تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: اینترنت گردی ...
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

هیچ می دونستید که چنگیزخان مغول خیلی به کره زمین و محیط زیست اون خدمت کرده ؟! :ccco

باور نمی کنید ؟!  بفرمایید:

بنا بر ادعاي عجيب پژوهشگران دپارتمان بوم‌شناسي جهاني مؤسسه كارنگي، چنگيزخان مغول، زيست محيطي‌ترين جنايتكار تاريخ است؛ چرا كه فتوحات مرگبار وي با كشتار ميليون‌ها انسان، در عين حال باعث بازگشت مجموعه‌ بزرگي از زمين‌هاي زراعي به جنگل شده بود. به گزارش ايسنا،‌ بر اساس اين پژوهش، رهبر مغول كه امپراتوري گسترده خود را بين قرن‌هاي 13 و 14 تاسيس كرده بود، به حذف حدود 700 ميليون تن كربن از جو كمك كرده است! مرگ 40 ميليون انسان، به معني بازگشت بسياري از زمين‌هاي زراعي به شكل جنگلي خود و جذب كربن بيشتر از جو بوده است !!

اگرچه قبول شيوه‌هاي چنگيزخان براي دوستداران محيط‌ زيست مشكل است،‌ بوم شناسان دپارتمان بوم‌شناسي جهاني موسسه كارنگي بر اين باورند كه اين امر احتمالا نخستين مورد خنك كردن جهان به دست انسان بوده است. اين نتايج، انگشت اتهام را از دوره صنعتي به عنوان آغازگر تاثير انسان بر آب‌وهوا به زمان‌هاي بسيار قبل‌تر در زمان تغيير پوشش گياهي زمين و آغاز دوره كشاورزي برمي‌گرداند. هجوم خونين مغول كه يك قرن و نيم به طول انجاميده، به تاسيس يك امپراتوري شامل 22 درصد زمين منجر شد. در اثر همين حملات و قلمروگستراني‌ها، بيشترين ميزان كربن از جو جذب شده است.
:D

لینک خبر

جان مالکوویچ و iphone 4s

اپل به تازگی دو آگهی جدید برای دستیار صوتی خود -«سیری» منتشر کرده است. در هر دو آگهی جان مالکوویچ حضور دارد.

در تبلیغ اول جان مالکوویچ را در حال برنامه‌ریزی کارهای شب‌اش می‌بینیم، او وضعیت آب و هوا را چک می‌کند، از سیری می‌خواهد ببیند که عصر، کاری برنامه‌ریزی نکرده باشد، دنبال رستورانی می‌گردد که یک نوع سوسیس دودی خاص را داشته باشد و سر آخر از سیری می‌خواهد که برایش یک لطیفه تعریف کند. سیری هم می‌گوید که «دو آی‌فون به یک بار رفتند … و ادامه‌اش را فراموش کردم.»

  اما تبلیغ دوم بامزه‌تر است، در اینجا جان مالکوویچ فقط می‌گوید: «زندگی» و سیری شروع می‌کند به توصیه‌هایی برای داشتن یک زندگی پر بار:
با مردم خوب رفتار کن- کتاب بخوان- غذای چرب نخور- با مردم از هر ملتی که باشند و بر هر عقیده‌ای که باشند با صلح و صفا زندگی کن.

این نصیحت‌ها جان مالکوویچ را بسیار راضی می‌کند.

آگهی اول : filegir.com/files/alireza1/Apple_-_iPhone_4S_-_TV_Ad_-_Joke_%5Btag35%5D.flv

آگهی دوم :  filegir.com/files/alireza1/Apple_-_iPhone_4S_-_TV_Ad_-_Life_%5Btag35%5D.flv

 منبع : 1pezeshk.com

مایکروسافت در ادامه راه مدیر اجرایی فیس بوک خیلی بی سر و صدا شبکه اجتماعی So.cl راه اندازی کرد. اگر چه So.cl برای مبارزه با فیس بوک طراحی نشده است.

این پروژه آنطور که سال گذشته برخی از اطلاعاتش درز پیدا کرده بود برای دانشجویان طراحی شده تا اطلاعات مورد علاقه خود را در یک شبکه اجتماعی با همسالان خود به اشتراک بگذارند.

نماینده مایکرسافت به Cnet گفت: نسخه آزمایشی So.cl هم اکنون آماده است تا کاربران علاقه مند به این شبکه اجتماعی را پذیرش کند.

وی افزود: So.cl یک پروژه تحقیقاتی آزمایشی است که بر روی آینده تجربه و یادگیری از طریق شبکه های اجتماعی به خصوص میان نسل جوان تمرکز کرده است.

منبع: خبر آنلاين

مريلا زارعي مرگ را به‌چشم ديد!+فیلم


چهارمین قسمت برنامه «گپ» با حضور مریلا زارعی و با لوکیشن بهشت زهرا پخش شد. در بخشي از اين برنامه مریلا زارعی پس از حضور بر سر مزار پيمان ابدي بدلكار سينماي ايران، خاطره ای از بدلکاری خود در فیلم "خوابم میاد" به کارگردانی رضا عطاران می گوید که ناگهان ماشین در کنار دره به حرکت در می آید و او خود را از شیشه ماشین به بیرون می اندازد و به گفته خودش از مرگ می گریزد. اجراي برنامه «گپ» به عهده رامبد جوان و همسرش، سحر دولتشاهي است. اين برنامه پنجشنبه‌ها ساعت 22:30 از شبکه Ifilm پخش می‌شود و تکرار آن جمعه در ساعات 6:30 و 14:30 از این شبکه پخش خواهد شد.
دانلود

دوستان تا بحال کسی را دیده اید که بتواند چهار لیتر آب را بخورد و بعد آن را با فشار از دهان خود خارج نماید؟ فیلم مربوطه را همراه با آهنگ زیبای Shakira نگاه کنید.

http://www.4shared.com/video/M2kLdWkR/water_man.html

 با سلام
دیروز به دنبال آهنگ توی ای پری کجایی بودم که این سایت رو پیدا کردم
گفتم شاید برای شما هم بعضی از آهنگ هاش جالب باشد البته لینک دانلود بعضی هاشون خرابه و فایلش پاک شده 

جان عشاق
 
       شاهكاري با صداي شجريان، آهنگ از مشكاتيان، تنظيم از درويشي، شعر از حافظ.

تحرير دو صدايي
     
  با صداي شهرام ناظري و حافظ ناظري، آهنگ، تنظيم و سه تار از حافظ ناظري، شعر از مولانا.

Nocturne (حتما گوش كنيد)
       در لغت به معني منظره ي شب؛ در حقيقت به يه قطعه موسيقي رويايي ميگن كه شب ها نواخته ميشه، از قرن هفدهم باب شده. اين هم در واقع يه نمونه از  نوكتورنه...

بهار دلنشين
          با صداي غلامحسين بنان، آهنگ از مرحوم روح الله خالقي و شعر از بيژن ترقي.

ياد تو
     با صداي جلال الدين منبري، شعر از سعدي و آهنگ از محمد سرير؛ فكر ميكنم اين شاهكار توي ذهن و حافظه ي موسيقيايي همه ي ايراني ها ثبت شده...

چشم نرگس
      با صداي شجريان، تنظيم از مرحوم پايور، شعر و آهنگ منسوب به شيدا. معین و دیگران هم اجراهای خودشون از این اثر رو دارن.

سرود آفتابكاران
       
از آلبوم شراره هاي آفتاب، اجراي سال 
1349 به مناسبت واقعه ي سياهكل... آلبوم شراره هاي آفتاب بعد از انقلاب 57 به طور وسيعي پخش شد، اما همون موقع داشتن و شنيدنش توي زمان خفقان نخست وزيري موسوي، جرم به حساب ميومد و حبس و شكنجه داشت... اونوقت در كمال وقاحت همون شخص براي تهيج جوونها همين آهنگ رو بهار 88 به عنوان حربه ي تبليغاتيش به كار برد...

قاصدك
      اثر توقيف شده ي  شجريان، به همراه سنتور مشكاتيان و شعر اخوان ثالث. (اين اثر متاسفانه سالهاست اجازه ي انتشار پيدا نمي كنه)

ميرزا كوچك خان
      يه كار واقعا قشنگ و دلنشين، آهنگ سريال ميرزا كوچك خان. با صداي ناصر مسعودي و آهنگي از سيد محمد ميرزماني.

مگه نه
      يكي از كاراي نادر و كمياب شجريان. با آهنگي از عطاالله خرم. شعر از بيژن سمندر.

گريه ليلي
      تكنوازي بسيار  بسيار  پر احساس اسدالله ملك. واقعا زيبا و شاهكاره.

تكنوازي تار
       چهارمضرابي از استاد هوشنگ ظريف.

هواي گريه
     با صداي همايون شجريان، آهنگ از محمدجواد ضرابيان، شعر از بانو سيمين بهبهاني.

در پاييز برگها به خانه ما آمدند
      پيانوي فريبرز لاچيني از آلبوم پاييز طلايي.

جستجو
       كاري از حسين عليزاده، براي بازماندگان زلزله ي سال 69 رودبار. بسیار با احساس. فقط از علیزاده بر میاد این کارا...

آهوي وحشي
      با صداي فرامرز اصلاني، شعر از حافظ.

رقص عذرا
      آهنگ بسيار زيبا از شهداد روحاني، تكنوازي پيانو از روحاني.

شور عشق 2
       كاري بسيار زيبا از ناصر چشم آذر از شاهكار باران عشق.

no volvere
       از جيپسي كينگز، اين آهنگ به    آمور ميو    هم  معروف شده.

مدار صفر درجه
       كاري بسيار قوي و البته نو با صداي عليرضا قرباني، شعر از افشين يدالهي و آهنگ از فردين خلعتبري.

سرو روان من كو؟
       با صداي عليرضا افتخاري، آهنگ از جليل عندليبي، شعر از انوري. افتخاري رو نوجووني هام خيلي دوست داشتم، شايد بيشتر از هر خواننده ي ديگه اي، اما از حدود سال 77 و 78 ديگه گذاشتمش كنار. اين كار يكي از آخرين كارهاي خوبشه، البته تا اون زمان كه من كارهاشو دنبال ميكردم. در واقع از  اون موقع كه ميگم گذاشتمش كنار  ديگه حتي يه كار هم ازش گوش ندادم. اون زمان كه عليزاده و مشكاتيان باهاش كار ميكردن يا آلبومي مثل نيلوفرانه رو با خوشدل بازسازي كردن كجا و الان كجا؟؟؟؟

قطعه ضربي
      يه كار ظريف با سه تار جلال ذوالفنون، ملودي مازندراني.

پريدخت
       با صداي سالار عقيلي، شعر از اهورا ايمان، آهنگ از آريا عظيمي نژاد.

ياوران مَسِم
       با صداي شهرام ناظري و تنبور گروه شمس.

تو اي پري كجايي؟
      با صداي حسين قوامي، شعر از هوشنگ ابتهاج، آهنگ از همايون خرم.

آفتاب
      تكنوازي ساز سلانه از حسين عليزاده؛ اين ساز از ابداع هاي خود عليزاده س، توصيه م اينه كه حتما اين تكنوازي رو بشنوين، البته وقتي تنها هستين...

Nefeli's Tango
       قطعه اي دلنشين و لطيف با صداي خواننده ي يوناني تبار، بانو Haris Alexiou. اخيرا و توي ايران يكي از اين خواننده هاي دله دزد همين ملودي رو برداشته و خونده كه آهنگش معروف شده به شاخه ي اركيده.

شب نورد
      يكي از كارهاي به ياد ماندني شجريان و لطفي، شعر از اصلان اصلانيان، دكلمه ي ابتدايي از مرحوم مهدي فتحي بازيگر سينما و تلويزيون... شب است و چهره ي ميهن سياهه، نشستن در سياهي ها گناهه...

روايت
       يه كار استثنايي از شهرام ناظري، از آلبوم متفاوت سِفر عُسرت. آهنگ از دكتر فرخ زاد لايق. شعر از مهدي اخوان ثالت. كار رو حتمن با يه اسپيكر يا هدفون قوي و خوب گوش بدين، حتمن. چون واقعا كار قشنگ و حجيميه... ريزه كاري هاش فقط با يه اسپيكر يا هدفون قوي مشخص ميشه... نوازندگان قوي و قدري همچون بيژن و ارسلان كامكار، نويد افقه و سيامك آقايي اجرا كردن اين كار رو... عاشق پيزيكاتو هاي كمانچه از شروين مهاجرم توي اين كار... واقعا موسيقيه متفاوت و پر حجمي داره... يه يه سالي دقيقا از دقيقه ي 8، ثانيه ي 54 اين آهنگ تا دقيقه ي 10، زنگ موبايلم بود...  شعر اخوان و شاملو هم كه واقعا بزرگ كرده كار رو...  من درد مشتركم مرا فرياد كن...

يارمرا
       از كارهاي جاودان شهرام ناظري، شعر از مولانا، سه تار و تنظيم از جلال ذوالفنون، دف از بيژن كامكار، تنبك از بيژن زنگنه، از شاهكار آتشي در نيستان.

نوايي
     ملودي زيباي نوايي با صداي بيژن بيژني، با مقدمه و تنظيم زيبا و شاد كامبيز روشن روان.

نغمه، ني نوا
      يه قطعه از شاهكار ني نوا از حسين عليزاده... تكنواز: جمشيد عندليبي....  اين كار نشون ميده موسيقي حتما نيازي به كلام نداره و اگه آهنگساز ذوق و هوش داشته باشه مي تونه بدون كلام بيشترين حرف ها رو بزنه... واقعا كار بزرگ و با ابهتيه ني نواي عليزاده كه چهارستون آدم رو ميلرزونه... منتها نابخردانِ روزگار اينقدر كه اين قطعه رو نابجا استفاده كردن، ديد مردم رو نسبت به اين شاهكار عوض كردن...

نيلوفرانه
     ملودي از عباس خوشدل، با صداي عليرضا افتخاري، شعر از مرحوم دكتر قيصر امين پور، اين ملودي رو قبل از انقلاب خوشدل براي نادر گلچين تنظيم كرده بود. نوجوونيم اين كار از عليرضا افتخاري رو خيلي دوست داشتم. دقيقا همون زمان كه تب نيلوفرانه كل جامعه رو در بر گرفته بود. همون موقع كه مهرجويي هم توي فيلماش از آهنگاي آلبوم نيلوفرانه چپ و راست استفاده مي كرد و ميگفتن آلبوم نيلوفرانه ركورد فروش رو توي ايران شكونده... در كل آلبوم نيلوفرانه اثر جاودانه اي شد و از كارهاي قابل تامل كارنامه ي افتخاريه... واقعا صداي گرمي داره اين افتخاري، فقط حيف كه زده تو جاده خاكي و هر چرندي رو ميخونه... گرمي صداش به نظر من رو دست نداره و از هر خواننده ي ديگه اي بالاتره... منتها...

تا با غم عشق تو مرا كار افتاد
      با صداي شهرام ناظري، شعر از مولانا، تنظيم براي اركستر از كامبيز روشن روان. بسيار زيبا و دلنشين....

با من صنما (مطرب دل)
      كارعمل با من صنما با صداي شجريان پدر و شجريان پسر. نوازندگان همراه حسين عليزاده و كيهان كلهر. توضيح اينكه كارعمل به يك قطعه ي ضرب دار و با كلامي گفته ميشه كه بصورت بداهه اجرا ميشه. تفاوت كارعمل با تصنيف در اينه كه تصنيف (يا ترانه) فبلا ساخته شده و هر بار عيناً اجرا ميشه، اما كارعمل بر اساس احساس آن لحظه و در زمان اجرا شكل گرفته و هر بار مي تواند به يك شكل جديد و با حال و هواي متفاوتي اجرا شود. شكل دهي و ايجاد يك كارعمل در موسيقي اصيل ايران به نهايت ذوق و تبحر و مهارت يك موسيقي دان در موسيقي نياز دارد. كار عمل مطرب دل (با من صنما) در تمرين ها و توسط شجريان پدر شكل گرفته است.

another brick in the wall
     يه كار فوق العاده خاطره انگيز از پينك فلويد.

موسم گل
     با صداي مرحوم ايرج بسطامي، آهنگ از شاهكارهاي موسي خان معروفي، شعر از وحيد دستگردي.

الهه ناز
      با صداي مرحوم بنان، شعر از كريم فكور، آهنگ از اكبر محسني، تنظيم براي اركستر از روح الله خالقي. نسخه ي كامل.

اشك مهتاب
     از كارهاي لطيف و ماندگار محمد رضا شجريان، آهنگ از حسن يوسف زماني و شعر از سياوش كسرايي.

جان عاشق
     با صداي بهرام حصيري، آهنگ از اسدالله ملك، شعر از مشفق كاشاني.

فروغ عشق
     با صداي مرحوم حسين سرشار، شعر از عطار و آهنگ از حسين دهلوي. حسين سرشار هنرمندي بود كه فعاليت هاي متنوعي توي خوانندگي، موسيقي، اپرا، دوبله و بازيگري داشت.

از كرخه تا راين
      موسيقي فيلم از كرخه تا راين، اثر مجيد انتظامي.

گلچهره
       نسخه ي كامل گلچهره، با صداي شجريان پدر، آهنگ از حسين عليزاده براي فيلم دلشدگان از علي حاتمي. شعر از زنده ياد علي حاتمي. بسيار لطيف و زيباااا...

Ballade pour Adeline
      اثري با تكنوازي پيانوي ريچارد كلايدرمن.

گل مي رويد به باغ
      ترانه ي گل مي رويد به باغ، با صداي عباس بهادري. اين كار، اولين آهنگ توي سبك پاپه كه بعد از انقلاب و به طور رسمي از راديو تلويزيون جمهوري اسلامي پخش شد. سال 71 يا 72 فكر كنم اين اتفاق افتاد و من دقيقا يادمه كه اون موقع خيلي سر و صدا كرد، چون براي اون زمان خيلي متفاوت بود.

دريا
      اينم يه كار ديگه از راديو تلويزيون با صداي بيژن خاوري. اين كار هم زمان خودش كار نويي محسوب مي شد.

قطعه ي پنج ضربي به همراه آواز
      يه كار فوق العاده با صداي حضرت شجريان در سن شصت و هشت سالگي، با شعر استثنائي از سعدي. انتهاي كار هم يه آواز ديلمان هست كه باز هم از شعرهاي استثنائيه سعديه. همراهان آواز، تنبك از همايون، بربط از محمد فيروزي، كمانچه از سعيد فرجپوري، تار از مجيد درخشاني و دف از حسين رضايي نيا.

شد خزان (خزان عشق)
      با صداي مرحوم جواد بديع زاده، شعر از رهي معيري و آهنگ هم از خود جناب بديع زاده س. توي اين فيلم هاي ايراني، وقتي ميخوان زمان قديم رو نشون بدن، فقط همين موسيقي رو انتخاب ميكنن. ولي فارغ از اين مبحث ها، واقعا كار لطيف و تاثير گذاريه.

Edge of Darkness
       لبه تايكي، اثري از اريك كلاپتون.

آهنگ جام جهاني 90 ايتاليا
      آهنگ خاطره ساز جام جهاني نود ايتاليا، ياد بچگي به خير.

Self Control
      شاهكاري با صداي بانو لورا برانيگان، فكر ميكنم همه ي ايراني ها (شايدم همه ي مردم دنيا) با اين آهنگ خاطره دارن.

Desert Rose
      با صداي Sting، اجراي سال 1999.

ياد باد
     با صداي همايون شجريان، به ياد مرحوم مشكاتيان. اجراي سال هشتاد و نه، سنتور سيامك آقايي، تنبك از آيين مشكاتيان، پسر پرويز مشكاتيان و شعر فوق العاده از حافظ. به قول يه نفر، همايون هم بزرگ شده هاااااا.... عاشق زمزمه ها و همخوني هاي سيامك آقايي ام توي اين كار....

آواز دشتي
      با صداي شجريان، شعر از حافظ، همنواز سنتور مرحوم مشكاتيان. يه كار فوق العاده وزين از همكاري طلايي شجريان و مشكاتيان. به نظر من يكي از شاهكارهاي آوازي شجريانه... هم نت هاي پايين رو محشر اجرا مي كنه و هم نتهاي بالا رو ميتركونه... با تمام وجود و با تمام احساسشون اجرا كردن، هم شجريان و هم مشكاتيان... يه كلاس درس موسيقيه... هم از نظر تكنيك و ظرافت و هم از نظر احساس... شعر هم كه جاي خودش، يار ديرينه ببينيد كه با يار چه كرد...

بارون
     از آلبوم شاهكار شب سكوت كوير. همه چيز اين قطعه در حد نهايتشه... نوازنده ها، ميكس صدا، شعر،  آهنگ و تنظيم كلهر و در نهايت هنر آوازي شجريان... واقعا آرام بخشه...

باز آمدم
      با صداي روزبه نعمت الهي، با شعر قشنگي از مولوي.

نقش جمال
      با صداي مرحوم ناصر عبدالهي، ياد دوران دانشجويي به خير. (به ياد حسن رضوي و محمد نادي)

آواز ديلمان
      آواز ديلمان معروف مرحوم بنان. اين كار به مرجع گوشه ي ديلمان براي خواننده هاي ديگه تبديل شده.

دولت عشق
      شاهكار بسيار بسيار بسيار لطيف با صداي شجريان. آهنگ از مرحوم حسن يوسف زماني، شعر از حافظ. به همراهي اركستر بزرگ سمفونيك با محوريت سازهاي ايراني. آهنگ زيبا، تنظيم زيبا، صدا زيبا، شعر هم زيبا.

مرا مگذار و مگذر
     یه کار دلنشین در مایه شور-دشتی، با صدای حمیدرضا نوربخش، شعر از یدالله عاطفی، اجرای گروه شمس از آلبوم شاهکار پنهان چو دل.

دایه دایه وقت جنگه
     با صدای علی اکبر شکارچی، از آلبوم موسیقی خلق لر در سال 57، با همکاری گروه عارف. نوازنده های بزرگی توی این کار همکاری داشتن، از جمله تار حسین علیزاده، سنتور پرویز مشکاتیان، تنبک ناصر فرهنگفر، نی جمشید عندلیبی، کمانچه علی اکبر شکارچی، بربط محمد فیروزی، تارباس فرخ مظهری...

یاران
    از نگاه یاران به یاران ندا می رسد، با صدای صدیق تعریف. سرپرست گروه جلال ذوالفنون، شعر از فریدون مشیری.

جان جهان
     تصنیف فوق العاده جان جهان با صدای شجریان پدر، شعر از مولانا، آهنگ از پرویز مشکاتیان، اولین آهنگی که از شجریان توجه منو به خودش جلب کرد این کار بود. شاید مثلا شش هفت سالم بود. با اینکه دقیقا معنی شعر رو نمیفهمیدم، اما تقریبا همه ش رو حفظ بودم. دقیقا یادمه برداشت خودمو از مصرع "آه که تو دوش که را بوده ای؟" داشتم. فکر میکردم دوش کرا، یعنی کسی که کرایه میده دوشش رو، یه چیزی تو مایه های حمال یا باربر که بار رو میندازه روی دوشش و درواقع مثل تاکسی کرایه میگیره..

خانه ام آتش گرفته ست
     با صدای شجریان، شعر از مهدی اخوان ثالث، آهنگ از شجریان. به همراه تار حسین علیزاده، کمانچه کیهان کلهر و تنبک همایون.

بابام رو تو ندیدی؟؟؟
       یه کار واقعا خاطره ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز. بچه های زمان جنگ یادشونه و حتمن دانلود کنن... طرفای سال 66 و 67 این کار رو خیلی از تلویزیون پخش می کردن...  سالها دنبال این کار میگشتم توی اینترنت. تمام شعرش رو تقریبا حفظ بودم... تا اینکه ظاهرا بهمن 90 شبکه 5 پخشش کرده... تصویر پسر بچه ای که ایستاده این کار رو میخوند دقیقا جلوی چشمامه...  گنچشک ناز و زیبا، که می پری اون بالا، وقتی که پر کشیدی، بابام رو تو ندیدی؟؟؟

اندک اندک
    یه کار خاطره ساز با صدای شهرام ناظری. از آهنگهایی که زمان جنگ و بعد از جنگ زیاد پخش می شد... شعر از مولانا...

منبع:www.nastooh.com

(۱۳۹۱/۱/۳ عصر ۰۶:۳۱)ژان والژان نوشته شده: [ -> ]

سلام به دوستان

با توجه به محدوديت هاي جديد ايجاد شده  در فضاي مجازي ميتوانيد فايل هاي خودتون رو در اين سايت آپلود كنيد البته فعلا خوب كار ميكنه.با كليك كردن روي گزينه ثبت نام مراحل رو طي فرمائيد ثبت نام 3 دقيقه بيشتر طول نميكشه.http://www.picofile.com/

با سلام خدمت شما

از پیشنهادتان برای آپلود در این سایت بسیار متشکرم حداقل از بعضی از سایت های آپلود بهتر است ولی یک مشکل دارد جدیدا بعضی از سایت ها مانند همین سایت به گونه ای لینک دانلود را قرار می دهند که به هیچ عنوان لینک نهایی رویت نشده و توسط نرم افزارهای دانلود کننده پشتیبانی نمی شوند بنابراین خود مرورگر باید فایل را دانلود کند و وای به حال فردی که اینترنت کم سرعت دارد و حجم فایل زیاد است آنوقت نتیجه مشخص است البته دوستان می توانند از این سایت استفاده کنند فقط ملاحظه حجم و سرعت را هم داشته باشند

به نظر می آید کافه کلاسیک احتیاج به چند سایت آپلود فایل دارد من اینها را معرفی می کنم ولی تاکنون استفاده نکردم اگر مشکلی بود اینجا قرار دهید که با هم حلشان کنیم

http://www.uploadbaz.com

http://www.uplod.ir

http://www.irfreeup.com

و در این لینک هم اطلاعات چند سایت آپلود قرار دارد

http://www.gooyait.com/1389/05/31/7-site...http://www.gooyait.com/1389/05/31/7-sites-for-upload-files-in-different-se

با سلام

از اهالی کافه کلاسیک

اگر به نمایش های رادیویی علاقه دارید برای دیدن برنامه پخش نمایش های هر هفته به سایت شبکه نمایش سری بزنید

http://radionamayesh.ir/weeklyconductor.php

مردِ دیگرِ روی سکوی قهرمانی


هر عکس، ارزشی بیشتر از هزار واژه دارد. هر عکس لحظه‌ای و قابی از مکان را منجمد می‌کند و برای همیشه‌ جاودانه‌اش می‌کند. اما همین عکس‌های پرارزش، گاهی اوقات از گفتن همه حقیقت ناتوانند. داستانی که برایتان نقل می‌کنم، شاهدی بر این مدعاست:

۴۰ سال قبل دو دونده سیاه‌پوست آمریکا «تامی اسمیت» و«جان کارلوس»، در دوی دویست متر المپیک سال ۱۹۶۸ مکزیک برنده مدال‌های طلا و برنز شدند. زمانی که آنها بر روی سکوی قهرمانی رفتند، به نشانه حمایت از جنبش‌های اجتماعی سیاه‌پوستان، دستکش مشکی بر یکی از دست‌های خود کردند و مشت‌های خود را بالا گرفتند.

عکس این دو قهرمان که آنها را در حالی نشان می‌دهد که سرهایشان را پایین گرفته‌اند و با جسارت دست‌های خود را بالا برده‌اند، یکی از مشهورترین عکس‌های قرن بیستم محسوب می‌شود. اخراج این دو ورزشکار از تیم المپیک آمریکا، جار و جنجال زیادی در بازی‌های المپیک به پا کرد.

اما چه بر سر ورزشکار برنده مدال نقره در این عکس آمد و اصلا دانشتن سرنوشت این مرد چه اهمیتی دارد؟!

ورزشکار برنده مدال نقره در این عکس یک استرالیایی به نام «پیتر نورمن» بود. نورمن اهل ملبورن بود و در یک خانواده نیکوکار بار آمده بود، او شاگرد قصابی بود که با یک جفت کفش ورزشی قرضی تمرینات ورزشی خود را شروع کرده بود.

با چنین پیشینه‌ای، نورمن در آن لحظه به خصوص تصمیم گرفت که در اعتراض دو ورزشکار هم‌رشته خود علیه نابرابری مشارکت کند.

در حالی که سه برنده مسابقات دوی دویست متر منتظر آمدن به روی سکو بودند، نورمن متوجه شد که دو ورزشکار سیاه‌پوست قصد چه کاری دارند. در حقیقت، این نورمن بود که یک مشکل کوچک این دو را در آن لحظه رفع کرد: جان کارلوس، فراموش کرده که دستکش سیاه را همراه خود بیاورد، به همین خاطر نورمن پیشنهاد کرد که اسمیت یکی از دستکش‌های خودش را به دوستش بدهد و هر یک از آنها با استفاده از یک دستکش، ‌اعتراض مسالمت‌آمیز خود را به صورت این سلام ویژه نشان بدهند. به علاوه نورمن نشان ویژه پروژه المپیک برای حقوق بشر را از اسمیت و کارلوس گرفت و با به تن کردن این نشان، به دو دونده دیگر پیوست.

اما عکس‌العملی که مقامات استرالیایی در پاسخ به این کار نورمن نشان دادند، شدید و آنی بود. نورمن از تیم المپیک استرالیا اخراج شد و با وجود اینکه او در رده‌بندی جهانی ورزشکاران دو میدانی، در مقام پنجم بود و برای شرکت در المپیک بعدی، انتخاب هم شده بود، به المپیک سال ۱۹۷۲ فرستاده نشد. در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ، استرالیا برای اولین بار هیچ دونده‌ای در رشته‌های سرعت، شرکت نداد. بعد از این بی‌مهری‌ها، نورمن بازنشسته شد و دیگر مقامی به دست  نیاورد.

در طی سال‌های بعدی، نورمن درگیر مشکلات زیادی شد: از همسرش جدا شد، بیمار شد، دچار افسردگی شد و به الکل و مسکن‌ها پناه برد.

چیزی که به نورمن امیدواری می‌داد این بود که در المپیک سیدنی مثل بقیه ورزشکاران المپیکی استرالیا از او تجلیل شود. اما به هنگام برگزاری مسابقات در سال ۲۰۰۰ این امید نورمن هم نقش بر آب شد، چرا که او با اینکه یکی از بهترین‌های دو میدانی استرالیا در تاریخ بود، تنها المپیکی استرالیا بود که به جایگاه ویژه تماشای مسابقات دعوت نشده بود.

اما ورزشکاران آمریکایی، با گذشت سال‌ها نورمن را از یاد نبرده بودند. آنها بودند که به او اجازه دادند از لژ اختصاصی آنها، مسابقات را تماشا کند. ورزشکار مشهور دوی امریکا، اد موسس Ed Moses از او استقبال کرد و قهرمان آمریکایی دوی ۲۰۰ متر المپیک سیدنی -مایکل جانسون- او را در آغوش گرفت و او را قهرمان خطاب کرد.

در سال ۲۰۰۴، برادرزاده نورمن -مت نورمن- فیلم مستندی با عنوان درود Salute ساخت. در این فیلم مت نورمن، برای نخستین بار سه ورزشکار قهرمان دوی دویست متر المپیک مکزیک را در یک و در یک اتاق کنار هم آورد تا در مورد خاطرات آن روز به خصوص، صحبت کنند.

دو سال بعد، پیتر نورمن که تازه فیلم آماده شده را دیده بود، قصد داشت عازم یک تور عمومی در امریکا شود، اما متأسفانه درست در همین زمان دچار یک حمله قلبی شد و درگذشت. تامی اسمیت و جان کارلوس، بعد از شنیدن خبر، به ملبورن سفر کردند تا در مراسم تشییع جنازه دوستشان شرکت کنند و یاد او را گرامی بدارند.

کارلوس در مورد نورمن می‌گوید: «پیتر مجبور نبود که آن نشان ویژه را بپوشد، او آمریکایی نبود، او سیاهپوست نبود، او مجبور نبود که احساسی را که من داشتم، درک کند، اما او یک مرد بود.»

سال ۲۰۰۴، یک تندیس ۷ متری، برای قدردانی از کارلوس و اسمیت ساخته شد و در دانشگاه سن خوزه آمریکا، نصب شد. در این تندیس، اسمیت و کارلوس با مشت‌های گره‌شده درست شبیه حالتی که روی سکوی قهرمانی المپیک مکزیک داشتند، دیده می‌شوند. اما در این تندیس هم، نورمن فراموش شده است. در این تندیس، جای او روی سکوی قهرمانی خالی گذاشته است تا دانشجویان و توریست‌ها با رفتن روی پله مقام دومی، بتوانند عکس یادگاری بگیرند.

در فیلم «درود» که اکنون در سراسر استرالیا نمایش داده می‌شود، جای خالی این ورزشکار در این تندیس هم نشان داده می‌شود.

سایت فیلم Salute
تریلر دیدنی فیلم Salute

منبع: بی‌بی‌سی

داستان لوگوهای شرکت‌های معروف فیلمسازی هالیوود

کنجکاوی، چیز خوبی است. خیلی اوقات در پشت چیزهای روتینی که هر روز در زندگی‌مان می‌بینیم، داستان‌ها، تاریخ و حتی اسرار جالبی نهفته شده است، اما از فرط تکرار، ما حتی در عصر گوگل، به خودمان زحمت جستجو نمی‌دهیم.

برای مثال ما بارها لوگوهای شرکت‌های معروف فیلمسازی هالیوود را دیده‌ایم، اما به فکرمان هم نرسیده است که در مورد آنها جستجویی کنیم. پیش خودمان گفته‌ایم، اینها لوگو هستند دیگر! چه جایی برای کنجکاوی وجود دارد!

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که: پسربچه‌ای که در لوگوی دریم‌ورکس دیده می‌شود، چه کسی است؟ اصلا او کاملا تخیلی است یا وجود خارجی هم دارد؟ کوهی که در لوگوی پارامونت دیده می‌شود، چه کوهی است؟ زن مشعل به دست لوگوی شرکت کلمبیا چه کسی است؟

 لوگوی دریم ورکس: پسربچه‌ای که روی هلال ماه، رؤیا به قلاب می‌گیرد
در سال ۱۹۹۴، سه نفر دریم‌ورکس را بنیان نهادند. این سه نفر اینها بودند: استیون اسپیلبرگ (کارگردان معروف)،  جفری کاتزنبرگ (رئیس استودیوی دیسنی) و دیوید گفن (تهیه‌کننده). اگر به لوگوی دریم‌ورکس دقت کنید، می‌بینید که در زیر اسم شرکت، سه حرف SKG، نوشته شده است، SKG در واقع از کنار هم نهادن حرف اول نام خانوادگی بنیان‌گذاران دریم‌ورکس ایجاد شده است.

وقتی قرار شد لوگوی دریم‌ورکس طراحی شد، ایده اسپیلبرگ این بود که این لوگو یادآور دوران طلایی هالیوود باشد. لوگوی اولیه به وسیله کامپیوتر طراحی شد و مردی را نشان می‌داد که روی ماه ماهیگیری می‌کند. ولی شخصی به نام «دنیس مورن» که یک ناظر جلوه‌های ویژه بود و در بسیاری از فیلم‌ها با اسپیلبرگ همکاری کرده بود، نظرش این بود که اگر لوگو با دست طراحی شود، چیز بهتری از آب درخواهد آمد. به همین خاطر مورن، از دوست هنرمندش، «رابرت هانت» خواست که کار طراحی لوگو را بپذیرد.

هانت قبول کرد،‌ او لوگو را مجددا با دست کشید و در کنار لوگو، لوگوی دیگری را که همان لوگوی کنونی دریم‌ورکس باشد را هم به اسپیلبرگ تحویل داد. اسپیلبرگ از لوگوی دوم خوشش آمد. هانت با کمک چند نفر دیگر لوگوی نهایی را تکمیل کردند و از ان زمان لوگوی معروف دریم‌ورکس در آغاز همه فیلم‌های این شرکت دیده می‌شود.

اما پسری که در لوگو دیده می‌شود، چه کسی است؟ او کسی نیست، جز ویلیام، پسر همین آقای هانت!

شیری که در تبلیغ مترو-گلدوین-مایر دیده می‌شود
این شیر ملقب به لئو است و نخستین بار «هووارد هایتز» در سال ۱۹۲۴ آن را کشید. جالب اینجاست که بدانید کلا ۵ شیر تا به حال در لوگوی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. یکی از آنها نامی ندارد، نام ۴ تای دیگر اینهاست: اسلتس، جکی، تنر و لئو!

لوگوی فاکس قرن بیستم: نورافکن‌هایی که فونت لوگو را روشن می‌کنند:
این لوگو در سال ۱۹۳۳ به وسیله هنرمند به نام امیل کوسا طراحی شد.

لوگوی پارامونت: کوه باشکوه
در سال ۱۹۱۲، پارامونت به وسیله آدولف زوکر و دو برادر به نام‌های دانیل و چارلز فرومن تأسیس شد. پارامونت باسابقه‌ترین استودیوی فیلمسازی فعال محسوب می‌شود. کوه باشکوهی که در لوگوی این شرکت فیلمسازی دیده می‌شود، نخستین بار به وسیله شخصی به نام «هاکینسون» در جریان ملاقاتی که با زوکر داشت، طراحی شد. او کوه «بن لموند» را که در زادگاهش یوتا قرا داشت، مدل خود قرار داده بود. کوهی که ۲۹۶۰ متر ارتفاع دارد. در جریان این ملاقات، او طرح اولیه‌اش را یک دستمال سفره کشید.

اما کوهی که بعدا الهام‌بخش، طراحی لوگوی پارامونت شد، کوهی واقع در پرو به نام Artesonraju است. در این عکس می‌توانید، کوه واقعی را ببینید. این کوه نزدیک به شش هزار متر ارتفاع دارد و نخستین بار شخصی در سال ۱۹۳۲ موفق به فتح آن شد.

 

لوگوی اولیه پارامونت ۲۴ ستاره داشت، که نشان‌دهنده تعداد بازیگرانی بود که با این شرکت قرارداد بسته بودند، لوگوی کنونی پارامونت ۲۲ ستاره دارد، به درستی مشخص نیست که چرا دو تا از ستاره‌ها کم شده‌اند!

برادران وارنر: سپر منقش به آرم WB
شرکت برادران وارنر به وسیله ۴ برادر یهودی مهاجر از لهستان، در سال ۱۹۱۴ تأسیس شد. طراحی کلی لوگوی این شرکت از زمان تأسیس تا به حال از لحاظ کلی، تغییر نکرده است و در همه لوگوها سپری دیده می‌شود که روی آن WB یعنی حروف اول وانر برادز، حک شده است. البته تغییرات جزئی لوگوی شرکت برادران وارنرز، به کرات اتفاق افتاده است.

شرکت فیلم‌سازی کلمبیا:‌بانوی مشعل‌دار
این شرکت در سال ۱۹۱۹ تأسیس شد. زنی که در لوگوی این شرکت دیده می‌شود، تجسمی از آمریکا است. به درستی مشخص نیست که زنی که مدل طراح لوگوی اولیه بوده، چه کسی بوده است، البته ادعاهای بسیاری در مورد این مدل ناشناس بوجود دارد. بت دیویس در اتوبیوگرافی خود، ادا کرده است که این زن، «کلودیا دل» بوده است. ولی مجله پیپل در مطلبی که در یکی از شماره‌هایش به چاپ رسید نام این زن را «آملیا بچلر» دانسته است. شیکاگو سان تریبون هم او را زن گمنامی به نام «جین بارتلومیو» می‌داند.

خوشبختانه لوگوی اولیه تغییر کرده است و بنابراین حالا دیگر این بحث‌ها اصلا موردی ندارد. در سال ۱۹۹۳ به طراحی به نام Michael J. Deas مأموریت داده شد که لوگوی کلمبیا را به حالت کلاسیکش برگرداند.

با اینکه بسیاری تصور می‌کنند که «انت بنینگ»، مدل این طراحی نو است و شاید هم به خاطر شباهت چهره، حق داشته باشند، اما در حقیقت یک زن خانه‌دار اهل لوئیزیانا به نام «جنی جوزف»، مدل این طراح بوده است. البته طراح ترجیح داد که به جای اینکه کاملا صورت این خانم را مدل قرار بدهد، چهره زن مشعل به دست را به صورت ترکیبی و با استفاده از کامپیوتر، ایجاد کند.


منبع مترجم : سایت 1 پزشک

منبع اصلی :neatorama.com/2008/12/03/the-story-behind-hollywood-studio-logos

زندگی چارلی چاپلین به روایت تصویر / عکس هایی استثنایی از چارلی چاپلین و اطرافیانش


«چارلی چاپلین»، کمدین مشهور انگلیسی، یکی از پرحاشیه‌ترین هنرمندان زمان خود بود، در این گزارش زندگی چاپلین در چهارچوب عکس‌هایی که کمتر دیده شده، روایت شده است.

«چارلی چاپلین»، کمدین انگلیسی، 16 آوریل 1889 در یکی از محله‌های فقیرنشین لندن متولد شد، تنها یک سال داشت که پدر و مادرش از هم جدا شدند، او در کنار مادرش که یک پانتومیم باز حرفه‌ای بود بزرگ شد و از نوجوانی وارد عرصه سینما شد.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000219_PhotoL.jpg

چارلی چاپلین در 9 یا ده سالگی

مادر او مشوق و راهنمای اصلی او در این زمینه بود ولی پدرش که یک الکلی بود کمتر با او در ارتباط بود و سرانجام زمانیکه چاپلین 12 ساله بود، درگذشت.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000071_PhotoL.jpg

(هنا) مادر چارلی که براثر بیماری روانی درگذشت، مشوق و راهنمای اصلی چاپلین در سینما بود

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000159_PhotoL.jpg

خانواده چاپلین به ترتیب از بالا به پایین (هنا مادر، چارلز پدر، سیندنی برادر بزرگتر، ویلر، برادر کوچکتر)

چاپلین دو برادر به نام‌های سیدنی و ویلر داشت که سیدنی بزرگتر و ویلر از او کوچکتر بود.

وی طی 65 سال حضور در سینما در عرصه‌های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فعال بود، او تا 88 سالگی، آخرین سال عمرش همچنان به فعالیت سینمایی خود ادامه داد و سرانجام سالگی به فعالیت خود ادامه داد و سرانجام 25 دسامبر سال 1977 درگذشت.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000239_PhotoL.jpg

چاپلین در آخرین ماه‌های عمرش

«چارلی چاپلین» یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران عصر خود بود که علی‌رغم موفقیت در حرفه‌اش در زندگی‌اش شخصی‌اش چندان موفق نبود.



*چهار ازدواج ناموفق و 11 بچه

_همسر اول: میلدرد هریس، دختر بچه 16 ساله‌ای که ستاره سینما بود

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000184_PhotoL.jpg

میلدرد همسر اول چاپلین

این دو سال 1918 با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر بود که تنها سه روز پس از تولد درگذشت و ازدواج چاپلین و میلدرد نیز کمی بعد به جدایی انجامید.

_همسر دوم: «لیتا گری»، نقش اول فیلم «جویندگان طلا»

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000191_PhotoL.jpg

لیتا، همسر دوم چاپلین


چاپلین و «لیتا» سال 1924 با هم ازدواج کردند، حاصل ازدواج این دو، 2 پسر بچه بود ولی ازدواج آنها از همان ابتدان پرحاشیه و ناموفق بود.

این دو تنها سه سال بعد، از هم جدا شدند، این ازدواج برای چاپلین به قدری با خاطرات بد همراه بود که او در سال 1964 در کتاب خود حاضر نشد چیزی از خاطرات این سه سال بنویسد.

درباره این ازدواج گفته می‌شود، این دو  22 آگوست 1927 در دادگاهی جنجالی از هم جدا شدند و چاپلین مجبور شد 600 هزار دلار از داریی‌هایش را به لیتا بپردازد.

در آنزمان این بزرگترین مبلغی بود که در طول تاریخ بشریت در یک طلاق پرداخت می‌شد.

_همسر سوم: «پائولت گدارد»، دختر بی‌خانمان فیلم «عصر جدید»

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000048_PhotoL.jpg

چاپلین و همسر سوم سر صحنه فیلم عصر جدید    

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000185_PhotoL.jpg

چاپلین و همسر سومش پس از اکران فیلم عصر جدید در یک ضیافت ناهار در توکیو

«چاپلین» و «پائولت»، سال 1932 با هم ازدواج کردند، این ازدواج جنجال‌برانگیزترین ازدواج چاپلین بود، چون همواره درباره اینکه این دو رسما ازدواج کرده باشند شبهاتی وجود داشت، آنچنانکه سند ازدواج آنها هیچگاه دیده نشد، آنها بدون آنکه فرزندی داشته باشند در سال 1942 از هم طلاق گرفتند.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000042_PhotoL.jpg

چاپلین و همسر سومش


_همسر چهارم: «اونا اونیل»، دختر «یوجین اونیل»، نمایشنامه‌نویس مشهور آمریکا

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000032_PhotoL.jpg

چاپلین و همسر آخرش سال 1952 در کشتی ملکه الیزابت به همراه چهار فرزندشان

این ازدواج با 36 سال اختلاف سن، آخرین و موفقترین ازدواج «چاپلین» بود.

«چاپلین» که برای فیلم جدیدش در جستجوی یک بازیگر زن جوان بود، با اونا آشنا شد، گفته می‌شود که این ازدواج کمی بعد در تاریخ 16 ژوئن سال 1943 میلادی علی‌رغم مخالفت‌های «چاپلین»، در حالیکه اونا 18 ساله بود و چاپلین 54 ساله، سرگرفت.

«چاپلین» که از اینکه بار دیگر به خاطر ازدواج با دختر بسیار جوانتر از خود سوژه رسانه‌ها شود واهمه و شرم داشت، به اصرار و علاقه «اونا» و در نهایت علاقه خودش تن به این ازدواج داد.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000028_PhotoL.jpg

چاپلین 12 سال قبل از مرگش در کنار همسر و دو دخترش ژرالدین و جین ایرلند سال 1965 میلادی

این ازدواج تا پایان عمر این دو به طول انجامید و حاصل آن 8 بچه است.

_عکس‌های دیگری از حواشی زندگی «چاپلین»


http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000047_PhotoL.jpg

چاپلین در کنار ماری پیکفورد، بازیگر، داگلاس فیربانکز، بازیگر و دیوید وارد گریفیث، یکی از بنیانگذاران سینما هالیوود سال 1919

این عکس روز افتتاح کمپانی فیلمسازی «یونایتد آرتیست» گرفته شده است. گردانندگان این کمپانی بیش از آنکه تجار و افراد ثروتمند باشند خود فیلمسازان بودند.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000168_PhotoL.jpg

چاپلین و بانکز، صمیمی‌ترین دوستش در تعطیلات هنگام اسکی

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000080_PhotoL.jpg

«چاپلین» در کنار «برنارد شاو»

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000062_PhotoL.jpg

چاپلین در کنار گاندی و همسرش لندن سال 1931

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000043_PhotoL.jpg

چاپلین در کنار چرچیل و خانواده‌اش در منزل چرچیل

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000033_PhotoL.jpg

چاپلین در کنار انیشتین سال 1931    

«آلبرت انیشتین» و «چاپلین» سال 1931 در مراسم افتتاحیه فیلم «روشنایی‌های شهر»، همدیگر را ملاقات کردند.

زمانیکه این دو برای ورود به مراسم از میان مردم عبور می‌کردند، با استقبال و شادی مردم روبرو شدند، چاپلین خطاب به انیشتین گفت: مردم به استقبال من می‌آیند چون همه آنها من را می‌فهمند ولی به استقبال تو می‌آیند چون هیچکدام تو را نمی‌فهمند.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000070_PhotoL.jpg

چاپلین و آل جولسون، بازیگر، کمدین و خواننده جاز سال 1947 میلادی نیویورک

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000054_PhotoL.jpg

چاپلین و صوفیا لورن، سال 1966 در جشن تولد 77 سالگی چاپلین (10 سال پیش از مرگش)

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000029_PhotoL.jpg

چاپلین و صوفیا لورن یک سال بعد (سال 1967) در پشت صحنه فیلم کنتسی از هنگ‌کنگ

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000034_PhotoL.jpg

چاپلین و مارلون براندو در پشت صحنه فیلم کنتسی از هنگ‌کنگ، اولین و آخرین فیلم رنگی چاپلین 1967

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/4.09/13910407000067_PhotoL.jpg

چاپلین و دخترش ژزفین در پشت صحنه فیلم کنتسی از هنگ‌کنگ سال 1967 میلادی

«چارلی چاپلین» می‌گوید: فیلمسازان باید به این بیندیشند که فیلم‌هایشان را در روز رستاخیز با حضور خودشان نمایش داده خواهد شد.

-----------------

منبع: فارس

14 تبلیغی که دنیا را تکان داد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تبلیغات خوب و مناسبی در جهان وجود داشته است که جهان را تغییر داده است. بسیاری از این تبلیغات و اگهی ها برندها، جامعه وحتی فرهنگ را تغییر دادهاست  .

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، برخی از این تبلیغات از جمله تبلیغ بنتون در مورد ایدز به شدت موفق و تثایر گذار بوده است.

در ذیل تصاویر 14 اگهی مشهور و تاثیرگذار می آید:


کشورت به تو نیاز دارد(1914)(عکس فرد نظامی متعلق به لورد کیتچنر است)/ پوستر استخدام در ارتش انگلیس در طول جنگ جهانی اول که موجب اغاز موجی از پوسترهای استخدام دیگر شد.

من شما را برای ارتش آمریکا می خواهم (1917)(این عکس مشهور متعلق به عمو سم است که در تاریخ آمریکا تا به امروز ماندگار شده است)/این پوستر هم از پوستر لورد کیتچنر الهام گرفته است.


خونسرد باش و ادامه بده (1939)/ این پوستر توسط دولت بریتانیا در هنگام حمله ی نازی ها به بریتانیا طراحی شد اما منتشر نشد. این پوستر سرانجام در زمان رکود اقتصادی سال 2008 پخش و مشهور شد.

یک الماس برای همیشه است(1947)/این اگهی، الهام بخش فیلم جیمز باند، شرلی بسی و کانی وست بوده است.


به خود فرصتی برای نوشیدن قهوه دهید(1952)

کوچک فکر کنید (1959) فولکس واگن آغاز گر تبلیغات مدرن بود. این تبیلغ تا امروز یکی از بهترین پوسترهای تبیلغاتی جهان شناخته می شود.

گل افتابگردان (1964)/اگهی های سیاسی زیادی پیش از این اگهی وجود داشت. اما تبلیغ گل افتابگردان "لیندن بینس جانسون" کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیر این نوع تبلیغات را افزایش داد.

به صداها توجه کنید(1960) شکایت از این اگهی در دادگاه عالی امریکا که به "نیویورک تایمز در مقابل سالیوان" مشهور است، پس از چهار سال پایان یافت.


کارگران کار نمی کنند(1978) این اگهی منجر به پیروزی مارگارت تاچر در انتخابات شد.


دوستان اجازه نمی دهند که دوستان در حالی که مست هستند، رانندگی کنند(1983)/ پیش از این اگهی در امریکا مقبول بود که افراد مقداری مشروب بنوشند و سپس پشت رول بشینند..

جو کمل(1987)/ این آگهی منجر به آن شد که صنعت دخانیات مجبور به توافق تاریخی 1998 و ممنوعیت تبلیغات سیگار شد.

ویلی هورتون(1988)/این تبلیغ پس از تبلیغ گل افتابگردان منتشر شد و سرانجام منجر به پیروز جرج بوش پدر شد.

بنتون پیتا(1992)/مردم پیش از این اگهی از افرادی که مبتلا به ایدز بودند دوری می کردند.

متفاوت فکر کن(1997)/ کامپیوتر و اینترنت پیش از اینکه جهانی شود، مختص انسان های عجیب و غریب بوده است. به لطف اپل، اکنون ما به کامپیوتر به عنوان ابزاری که ما را خلاق تر می کند، نگاه می کنیم.

وقتی سریال های خنثی و فاقد جذابیت و خلاقیت امروزی را در تلویزیون می بینیم تازه پی به ارزش سریال هایی که او ساخته است می بریم ( ترش و شیرین , خانه به دوش , متهم گریخت و ... )

مصاحبه جالب کافه سینما با رضا عطاران به مناسبت اولین فیلم سینمایی که ساخته است : خوابم میاد

مخصوصا توجه شما را به جملات اول مصاحبه که خود عطاران گفته جلب می کنم.

لینک مصاحبه

تقلب

داستانی که همیشه در مدارس خواهد بود !

و کیست که نداند دانش آموزان همیشه یک قدم از آموزگار جلوتر خواهند بود ؟! :haha::

.

و اینهم مدار زندگی !

کسانی که در نوجوانی , کیت های الکترونیکی ساختن حتما متوجه میشن :eee43

با سلام

به نظر میرسد مدتی است که ماکروسافت به آرزوی خودش رسیده و بالاخره توانست یاهو را خریداری کند

اگر حقیقت داشته باشد خیلی حیف می شود که دو نفر با زحمت یک مجموعه ای را خلق کنند و بعد از اینکه شرکتی قوی خواست شرکت آنها را خریداری کند سهامداران اصلی یکی از آن دونفر را تنزل رتبه دهند چون مخالفت کرده و در نهایت به از مدتی رای به فروش بدهند

آیا این موضوع تایید می شود

با سلام

در یکی از سایت ها متاسفانه خبری درج شده بود با این عنوان که:

نادیا دلدار گلچین به کما رفت

این هم لینک خبر

امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشان را بدست آورند

لطفا برای سلامتی همه مریض ها دعا کنید

با تشکر

(۱۳۹۱/۵/۱۹ عصر ۰۵:۲۲)زاپاتا در تاپیک دوبله و دوبلورها نوشته شده: [ -> ]

...... كاش استاد داریوش ارجمند در اشاره اي حتي گذرا قدرشناسي خود را درباره منوچهر اسماعيلي ابراز مي كرد ......

چنین موضوعاتی در کشور ما عادی است، در ایران اتفاقاتی می افتد که در جاهای دیگر دنیا مرسوم نیست. در بهمن سال 1389 تمبری با کیفیت نامطلوب به نام "عید غدیر خم"، که نقاشی آن اثر استاد محمود فرشچیان می باشد، بدون ذکر نام این هنرمند در ایران چاپ شد. این نقاشی پیامبر را نشان می دهد که دست خود را بلند کرده و حضرت علی را جانشین خود معرفی می کند.

شرکت پست قبل از آن نیز در سال 1386 تابلو "مولانا" و در سال 1381 تابلو "عصر عاشورا" این هنرمند را بدون ذکر نام خالق آن بصورت تمبر چاپ کرد.

 این نقاشی اسب حسین بن علی را در عصر عاشورا نشان می دهد که بدون سوار بسوی خیمه ها برمی گردد.

 از تمام این تمبرها بدون حضور فرشچیان رونمایی شده است. تمبربازان خارجی علاقه زیادی به اینگونه تمبرهای ایرانی دارند. در بسیاری از کشورهای جهان خصوصا شوروی، لهستان و اسپانیا تابلوهای نقاشی هنرمندان همراه با نام و گاهی نیز با امضاء آنها بصورت تمبر چاپ می شود، موضوعی که در ایران مسئولین برای آن ارزشی قائل نیستند، در واقع نوعی بی احترامی به بوجود آورنده آن اثر می باشد.

 این گونه مسائل در کشور ما خصوصا پس از انقلاب عادی شده است یا بهتر بگوئیم نهادینه شده است. وقتی مسئولین چندین بار نام یک هنرمند را براحتی در چاپ انتشارات خود فراموش می کنند، از یک بازیگر هم می توان انتظار داشت که از گوینده خود نامی بزبان نیاورد. همه می دانیم بی انضباطی از بالا به پایین تسری پیدا می کند.

 مجموعه دار کافه

با سلام

یک نمونه همانطور که جناب دانتس فرمودند است یعنی عدم بردن نام یک فرد در اثری که او بوجود آورده است


وقتی هر فرد مبلغی را بابت کاری به دیگری می دهد خود را مالک تمام اعیار آن کار می داند چون ایده و اجرا و هزینه را یکی می بینیم.

تا زمانی که به کپی رایت اهمیت ندهیم همین آش و همین کاسه است و این نمی شود مگر تک تک ما بخواهیم

با تشکر

برنامه گردی

فرانک سیناترای قرن بیست و یکم

لاندو مورفی جونیور، برنده یک میلیون دلار فصل ششم، سپتامبر 2011 برنامه  امریکاز گات تلنت، استعداد عجیبی در خواندن ترانه های جاز به سبک فرانک سیناترا دارد.

http://www.landaumurphyjr.com/

برنامه امریکاز گات تلنت از برنامه های شبکه ان بی سی است که هرساله در سراسر امریکا بدنبال  استعدادهای خارق العاده میگردد. به گفته داوران مسابقه، فاکتور واو (منو متعجب کن و در عین حال سرگرمی برام بساز) مهمترین عامل پیشرفت شرکت کننده در این مسابقه است و در فصل ششم، لاندو مورفی جونیور، سیاهپوست فقیری که کارش شستن ماشینها بود؛ در هر مرحله این شگفتی رو در بیننده ایجاد کرد و بالاخره برنده نهائی مسابقه شد و زندگیش برای همیشه تغییر کرد.

هیچ نتی از ترانه های فرانک سیناترا و دین مارتین توسط این خواننده که هیچگاه آموزش موسیقی ندیده بود غلط ادا نشد. کافیه چشماتو ببندی و گوش کنی، انگار در یکی از کنسرتهای فرانک سیناترا نشستی.

در آدرسهای زیر، فایلهای flv اولین و آخرین اجرای این خواننده، به اشتراک گذاشته شده.

http://www.4shared.com/video/dStvMbG_/La...http://www.4shared.com/video/dStvMbG_/Landau_Eugene_Murphy_Jr_3

http://www.4shared.com/video/rzu_3B6J/La...http://www.4shared.com/video/rzu_3B6J/Landau_Eugene_Murphy_Jr_T

صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
آدرس های مرجع