تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: درخواست راهنمايي در مورد نام فيلم
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.

(۱۴۰۱/۱۰/۲۴ صبح ۰۵:۰۰)آرلینگتون نوشته شده: [ -> ]

 درود یاران عزیزم .قبلا هم یکبار پرسیده بودم .فیلم قدیمی ایرانی که درباره یه معلم بود که برای بچه های روستا وسط کوه و جنگل کتاب میبرد و یه روز سرد زمستون گرگ ها حمله کردن بهش و رفت بالای درخت .بچه های روستا در غیاب معلم کتاب داستان میخوندن و به صورت تصادفی دیدن تو کتاب درباره گیر کردن یه معلم بالای درخت و فرار از دست گرگها نوشته. با مردم روستا رفتن معلم رو پیدا کردن و آوردنش انداختن تو آب داغ خزینه حمام روستا تا گرمش بشه و نجات پیدا کنه .کسی از دوستان دیده این فیلم رو ؟ یه جورایی شبیه فیلمهای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بود .

درود بر شما.

فیلم کوتاه مدّنظر شما «آخرین آبادی» و از ساخته‌های «مجید مجیدی»ه که از برنامهٔ کودک و نوجوان «شبکهٔ دو» داده شد.

نسخهٔ کامل کار تقدیم شما:

https://www.aparat.com/v/1mf78/%D9%81%DB...B%8C 

درود بر شما.

فیلم کوتاه مدّنظر شما «آخرین آبادی» و از ساخته‌های «مجید مجیدی»ه که از برنامهٔ کودک و نوجوان «شبکهٔ دو» داده شد.

نسخهٔ کامل کار تقدیم شما:

https://www.aparat.com/v/1mf78/%D9%81%DB...B%8C 

[/quote] سپاس استاد گرامی . جناب املیانوی عزیز . خیلی دنبالش بودم .

سلام دوستان.

Un Métier de Seigneur - 1986 احتمال با عنوان ا" یک حرفه نجیب" از صدا و سیما پخش شده باشد. letterboxd.com/film/un-metier-de-seigneur

شاید کسان دیگری هم بمانند خودم ندانند، یک حرفه نجیب، نوشته پیر بول(پل کوای، سیاره میمون ها) بوده، کارگردانش هم ادواردو مولیناروی بنام. این خلاصه انگیزه ام برای نوشتن این چند سطر بود. و هم اینکه حرف و حدیثی درباره این سریال نشنیده بودم.ok.ru/video/2379153672898(فیلتر؟)

با سلام

مدتها پیش سؤالی درباره یک فیلم ژاپنی مطرح کردم. متأسفانه آن زمان دوستان نتوانستند راهنمایی کنند. بازهم مطرح می کنم به امید این که دوستان بتوانند کمک کنند:

فیلم مربوط به دوران راه یافتن مسیحیت به ژاپن است. حکومت با نو مسیحیان بدرفتاری می کند. یک هنرمند غیرمسیحی که علاقمند به دختری نومسیحی است. از طرف حاکم مأمور می شود صلیبی زیبا بسازد. اما او نمی داند حاکم غیرمسیحی صلیب را برای چه می خواهد. حاکم مسیحیان را جمع کرده و از آنان می خواهد به صلیب بی احترامی کنند. اما صلیب به حدی زیبا و با معنویت ساخته شده که نومسیحیان را تشویق به مقاومت و پذیرش مرگ می کند.

اگر دوستان اطلاعی دارند راهنمایی کنند. من این فیلم را سی و اندی سال پیش دیدم.

سلام و عرض ادب خدمت دوستان!

یکی دیگر از این دست مجموعه‌ها، "قلعه شکار" بود، که به نظرم متعلق به کشور انگلستان است، داستان آن مربوط به چند کودک و نوجوان خویشاوند بود که در قلعه‌ای قدیمی و به هنگام بازی متوجه حضور عده‌ای خلافکار

جان بوکان نامی، کتابی با عنوان Hunting tower نوشته که از آن دو سریال ساخته اند. از imdb.com/title/tt0048871 که، شاید هم درست جستجو نکرده باشم، اثری نیست. یکی دیگر هست، که امیدوارم همان باشد. داستان درباره شاهزاده خانم روسی است که بلشویک ها بدنبال ربودنش هستند. Huntingtower 1978 t1p.de/0f5kw .خاطراتی از زد و خورد در دوطرف پله ها و سردسته بچه ها زنده شد که از یاد رفته بودند! این دو فیلم و سریال هم با بازی بیوکنن کمی آشنا به نظر آمدند. t1p.de/99z3t  PLATYPUSCOVE1983 و t1p.de/l61hq SecretValley1980

چند عکس هم از فیلم Kite Fight 1965 درباره نوجوان بادبادک باز هندی از شهر لاکناو.

(۱۴۰۱/۱۰/۲۷ عصر ۱۱:۴۲)میاموتو موساشی نوشته شده: [ -> ]

سلام و عرض ادب خدمت دوستان کافه ای و غیر کافه ای!

...................

درباره صلیب برنزی Seido no Kirisuto (1955) Christ in Bronze که ناصر خان جویایش هستند هم، باد وایت گرامی مفصل نوشته بودند، که جز چند عکس اثری از خود پجای نگذاشته. ......

با سلام

بسیار سپاسگزارم. خودشه.

سلام بر دوستان گرامی. جدیداً یاد سریالی افتادم که در سالهای هشتاد و دو، هشتاد و سه یعنی همون دوران پخش سریال پزشک دهکده پخش می شد. البته چون معتقد بودم سریال ضعیفی است هیچوقت آنرا پیگیری نکردم و در نتیجه چیز زیادی از آن نمی دانم. اما اکنون به بخش های مختصری که یادم هست اشاره می کنم تا شاید دوستان بتوانند آنرا به خاطر آورند. اگر درست یادم باشد از شبکه دو پخش میشد. سریالی خانوادگی بود درباره یک خانواده که در یک روستا و یا یک شهر کوچک زندگی می کردند. پدر خانواده مردی با موی سیاه و فرفری بود (کمی هم مدل مایکل لاندن بازیگر سریال خانه کوچک) که انگار سعید مظفری به جای وی گویندگی می کرد. به خاطر دارم که در یک قسمت پسرش را از خواب بیدار کرد که به سر کار برود که پسر خواب آلودش گفت که من از شغل چوب بری متنفرم. پدر هم به او می گوید که خودت این شغل را انتخاب کردی. بعداً می توانیم در این باره صحبت کنیم اما الان باید بری سر کار. در همین موقع پسر گفت که مشکل من هم الانه!! اگر اشتباه نکرده باشم در این خانواده یک مادربزرگ هم زندگی می کرد و خود سریال هم انگار اپیزودیک بود.

یک فیلم هم سال ۷۹ و یا ۸۰ پخش شد در مورد یک دختر و پسر حدودا دوازده ساله که با هم دوست می شوند و دختره همیشه یک کامپیوتر کوچک دستی همراهش بود. از طرف یک جوان شرور نیز مورد تعقیب قرار می گرفتند. فعلا فقط همین یادمه. پیشاپیش متشکرم.

[quote='لوک مک گرگور' pid='44108' dateline='1674155839']

سلام و درود جناب لوک . درمورد سریال اول مورد نظر شما ، شاید یکی از مجموعه های زیر باشه . 1) سریال آمریکایی Call of the Wild (2000) که از شبکه دو فکر کنم سال 84 پخش شد   2) سریال آمریکایی(2000) Ponderosa که فکر کنم سال83 از شبکه دو پخش شد 3)  سریال The Campbells  کانادا (1986) پخش اگر درست یادم باشه سال 85                  https://www.aparat.com/v/tcYdM/%D8%B3%D8...9%88%D9%84

https://m.imdb.com/title/tt0094429/

https://m.imdb.com/title/tt0287260/

https://m.imdb.com/title/tt0221734/

(۱۴۰۱/۱۰/۲۹ عصر ۱۱:۵۲)آرلینگتون نوشته شده: [ -> ]

[quote='لوک مک گرگور' pid='44108' dateline='1674155839']

سلام و درود جناب لوک . درمورد سریال اول مورد نظر شما ، شاید یکی از مجموعه های زیر باشه . 1) سریال آمریکایی Call of the Wild (2000) که از شبکه دو فکر کنم سال 84 پخش شد   2) سریال آمریکایی(2000) Ponderosa که فکر کنم سال83 از شبکه دو پخش شد 3)  سریال The Campbells  کانادا (1986) پخش اگر درست یادم باشه سال 85                  https://www.aparat.com/v/tcYdM/%D8%B3%D8...9%88%D9%84

https://m.imdb.com/title/tt0094429/

https://m.imdb.com/title/tt0287260/

https://m.imdb.com/title/tt0221734/

ممنون دوست گرامی برای همفکری. البته هیچکدام از اینها نبود. انگار سریالی گمنام بود چرا که ندیدم در هیچ سایت ایرانی ازش صحبت بشه. در هر حال باز هم ممنون.

سلام و درود دوستان.ببخشید که تو این اوضاع غم انگیز ، مزاحم میشم .قبلا هم سوال کرده بودم .یه تله تئاتر بود که اسم شخصیت اصلی کلایمن بود و یه شب موقع خواب چند نفر میان و ازش میخوان که برای دستگیری یه موجود شرور و شبیه به جن ، به اونها ملحق شه . همه باهم میرن و در یک محیط شبیه به پارک جنگلی نزدیک شهر ، دنبال جن که صورتی از آیینه داره میگردن. هرکس توصورت اون جن نگاه کنه تصویر خودش رو تو آیینه میبینه و میمیره . کلایمن سرانجام تو صورت آیینه جن نگاه میکنه و کشته میشه و دوستاش میان و جسدش رو پیدا میکنن . یه نفر بالای سر جسد کلایمن می ایسته و  میگه عاقبت همه ی ما اینه . تله تئاتر ترسناک و عجیبی بود .فقط همین قدر به خاطر دارم . حوالی سالهای 75 یا 76 از شبکه 4 نشون داد . یادم نیست ایرانی بود یا خارجی . اما به احتمال بیشتر ایرانی بود .کسی میدونه اسمش رو دوستان؟

'درنای سفید'

با تشکر مجدد از شارینگهام عزیز - از کاربران محترم کافه کلاسیک تقاضای  راهنمایی در مورد نام اصلی  چند فیلم سینمایی را دارم که در دهه 60 با عناوین زیر از تلویزیون پخش شدند :  دریا آبی است (ژاپنی)

توموکو، هیچ مهی وجود ندارد که پاک نشود. 友子よ晴れない霧はない 1989 Tomoko, there is no fog that won't clear up

این فیلم،  توموکو را که به خاطر قلب سردش، سرزنشش می کنند، به عنوان شخصیت اصلی معرفی می کند که خانواده و سرزمینش، کار بافندگی و مخلوط کردن ؟ یک دختر دانش آموز که مشکل دوا(بوراکو) دارد،  با یک زن برادر قوی. از سوی دیگر، در کلاس، تمسخر میکا، که پای بدی دارد، و یوکاری، دانش آموز انتقالی، به دعوای مشت تبدیل می شود و معلم متوجه این موضوع می شود، متوجه می شود که تمسخر و تبعیض بوراکو از یک ریشه نشات می گیرد.  در مورد 'مهربانی به دیگران' بحث می شود. با این به عنوان یک نقطه عطف، هم کلاس و هم توموکو در حال تغییر هستند.  به یک کودک با قلب صاف تبدیل میشود که تمسخر وتبعیض بوراکو راتحمل نمی کند. در جایی هم درباره نقاشی توموکو هم نوشته بودند. که گمش کردم و جستجوی بعدی نتیجه ای نداد. محصول موسساتی شبیه مثلا کانون پرورش فکری.

رفتارهای آزارنده و رنج آور در محیط های اجتماعی مانند مدرسه و محیط کار یا زندگی (میان همسایه ها) از مسائل اجتماعی همیشگی ژاپن بوده، که ادب و قانون و قیود و ملاحظات اجتماعی از پس آن برنیامده، و با همهٔ پیشرفت های مادی این مسئله که در ژاپن «ایجیمه» いじめ t1p.de/jx88y خوانده می شود پابرجا است. از نمونه های بارز آن، رفتار گه گاه ناهنجار مردان با زنان در محیط کار است که ریشه در جامعهٔ مردسالار دارد؛ اما در این سال های اخیر آزار و رفتار ایذائی کلاس های خشونت گرا در مدرسه بیش تر رایج بوده و تلاش بر این است که راه های مؤثّر مقابله با آن یافت شود.

بوراکومین (به ژاپنی: 部落民)، گروهی از مردمان مطرود و رانده‌شده در کشور ژاپن هستند که در پایین‌ترین طبقات اجتماعی ژاپن قرار می‌گیرند و در طول تاریخ همیشه مورد تبعیض قرار گرفته‌اند. این افراد معمولاً از گروه‌هایی هستند که در دورهٔ فئودالی ژاپن مورد غضب قرار گرفته و از جامعه طرد شده‌اند و در طول تاریخ به مشاغلی که پست شمرده می‌شوند مشغول بوده‌اند. (همچون جلاد، مسئول کفن و دفن مردگان، کارگران کشتارگاه، قصابی و دباغی) این افراد در محلات مجزا و فقیرنشین زندگی می‌کنند.واژه بوراکو (部落) به معنی گروه‌های حاشیه‌نشین کوچک است. t1p.de/c69ip  t1p.de/7lyyq علت مخالفت مادر شوهر اوشین با ازدواجشان هم معلوم شد. ریش قرمزو هفت سامورایی و غیره راهم لازم شد که با پیش زمینه و دیدی متفاوت باز بینی کنیم!

درباره کوهنورد ژاپنی و اروپایی دهه شصت دو شخصیتی که Stalker  نوشته بودند.t1p.de/e071b

به گمانم فیلم ژاپنی این باید باشد. Uemura Naomi monogatari 1986 t1p.de/e018v 

نائومی اومورا دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت که باعث شد او به تنهایی چالش‌های بسیار خطرناکی را تحمل کند و در آن‌ها بارها و بارها به طرز چشمگیری موفق شد. او اولین ژاپنی بود که به قله اورست رسید و اولین مردی بود که به صورت انفرادی به قطب شمال رسید، اولین کسی بود که به صورت انفرادی آمازون را فتح کرد و اولین کسی بود که به تنهایی از دنالی (کوه مک کینلی) صعود کرد. در سال 1984 هنگام پایین آمدن از قله دنالی در آلاسکا، Uemura ناپدید شد. جسدش هیچ وقت پیدا نشد. درباره دو شخصیتی در یک کشتی بین نقش اول و یکی دعوا شد و اون یکی گفت که دیگه اینجا یا جای من هست یا تو، و صحنه‌ی بعد نشون داد که تو قایق داره دور می‌شه. t1p.de/mopjn ؟ خودم که همیشه فکر می کردم Capricorn One 1977 The و Stranger 1973 یک فیلم است.

درباره این کودک هندی و مجسمه مادرش t1p.de/1j78o ابتدا این فیلم Geet Gaaya Pattharon Ne 1964 پیدا شد که مطمینا همان نبود. و بعد  Aakhri Khat, 1966 ، و بیکباره صجنه کودک بین ریل را که دیدم، یادم آمد که من هم این فیلم را دیده بودم. t1p.de/3k6pg  شیر به هندی می شود doodh. در ضمن فیلم هالو که جناب سرگرد اشاره کردند اگر هندی باشد که این باید باشد. Anari 1959

در مورد سوال آرلینگتون کرامی"یه سریال قدیمی میداد که درباره ی چند تا کشتی کوچک بخار بود که تو رودخانه برای بردن بار و مسافر باهم رقابت داشتن و اسم یکی از ملوان هاش فکر کنم مک مورفی بود"

گزینه The River Kings 1991 وجود دارد، ولی گمان نکنم مک مورفی داشته باشد.سریال استرالیایی درباره کشتی های بخار بر روی رود  imdb.com/title/tt0101183 درباره فیلم و سریال های نسبتا جدید( پخش1371 به بعد) نمی توانم اظهار نظر بکنم چون امکان دیدنش را نداشتم، نمی دانم که  از صدا و سیما پخش شده یا نه. 


سلام و درود .سریالی کوتاه و 3قسمتی که چند سالی بود دنبالش بودم . شاید مانند من ، دوستان هم، با دیدن تصویر یک سگ در تیتراژ آغاز و موزیک زیباش ،اون رو به خاطر بیارن .سریال حرامزاده  (derbastard)که در ایران به نام برنامه ای برای جنایت پخش شد. محصول آلمان 1989 جنایی ، رازآلود . بازی Ernst Jacobi(وندنبرگ) ، Peter Sattmann(پل دیوید ) ، Gudrun Landgrebe(لیزا پالمر). مسلما نسخه ی دوبله شدش ، نایابه و فقط زبان اصلی روی یوتیوب هست .امیدوارم برای دوستان تجدید خاطره بشه و لذت ببرن . پخش در سال 1372شبکه اول‌.                                                         

https://m.imdb.com/title/tt0096541/


(۱۴۰۱/۱۰/۲۹ عصر ۱۰:۴۷)لوک مک گرگور نوشته شده: [ -> ]

سلام بر دوستان گرامی. جدیداً یاد سریالی افتادم که در سالهای هشتاد و دو، هشتاد و سه یعنی همون دوران پخش سریال پزشک دهکده پخش می شد. البته چون معتقد بودم سریال ضعیفی است هیچوقت آنرا پیگیری نکردم و در نتیجه چیز زیادی از آن نمی دانم. اما اکنون به بخش های مختصری که یادم هست اشاره می کنم تا شاید دوستان بتوانند آنرا به خاطر آورند. اگر درست یادم باشد از شبکه دو پخش میشد. سریالی خانوادگی بود درباره یک خانواده که در یک روستا و یا یک شهر کوچک زندگی می کردند. پدر خانواده مردی با موی سیاه و فرفری بود (کمی هم مدل مایکل لاندن بازیگر سریال خانه کوچک) که انگار سعید مظفری به جای وی گویندگی می کرد. به خاطر دارم که در یک قسمت پسرش را از خواب بیدار کرد که به سر کار برود که پسر خواب آلودش گفت که من از شغل چوب بری متنفرم. پدر هم به او می گوید که خودت این شغل را انتخاب کردی. بعداً می توانیم در این باره صحبت کنیم اما الان باید بری سر کار. در همین موقع پسر گفت که مشکل من هم الانه!! اگر اشتباه نکرده باشم در این خانواده یک مادربزرگ هم زندگی می کرد و خود سریال هم انگار اپیزودیک بود.

یک فیلم هم سال ۷۹ و یا ۸۰ پخش شد در مورد یک دختر و پسر حدودا دوازده ساله که با هم دوست می شوند و دختره همیشه یک کامپیوتر کوچک دستی همراهش بود. از طرف یک جوان شرور نیز مورد تعقیب قرار می گرفتند. فعلا فقط همین یادمه. پیشاپیش متشکرم.

سلام مجدد جناب لوک مک گرگور گرامی . درمورد سریال مورد پرسش اول شما ، 3 سریال دیگه به ذهنم رسید . بررسی بفرمایید شاید گمشدتون باشه .1) سریال hunters gold ( طلای هانتر) . محصول 1977 (New Zealand). متاسفانه به جز یک کلیپ کوتاه ، نتونستم فایل تصویری بیشتری پیدا و ضمیمه کنم . پخش در سال 1383 از شبکه دوم سیما .

https://m.imdb.com/title/tt0174428/

https://www.clipsho.com/video/play/5b1beb69e17c6

2)سریال نگهبانان جنگل(The Forest Rangers) .محصول کانادا 1963 . با بازی (Michael Zenon) و ظاهرا یکی از بازیگرهاش هم (John Vernon) فقید هستش . چند قسمتش تو ایران دوبله و نشون داده شده .خوشبختانه دیدم تو سایت تلوبیون هم وجود داره . پخش در سال 1383 از شبکه یک . بازپخش در سال 1393 از شبکه ی تماشا .

https://m.imdb.com/title/tt0057750/

https://telewebion.com/episode/0x1b2def4

 3) سریالی با نام خورشید علفزار (Sun on the Stubble) یا(the valley between)محصول استرالیا 1996. پخش در سال 79 از شبکه دوم . مشخصات نقش پدر خانواده با بازی (Christian Kohlund) ، با توضیحات شما درباره ی داشتن موی فرفری و سیاه ، تاحدودی مطابقت دارد . نسخه ی دوبله نایاب هست و باید به نسخه ی زبان اصلی روی یوتیوب و یکی دو سایت داخلی، مراجعه کرد .

https://m.imdb.com/title/tt0115377/

https://www.aparat.com/v/FSfn4/%D8%B3%D8...B%B7%DB%B0

https://www.aparat.com/v/KqkUh/%D8%B3%D8...8%A7%D8%B1

در مورد دومین گمشده ی شما ، و نوجوانی که رایانه ی دستی دارد .شاید این باشد : سریال (MythQuest) (2001) کانادا .در جستجوی افسانه ها که در ایران به نام دنیای افسانه ها نمایش داده شد. من خودم زیاد نمی دیدمش  و چیز زیادی ازش یادم نیست.

https://m.imdb.com/title/tt0273374/

[quote='راجرز' pid='41160' dateline='1605126058']

با عرض سلام

داستان فیلم گمشده بنده هم راجع به یک زندانی هست که از زندان آزاد میشوند و ماموریت پیدا میکنند با کامیون حمل دارو و کمکهای اولیه برای بچه ها از آلمان به یوگسلاوی انجام وظیفه کنند که با یک خانم راهبه همسفر

Un camion pour deux 1998   یک کامیون برای دو نفر 1998     فیلم تلویزیونی فرانسوی

پل مورلان، رئیس سابق یک شرکت ورشکسته، پنج سال را به دلیل سرقت از بانک در زندان گذراند. اولین شغل او پس از زندان به عنوان اسکورت برای یک بیمارستان کودکان در بلغارستان بود. در این ماموریت بشردوستانه سیسیل، راهبه ای جوان، او را همراهی میکند. یک سفر عجیب، یک ملاقات عجیب دو نفر که همه چیز آنها را از هم جدا می کند: پل یک بدبین و بی ادب است، سیسیل پر از نوع دوستی است. t1p.de/6zwml

Sad Angel?  Jacques Davidovici

درود دوستان

شاید تکراری باشه ولی فیلم مورد نظر من در مورد شستشوی مغزی یک سری از ماموران روس هست که بعدا بودن اینکه خودشون متوجه باشن در داحل آمریکا کار و زندگی میکنند و فقط باشنیدین یک کد پشت تلفن ماموریت از پیش تعیین شده خودشون رو انجام میدهند ؟

درود

دوستان کسی مجموعه قصه های توکتو (زندگی مردمان اسکیمو درون ایگلو ها و ..) رو یادش هست و آیا میشه پیداش کرد ؟

(۱۴۰۱/۱۱/۷ عصر ۰۸:۱۲)مارادونا نوشته شده: [ -> ]

درود دوستان

شاید تکراری باشه ولی فیلم مورد نظر من در مورد شستشوی مغزی یک سری از ماموران روس هست که بعدا بودن اینکه خودشون متوجه باشن در داحل آمریکا کار و زندگی میکنند و فقط باشنیدین یک کد پشت تلفن ماموریت از پیش تعیین شده خودشون رو انجام میدهند ؟

سلام و عرض احترام

فیلم مورد نظر شما، فیلم تلفن محصول سال ۱۹۷۷ با بازی چارلز برانسون است

لینک IMDB

(۱۴۰۱/۱۱/۷ عصر ۰۸:۳۴)مارادونا نوشته شده: [ -> ]

درود

دوستان کسی مجموعه قصه های توکتو (زندگی مردمان اسکیمو درون ایگلو ها و ..) رو یادش هست و آیا میشه پیداش کرد ؟

در مورد سوال دیگرتان در جستار برنامه‌های خاطره انگیز کودکی در مورد توکتو(اسکیموها)اخیرا چند قسمت در سایت نماشا قرار داده شده است که لینک چند قسمت را خدمتتان می‌فرستم

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۱۰

البته سایت‌های دیگری مثل نمایش و آپارات بعضی قسمت‌های این مجموعه را قرار داده‌اند که با جستجو در گوگل می‌توانید آنها را بیابید

(۱۴۰۱/۱۱/۷ عصر ۰۹:۱۸)پیرمرد نوشته شده: [ -> ]

(۱۴۰۱/۱۱/۷ عصر ۰۸:۱۲)مارادونا نوشته شده: [ -> ]

درود دوستان

شاید تکراری باشه ولی فیلم مورد نظر من در مورد شستشوی مغزی یک سری از ماموران روس هست که بعدا بودن اینکه خودشون متوجه باشن در داحل آمریکا کار و زندگی میکنند و فقط باشنیدین یک کد پشت تلفن ماموریت از پیش تعیین شده خودشون رو انجام میدهند ؟

سلام و عرض احترام

فیلم مورد نظر شما، فیلم تلفن محصول سال ۱۹۷۷ با بازی چارلز برانسون است

لینک IMDB

(۱۴۰۱/۱۱/۷ عصر ۰۸:۳۴)مارادونا نوشته شده: [ -> ]

درود

دوستان کسی مجموعه قصه های توکتو (زندگی مردمان اسکیمو درون ایگلو ها و ..) رو یادش هست و آیا میشه پیداش کرد ؟

در مورد سوال دیگرتان در جستار برنامه‌های خاطره انگیز کودکی در مورد توکتو(اسکیموها)اخیرا چند قسمت در سایت نماشا قرار داده شده است که لینک چند قسمت را خدمتتان می‌فرستم

قسمت ۱

قسمت ۲

قسمت ۱۰

البته سایت‌های دیگری مثل نمایش و آپارات بعضی قسمت‌های این مجموعه را قرار داده‌اند که با جستجو در گوگل می‌توانید آنها را بیابید

بسیار ممنون ، قصه های توکتو رو با چه عنوان انگلیسی میشه جستجو کرد چون من هر کاری کردم پیدا نشد.

'مارادونا'

، قصه های توکتو رو با چه عنوان انگلیسی میشه جستجو کرد چون من هر کاری کردم پیدا نشد.

اگر دنبال انگلیسیش هستید'    t1p.de/0ptgj  با امکان ترجمه فارسی زیرنویس، که خیلی هم مفهوم و قابل درک، هست.   این هم برای تجدید خاطره با صدایی آشنا t1p.de/70rg3

یک صفحه می گویند یا کانال، نمیدانم. یک سایت پر از سریال های کودک و نوجوان  دهه های 60-90 پیدا شده که به گمانم بعضی از ویدیوهایش مخصوص اعضاست. نتوانستم عضو بشوم! ولی آزاد برای عمومش هم کم نییست. به گمانم بد نخواهد شد، اگر سریال دوستان سری بزنند و ببینند. نکته: زیر مجموعه هایی پر  از این گونه فیلمها هم دارد، که تحت عناوینی این گونه جمع شده اند qqqqq aaaaaa  bbbbb بعنوان مثال.

آدرس: t1p.de/2ne3y 

مثلا در این زیر مجموعه، چند چهره، برایم آشنا بودند.   t1p.de/aks3z

آدرس های مرجع