورد مردی که همسرش گم شده بود و به همراه فرزند جوانش که انگار دانشجو بود دنبال خانمش در کشور دیگه می گرده در نهایت مشخص میشه قصیه مربوط به جنگ جهانیه و یکی از دشمنان جنگ اون مرد زنش را ربوده تا ازش انتقام بگیره. یادمه آخر فیلم همسرش رو بسته به صندلی می یابه که متصل به یک بمب هست.

سلام

شاید فیلم مورد نظر تان " هدف" با بازی "جین هاکمن" و "مت دیلن" باشد.

Target.1985

(۱۳۹۶/۸/۱ صبح ۰۱:۴۶)زینال بندری نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۶/۷/۳۰ صبح ۰۲:۰۰)لوک مک گرگور نوشته شده: [ -> ]

همچنین فیلمی که عید نوروز سال‌های دور نشان داده شد در مورد مردی که همسرش گم شده بود و به همراه فرزند جوانش که انگار دانشجو بود دنبال خانمش در کشور دیگه می گرده در نهایت مشخص میشه قصیه مربوط به جنگ جهانیه و یکی از دشمنان جنگ اون مرد زنش را ربوده تا ازش انتقام بگیره. یادمه آخر فیلم همسرش رو بسته به صندلی می یابه که متصل به یک بمب هست.

سلام

شاید فیلم مورد نظر تان " هدف" با بازی "جین هاکمن" و "مت دیلن" باشد.

Target.1985

واقعا متشکرم زینال بندری عزیز.

دقیقا همین فیلمه. راستش این فیلم از بس مهجور شده اصلا فکرش رو نمی کردم که آمریکایی باشه و چنین بازیگران مشهوری هم توش بازی می کنند.

باز هم ممنون از لطفتون

با سلام به اعضای عزیز:

یادم میاد در دهه شصت و سالهای جنگ فیلمی سینمایی را تلوزیون پخش می کرد که مردم یکی از مناطق تحت هجوم هیتلر وقتی ارتش آلمان می خواست به اونجا حمله کنه در دالانهای زیر زمینی توی جنگل قایم می شدند. در این فیلم اعضای یک روستا همگی کشتار شدند و ماندند یک پیر مرد و یک بچه نوزاد که پیرمرد نوزاد را برداشت و به جنگل و در همان نقب های زیر زمینی فرار کرد و با دستمال دهان بچه را بست تا صدای گریه ش در نیاد و با یک دست جلوی سرنیزه ای که سرباز آلمانی در سقف دالان فرو می کرد را گرفته بود تا سرباز متوجه دالان نشه. لطفا اگه اسم فیلم رو کسی می دونه بگه ممنون

با سلام و درود خدمت دوستان عزیز کافه

در حدود دهه شصت و هفتاد از تلویزیون پخش شد و آن هم در پلانی از فیلم عده ای وارد یک کشتی می شوند و متوجه می شوند که کارخانه چاپ اسکناس در داخل کشتی وجود دارد.
این افراد اقدام به چاپ مقدار زیادی دلار می کنند به صورت صفحه های بزرگ و با تمام شدن چاپ اسکناس ها متوجه می‌شوند که یکی از ویژگی‌های اسکناس ها رو رعایت نکرده اند که فکر کنم نخ اسکناس و یا رنگش تفاوت داشته و به خاطر اینکه این کار به عنوان جرم براشون ثابت نشه ، در داخل بشکه هایی این دلارها را به دریا می اندازند.

ممنون میشم اگر اسمش رو بهم بگید

سلام بر اهالی کافه

سال های گذشته از شبکه ۲ برنامه ای با عنوان" سینمای حرفه ای" پخش میشد که به پشت صحنه فیلم ها میپرداخت

آیا اطلاع دارید اسم خارجی و اصلی اون برنامه چه بوده؟

درود .
ممنان میشم یه کمکی بکنید :ttt1
فیلم در مورد یک سرباز (کماندو) بود که دخترش بخاطر الودگی یه کارخانه که اب مسموم میکرد  میمیره و همسرش خوکشی میکنه که اونم میره انتقام بگیره و پلیس هم برای دستگیر اون یه سرهنگ بازنشسته را میارن تا اون دستگیر کنه.(اون سرهنگ در گذشته مافوق اون کماندو بود و فکر کنم فیلمش المانی بود shakkk!

سلام دوستان

چند سال پیش یه فیلم دیدیم با موضوع:

چند دوست که فکر میکنم در یک پرورشگاه باهم بزرگ شدند و در آنجا توسط یکی از مربیان آزار و اذیت میشدند تصمیم می گیرند از یکی از همراهانشان که همان مربی را به قتل رسانده بود دفاع کنند

جریان انتخاب وکیل و کنترل روند هیئت منصفه و دادگاه داستان جذابی را رقم زده است.

آیا نام این فیلم را کسی به خاطر دارد؟ خیلی گشتم ولی نتونستم پیداش کنم.

کمکتون لطف بزرگی به من میباشد.

باتشکر

(۱۳۹۶/۳/۱۲ عصر ۰۷:۵۰)payizan نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۶/۲/۲۸ عصر ۱۱:۵۱)payizan نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۶/۲/۱۴ عصر ۰۵:۱۲)payizan نوشته شده: [ -> ]

سلام. خسته نباشید تمام دوستان.

عزیزم من زمین و زمان رو به هم دوختم تا این فیلم کوتاه رو پیدا کنم ولی نشد که نشد. تنها امیدم موند همین کافه، لطفا و خواهش من رو ازین سردرگمی پیدا کنید.

چند سال قبل شاید ۱۰ سال یا بیشتر یک انیمیشن کوتاه صامت و سیاه و سفید، رنگی نبود، خیلی تک رنگ بود، شاید طیف سفید تا سیاه داشت.. از تلویزیون پخش شد که یادم نمیاد سینما یک بود، سینما ۴ یا سینما ماورا یا...

کاراکتر داشت از رد پا یا سایه ی خودش فرار میکرد، اول آروم راه میرفتی، بعد تند، بعدش میدوید ولی هر جا میرفتی خوب اون هم باهاش میومد، تا خسته شد و حالا اون داشت دنبال سایه یا رد پای خودش به عقب برمیگشت، ولی باز نمیشد بهش برسه، تا رسید به آیینه و تصویر خودش رو دید، گویا از خودش فرار میکرد و حالا خودش رو پیدا کرد. تو تحلیلش همون صدای ملایم گوینده بود که تحلیل های فیلم ها با صدای. ملایم ایشون پخش میشد، که میگفت، فیلم...... روایت کیست که از خویشتن خویش می‌گریزد، ولی در انتها گویا با خویشتن خویش ملاقات می کند....

خواهش و تقاضا، کلی گشتم، نبود، کمک، SOS, هلپ می!

کیست که مرا یاری کند؟

سلام اساتید، رد میشدم، گفتم چنتا سرفه بکنم!

(۱۳۹۶/۸/۱۱ عصر ۰۹:۴۳)Hamoon نوشته شده: [ -> ]

چند سال پیش یه فیلم دیدیم با موضوع:

چند دوست که فکر میکنم در یک پرورشگاه باهم بزرگ شدند و در آنجا توسط یکی از مربیان آزار و اذیت میشدند تصمیم می گیرند از یکی از همراهانشان که همان مربی را به قتل رسانده بود دفاع کنند

جریان انتخاب وکیل و کنترل روند هیئت منصفه و دادگاه داستان جذابی را رقم زده است.

سلام به شما دوست جدید

و

سایر دوستان قدیمی

نام فیلم مورد نظر شما خواب گردها 

sleepers می باشد.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D9%...https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D9%81%D8%AA%DA%AF%D


(۱۳۹۶/۷/۲۰ عصر ۱۲:۵۴)Hari نوشته شده: [ -> ]

باسلام به دوستان

فیلم سینمایی خارجی درسال73یا74روزجمعه پخش شدکه توی این فیلم یه عده وارد دهکده ای میشن وگاوهای کا باهاش اختلاف دارن(و احتمالاشکارچیه) روباتفنگ میکشن واونم چندنفرازافرادمهاجم روباتیرمیزنه وبایه نفردیگه به کوههافرارمیکنه،که دراون حال ژاندارمها تعقیبشون میکنن وفیلم همونجا تموم میشه. اسم فیلم فکرکنم شکار شکارچی بود.من که توی یوتوب نتونستم پیداش کن.

ممنون میشم اگه کمکم کنید

سلام دوست دهه شصتی

من هم فیلم را خوب یادم هست: کشتار شکارچیان

اسم لاتین آن را دیگر نمی دانم. فقط در مجله ی سروش خوانده بودم که محصول آلمان شرقی سابق بوده...

شرمنده ام که بیشتر از این نمی توانم کمک کنم.

امیدوارم که به گمشده هایت برسی.

(۱۳۹۶/۷/۱۷ عصر ۰۸:۴۳)تئودور بگول نوشته شده: [ -> ]

اون صحنه هم انگار اوایل فیلم بود، این طور بود که ظاهرا یه عده ادم تو هواپیما بودن، ی چیزی مثل میخ خوردن که حالشون بد بشه البته بعد فکر کنم با نخ میخ رو بیرون اوردن. به نظرم به خاطر فرار این کارو کردن شایدم زندانی بودن یا چیز دیگه نیمدونم و اینکه مطمئن نیستم تو هواپیما بودن یا نه.

سلام دوست عزیز

به گمانم فیلم موردنظرتان

هواپیمای محکومین با شرکت نیکلاس کیج دامت افتخاراته می باشد.::ok:

قسمتی را که شما اشاره کردید،میخ از دهان زندانی خارج نشد.بلکه زندانی یک کپسول خیلی کوچک بنزین را در حلق خود آویزان کرده و با نخ به یکی از دندان هایش بسته بود تا به حندق بلایش فرو نیفتد!taeed

با آتش زدن آن بنزین بلوایی در هواپیما راه انداختند تا بتوانند کنترل هواپیما را در اختیار بگیرند و باقی قضایا..

فیلم را تماشا بفرمایید تا شاید این همان گمشده تان باشد.:rolleyes:

(۱۳۹۶/۸/۱۲ صبح ۰۴:۲۱)شارینگهام نوشته شده: [ -> ]

(۱۳۹۶/۸/۱۱ عصر ۰۹:۴۳)Hamoon نوشته شده: [ -> ]

چند سال پیش یه فیلم دیدیم با موضوع:

چند دوست که فکر میکنم در یک پرورشگاه باهم بزرگ شدند و در آنجا توسط یکی از مربیان آزار و اذیت میشدند تصمیم می گیرند از یکی از همراهانشان که همان مربی را به قتل رسانده بود دفاع کنند

جریان انتخاب وکیل و کنترل روند هیئت منصفه و دادگاه داستان جذابی را رقم زده است.

سلام به شما دوست جدید

و

سایر دوستان قدیمی

نام فیلم مورد نظر شما خواب گردها 

sleepers می باشد.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D9%...https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D9%81%D8%AA%DA%AF%D


(۱۳۹۶/۷/۲۰ عصر ۱۲:۵۴)Hari نوشته شده: [ -> ]

باسلام به دوستان

فیلم سینمایی خارجی درسال73یا74روزجمعه پخش شدکه توی این فیلم یه عده وارد دهکده ای میشن وگاوهای کا باهاش اختلاف دارن(و احتمالاشکارچیه) روباتفنگ میکشن واونم چندنفرازافرادمهاجم روباتیرمیزنه وبایه نفردیگه به کوههافرارمیکنه،که دراون حال ژاندارمها تعقیبشون میکنن وفیلم همونجا تموم میشه. اسم فیلم فکرکنم شکار شکارچی بود.من که توی یوتوب نتونستم پیداش کن.

ممنون میشم اگه کمکم کنید

سلام دوست دهه شصتی

من هم فیلم را خوب یادم هست: کشتار شکارچیان

اسم لاتین آن را دیگر نمی دانم. فقط در مجله ی سروش خوانده بودم که محصول آلمان شرقی سابق بوده...

شرمنده ام که بیشتر از این نمی توانم کمک کنم.

امیدوارم که به گمشده هایت برسی.

دوست عزیز شارینگهام سلام

از آشنایی با شما و سایر دوستان خوشحالم و متاسفم که انقدر

دیر باهاتون آشنا شدم

انجمن کاملی دارید وامیدوارم همیشه پاینده باشید

دوست عزیز شارینگهام  از این ژانر (رستگاری در شائوشنگ  یا همین خوابگردها

(تسویه حساب،Sleepers)) و یا فیلمهایی با این مضمون چه فیلمهای شکیل و

خوش ساختی را می تونی معرفی کنید

که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشه یه دوستی یه فیلم معرفی کرد که فکر میکنم

که برداشت آزاد با قهرمان مونث از رستگاری در شائوشنگ بود که بقدری فیلنامه و

ساختش آبکی بود

که حتی یک ربع اولش هم قابل تحمل نبود

الان مثال دیگه ای به خاطرم نمی آید ولی بارزترینش همون رستگاری در ...  می باشد

اگه چندتا اسم بهم بدهی مزید امتنان خواهدبود

باتشکر

شارنگهام عزیز سلام

چون در صفحه خصوصی نتوانستم عرض ادب کنم و ورود برایم ممکن نبود لذا از همین صفحه تشکر خود را ابراز می کنم

ممنوننم از معرفی این دواثر البته منظور من بیشتر فیلمهایی مانند رستگاری در شایوشنگ بود که شباهتش با خوابگردها در این بود که:

در هردو می بینیم که یک فرد ظاهرا معمولی وقتی در مقابل شرایطی سخت قرار می گیرد چه عکس العمل هوشیارانه و برنامه ریزی شده ای نشان می دهد متاسفانه اسمها به خاطرم نمی ماند

ولی دو اقتباس از یک فیلمنامه هم بود که : همسر فردی که به جرم قتل ناکرده زندانی شده با زیرکی خاصی شرایط فرار ش را مهیا کرده و اورا فراری داده با فرزندشان از کشور خارج میشوند

و منظورم اینگونه فیلمها که در یک برنامه ریزی دقیق از کسی که توقع نداریم باعث تغییر شرایط میشود وهمین تنظیم برنامه و رویدادها است که باعث جذابیت این آثار میشود یه فیلم دیگه هم خیلی قبل دیده بودم  به نام سایه مرگ که اونهم ماجرای یک گیریمور بود که در زندگی عادی دستخوش حوادث ناخواسته میشود

البته چهار قسمتی عطش مبارزه هم تاحدودی خیلی کم همین مسیر را دنبال می کرد

از شما و سایر اساتید خواهشمندم با این موضوع اگر آثاری را سراغ دارند به این حقیر هم معرفی بفرمایند

باتشکر

سلام دوباره

سالها پیش فیلمی دیدم از کشور های آسیای شرقی درباره یک بچه که با مادر و خدمتکارش فکر کنم از یک جنگل عبور می کنند گرفتار اوباش می شند و همون موقع یک شخص کهنسال میاد و جونشون رو نجات میده. حتی فکر کنم با حرکت دستش کاری می کنه که اون اوباش نتوانند تکون بخورند. اون بچه که شیفته کارش شده بود از مادرش خواهش می کنه که بذاره با اون مرد زندگی کنه و از اون به بعد باهاش زندگی می کنه و فنون رزمی زیادی رو یاد می گیره و در جوانی میره تا برای عدالت مبارزه کنه.

همچنین یک فیلم هندی بود در مورد مردی که به جرم قتل باباش دستگیر می شه و آخر سر معلوم میشه قتل کار نامادریش بوده و نه خودش.

یک فیلم کوتاه در مورد آدم کوچولو ها نیز در سالیان دور از تی وی نشان داده شد که آخرش یک خانواده که فکر کنم سه نفر بودند از داخل جنگل میاند بیرون. اینی که می گم نه اون فیلم دهه 50 شان کانری هست نه اون نسخه سال 67 و نه سریال انگلیسی آدم کوچولوها محصول دهه نود. اینی که گفتم چیز دیگری بود.

همچنین فیلمی شبه وسترن در مورد دو بچه که برادر بودند و با یک مرد دوست شدند. یکبار اسطبل آتش می گیره و اون مرد اسبها رو می کشه تا نسوزند. برادر بزرگتر این رو می بینه. مدتی بعد وقتی بابای الکلیش رو می اندازن توی زندانی که درش رو به جاده بود و اونجا آتش می گیره اون کودک فورا یک تفنگ میاره و باباش رو می کشه تا از سوختن نجاتش بده. بعد اون مرد چند جا به بچه ها کمک می کنه و آخر سر ازشون جدا می شه. اما بعد از یکی دو سال همدیگر رو می بینند که بچه ها کمی بزرگتر شده بودند. فیلم یک مقدار حال و هوای وسترن داشت.

یک فیلمی هم بود معمایی نقش اولش یک زن بود که در مورد یک مورد تحقیق می کرد و با یک مرد همکار میشه. بعد فکر می کنه همکارش جاسوسه اما اشتباه می کرد. اواسط فیلم سوار کشتی می شند و آخر فیلم هم نشون می دادند که توی یک آزمایشگاه به صورت غیر قانونی روی بچه‌ها آزمایش انجام می دادند. یادمه یک بچه اسکیمو مانند دراز کشیده بود و روش آزمایش می کردند.

فیلمی هم بود که یادمه یک بخشش یک قاچاقچی به یک کارآگاه التماس می کرد که دختر معتادش رو از یک خونه که کلی آدم توش بودند بیاره بیرون و کارآگاه بهش گفت چطور تو وقتی جنس به جوانها می فروختی اشکال نداشت ولی الان من باید دخترت رو نجات بدم؟ که البته بعدش دختر اون مرد رو از اون خونه میاره بیرون.

کسی اطلاعاتی راجع به این ها داره؟

آدرس های مرجع