تالار کافه کلاسیک

نسخه کامل: اینترنت گردی ...
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید. نمایش نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

سال ها پيش از هشت ازدواجي که بخشي از وقايع زندگي اليزابت تيلور را رقم مي زند، اين ستاره معروف هاليوود درزماني  که 17 سال بيشترنداشت، نامه هايي را روي کاغذ صورتي با جوهربنفش براي اولين نامزد خود نوشته است که با اين عنوان آغاز مي شود«به عزيرترين عزيرانم»


اليزابت در تاريخ ششم ماه مه 1949 خطاب به نخستين عشق زندگي خود «ويليام پاولي» مي نويسد:«هرگز نمي دانستم مي توان به اين صورت عاشق شد، اين قدرکامل  به رشد رسيده! تا امروز هيچکس را به اندازه يک سوم  توهم دوست نداشته و بعد از اين هم نخواهم داشت(يعني از اين جهت خيالت راحت باشد که پس از تو هيچکس ديگر را هيچوقت…هيچوقت دوست نخواهم داشت، همين و بس.)


الیزابت تیلور درآن زمان و چندماه پيش از نخستين ازدواجش با «پاولي» نامزد بود و بيش از 60 عدد از نامه هاي عاشقانه اي که بين ماه هاي مارس تا اکتبر همان سال براي او نوشته است توسط حراجي «آر آر» RR در شهر آمهرست در ايالت «نيوهمپشاير» به فروش گذاشته خواهد شد، اين حراجي دوسال پيش نامه هاي اليزابت تيلور را از ويليام پاولي که درحال حاضر در فلوريدا زندگي مي کند خريداري کرده است.
اين نامه هاي هرگز منتشرنشده، گوشه اي از افکار و احساسات اليزابت تيلور ستاره نوجواني که در آن زمان درحال تغيير و تحول بود را به نمايش مي گذارد.

                                      


اليزابت در اين نامه ها گاه از اضافه وزن خود شکايت دارد:«همينطور که اينجا نشسته ام و اين نامه را براي تو مي نويسم مشغول خوردن همه شکولات هاي يک جعبه بزرگ هستم. اما واقعا بايد جلوي خودم را بگيرم و از اين همه پرخوري خودداري کنم.»


درهمين نامه اليزابت تيلور از امتخانات آخرسال مدرسه سخن برده است و درباره دو فيلمي که به تازگي در آن مشغول به بازي است صحبت کرده است؛ از «مکاني در آفتاب» و اينکه چقدر کارگردان آن را دوست دارد و از فيلمي به نام «خماري بزرگ» که او آن را فيلمي عذاب آور و کارگردان آن را غيرقابل تحمل مي خواند.


اما بيش از هرچيز ديگر، اليزابت در اين نامه ها درباره خود «پاولي» صحبت مي کند  که پسر 22 ساله سفير سابق آمريکا در برزيل است و با هيجان از او مي خواهد که عشق او را باور کند و به او قول مي دهد که اين عشق ابدي است.

سیب


از خواص مهم سیب (مختصر)


سیب در حفظ طراوت و شادابی پوست موثر است

مقوی مغز است

اثر آرام بخشی دارد

فشارخون را منظم می‌کند

برای دندان‌ها و لثه‌ها مفید است ( اسیدهای موجود در سیب، هنگام جویدن

باکتری‌های دهان  را از بین برده و دندان‌ها و لثه‌ها را تمیز می‌کنند/ جویدن یک سیب مانند این است که از یک مسواک طبیعی استفاده کنیم! )

________________________________________________________________________________​

سیب تو سرخ در انگلستان


(قدیما از شهرستان برامون از این سیبها آوردن اما الان تقریبا بالای 20 ساله که دیگه قسمت نشد ببینیم! احتمالا بی توجهی صاحبان باغ که از آشناهای ما بودن و به تهران مهاجرت کردن باعث شد تو اون منطقه رشدش متوقف شه/ آبگیری هم کنی و تو لیوان بریزی رنگ قرمز زیبایی داره)

_______________________________________________________________

 تنها یک سیب سرخ زیبا و اشتها آور باشد اما در حقیقت این سیب ویژه که Redlove نام دارد نه تنها دارای یک پوسته قرمز رنگ است بلکه درون آن نیز کاملا سرخ است/ به علاوه این سیب نسبت به سیبهای معمولی از آنتی اکسیدانها و مواد غذایی غنی تری برخوردار است

براساس گزارش دیلی میل، یک شرکت انگلیسی به نام “ساتنز” حق فروش نهالهای این سیب را به قیمت دانه ای ۹۵/۲۴ پوند (۳۰ یورو) دراختیار دارد و تاکنون هزار و ۵۰۰ سفارش از کشاورزان محلی دریافت کرده است و۲۰ سال مطالعات یک پرورش دهنده گیاهان در انگلیس به نام “مارکوس کوبرت” است که این سیب کاملا سرخ را از پیوند گونه های متمایز میوه ها و کاملا طبیعی به دست آورده است/ در این سیب از تکنیکهای اصلاح ژنتیکی استفاده نشده است / در حالی که اگر در اواخر تابستان در اطراف شهرستان نَمین گشت گزاری داشته باشید می توانید این نوع  سیب را پیدا کنید بدون اینکه تحمل هزینه۳۰ یورو و یا دردسر پژوهش  ۲۰ ساله داشته باشید! متاسفانه این طبیعت بکر منطقه ما از یاد رفته و به آن توجه نمی شود! 

منبع

http://namin1387.persianblog.ir/post/132

ROBOCOP 2014


بازگشت ربوکاپ با هیبت سیاه (پلیس آهنی دوست داشتنی) بعد از حدودا 20 سال

برگرفته از نسخه موفق 1987

بازيگران «جوئل کينامن»، «گري اولدمن» ،‌ «مايکل کيتون»، «ساموئل ال جکسون» ،‌«ابي کورنيش» ، «جکي ارل هالي» ،‌ «مايکل کي ويليامز» ، «جي باروشل» و «جنيفرال»

تریلر


http://uplod.ir/0duwgp6mdaoc/Robocop%28I...29.mp4.htm

دو روز پیش مطلبی  رادر سایت entertainment.ie دیدم که باچاشنی طنز بریان لوید بنظرم جالب آمد. امیدوارم برای شما عزیزان نیز اینگونه باشد:

ده عکس از باحال ترین پشت صحنه ها !

ما همگی به عکس های پشت صحنه فیلمهای بزرگ وکلاسیک علاقه مندیم  وبرایمان جذاب است بدانیم در فیلمهای محبوبمان ،واقعا خارج از کادر دوربین برعوامل فیلم و هنرپیشه ها چه گذشته است آیا لحظاتی پراضطراب را گذرانده اند یا از آن لذت برده و کلی تفریح کرده اند.در زیر ده تا از باحال ترین این تصاویر را میبینید:

10- جت بتمن در فیلم " بت من "

درست مثل سکانسی از سریال پدر تد می مونه اونجا که پدر دوگال در هواپیما به دگمه ای برمیخوره که قید شده اکیدا لمس نکنید(که بر حسب اتفاق دستش به دگمه میخوره وهواپیما بطور وحشتناکی از کنترل خارج میشود)...

9- جان تراولتا و بروس ویلیس در" داستانهای عامه پسند Pulp fiction"

در کل زندگیتون اونقد که این دوتا درعکس نشون میدن بی خیال غمها بودین وخوش بحالتون شده؟

8 – کارل اوربان و یان مک کلن در " ارباب حلقه ها "

کارل اوربان به نظر میاد در نمایش مد شرکت کرده ...چه ژست فشنی!

7 – هریسون فورد در " ایندیانا جونز وپادشاهی جمجمه کریستال "

من اونقدر اینجا قایم می شم تا آبها از آسیاب بیفته!...

6 – شون کانری در " الماسها همیشگی اند Diamonds for ever"

انگار نه انگار این یک عکس پشت صحنه است بیشتر به نظر می رسه  تصویری ازنحوه حمام کردن متداول آقای کانری در حضور عوامل فیلم باشه !...

5 - ومپا در " امپراطوری پاسخ میدهد "(اپیزود 5 جنگ ستارگان)

چی ؟ داری میای سمت من که چی بشه؟ هیچی بهت نمی ماسه ! ...(ترجمه مودبانه!)

4 – جیم هنسون در حال عروسک گردانی برت و ارین در فیلم " ماپت ها "

عالم جادوییم نقش بر آب شد.پس این دوتا واقعی نیستند؟! تموم کودکیم به فنا رفت...

3 – ماکت صحنه در "Inception"

جای مدل کوچیک شده تام هاردی و لئو دی کاپریو در این تصویر خالیه...

2 – تیم کوری هول برانگیز در صحنه فیلم " It "

شما حواستون هست ؟ نه خیلی...میتونه بقدری وحشتناک باشه که مردم از هولشون بگن « یا پیغمبر! » ...حدس میزنم همینطوره...

1 -  آرنولد شوازنگر در " کونان بربر  Conan The Barbarian"

 آرنی اینجا داره خیلی در نقشش فرو می ره ! البته مردی که پتک بدستشه هم بعدا در فیلم سرش با یک قداره از تنش جدا میشه...

برایان لوید - اول اکتبر 2013

http://entertainment.ie/cinema/news/Ten-...16233.html

مهوش افشارپناه


اغلب در نقش زن جنوبی ظاهر شده و اجرای عالی هم داشته احتمالا اکثر مردم فکر میکنن که این هنرمند اصالتا جنوبی باشه اما اینطور نیست!

مهوش افشارپناه متولد 1328 شهر سقز (کردستان) می‌باشد و لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر را از دانشکده هنرهای دراماتیک، همچنین خواهر کوروش افشارپناه (بازیگر) است

(در حال حاضر  سرگرم فعالیت در تئاتر هستن،  به دلیل بی توجهی مسئولان سینما و تلویزیون و پایین بودن کیفیت اغلب فیلمها و سریالها)

مصاحبه و اطلاعت تکمیلی

http://www.theater.ir/fa/artists.php?id=424

http://www.ejoo.ir/fun/actor-alef/mahvash-afsharpanah

تقدیم به اعضای اس اس تو سایت خودمون. بگو های...

http://uploadboy.com/hndufav7pig5.html

 حراج ویولن تایتانیک


در جریان یک حراج، ویولن رهبر ارکستر کشتی تایتانیک به مبلغ 900 هزار پوند به فروش رفت و رکورد کلیه یادگارهای به فروش رفته این کشتی اسطوره ای را درهم شکست

مشروح خبر

http://www.jamejamonline.ir/NewsPreview/...directed=1

[تصویر: 1382745536_3053_8c1ad40265.jpg]

رُز، گل سرخ، گل محمدی، گل سوری، یا وَرد، سرده‌ای از تیرهٔ گل‌سرخ است که در حدود ۱۵۰ گونه دارد. محل اصلی رویش رز خودرو در نیمکرهٔ شمالی کرهٔ زمین است و تاکنون در نیمکرهٔ جنوبی رز خودرو مشاهده نشده‌است. گل رز در بسیاری از مناطق ایران بخوبی می‌روید همچنین در اکثر مناطق خاورمیانه، اروپا و روسیه نیز به فراوانی یافت می‌شود. این گیاه برای مصارف صنعتی بطور عمده در کشورهای بلغارستان، ترکیه و فرانسهکشت می‌شود. در سال ۱۹۷۹ پژوهشگران در انجمن جهانی رز توافق کردند تا رزها در سه گروهِ رزهای خودرو، رزهای باغی قدیمی و رزهای باغی جدید قرار گیرند همچنین رزهای انگلیسی نیز به مجموعه‌ای از گل‌های رز باغی قدیم و جدید گفته می‌شود که توسط پرورش دهندهٔ رز انگلیسی،دیوید اوستین بوجود آمده‌اند. تاکنون بیش از ۲۰٬۰۰۰ رقم رز نامگذاری شده‌است و هر ساله صدها نوع جدید نیز به این مجموعه اضافه می‌شود. رز به عنوان ملکهٔ گل‌ها شهرت دارد. پرورش رز تنها برای لذت بردن از زیبایی این گل نیست بلکه از این گل برای عطرسازی، تهیهٔ چای، مربا، لیکور و بسیاری مواد خوراکی دیگر استفاده می‌شود. عطر رز آرامش‌بخش سیستم عصبی است و در راحت به خواب رفتن انسان تأثیر دارد و به همین سبب در عطردرمانی بکار برده می‌شود. اسانس رز گرانترین اسانس دنیا است و هر گرم آن معادل یک گرم طلا در بازار جهانی قیمت دارد. گل رز از نظر کثرت قرار گرفتن در جایگاه گل ملی مقام نخست را در میان تمامی گل‌ها دارد و در ۱۰ کشورِ ایران، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، رومانی، عراق، عربستان سعودی، مراکش، لوکزامبورگ و بلغارستان به عنوان گل ملی انتخاب شده‌است.

بیشتر بخوانید : http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%B2

 انسانیت  و بزرگی نه به نژاد ، به رنگ پوست، به زیبایی ، چاقی ، لاغری ، پیری ، جوانی ، فقر و ثروت ، دانشمندی و بی سوادی ، و وووووو .................... نیست.

انسانیت باید درذات آدمی باشد .

[تصویر: 1382786943_3053_0469d6784c.jpg]

آثار نقاشی


(از نظر من تصویر اولی جلوه و زیبایی خاصی داره )

ادامه تصاویر

http://www.the-gallery-of-china.com/chin...nting.html

[تصویر: 1382916988_3053_a6f55f8d7a.jpg]

عجب راه حلی برای آرامش اعصاب

ناصرالدین شاه در سال ۱۲۳۰ اولین تلفن همراه موجود در ایران را داشت، که محصول کارخانه «البیس» زوریخ بود .

[تصویر: 1383175986_3053_cb8df61ad1.jpg]

محبوب ترین نان ایرانی


مختصر و کوتاه در مورد سنگک

سنگک نوعی نان است که روی سنگ‌ریزه‌های داغ در تنور می‌پزند سنگک یعنی سنگ ریزه از سنگ+ ک (سنگ کوچک) سنگک نانی است که فقط در ایران رایج است بنا براین می توان آن را نان ملی ایران نامید

از نظر مزه، طعم، هضم و بهداشت و سلا‌مت یکی از بهترین نان‌های ایرانی است

به گزارش شفاف در سال‌نمای کمیته ‌نانوایان تهران (در ۱۹ اردیبهشت سال ۱۳۲۶ شمسی در تهران چاپ شده) درباره‌ تاریخچه و چگونگی پیدایش نانوایی و نان سنگک این گونه آمده است:

شاه عباس برای رفاه حال طبقات تهی‌دست و لشگریان خود که غالباً در سفر به نان و خورش موقت و فوری نياز داشتند و لازم بود به هر شهری می‌رسند نانواهایی باشند که بتوانند به قدر مصرف سربازان نان تهیه كنند، درصدد چاره برآمد و حل این مشکل را از شیخ بهایی که از دانشمندان ایران بود خواست شیخ بهایی نیز با تفکر و تعمق تنور سنگکی را ابداع كرد

این اختراع به قدری با دقت و هوشیاری طراحی و عملی شده که پس از گذشت چند صد سال هنوز به‌‌ همان صورت اولیه پخته می‌شود و نانی که از تنور سنگکی بدست می‌آید، محبوب‌ترین نان ایرانی است

برخی نقل‌ها نیز قدمت نان سنگک را قبل از ورود اسلام به ایران و در زمان پادشاهان ساسانی می‌دانند

قدیمی ترین تصویر از نانوایی تهران

نانوایی سنگک دوره قاجار

(نان ملی ایرانی بعدِ گذشت سالهای دراز، همچنان پخت و شکل اولیه خودش حفط کرده / تصویر زیر گویای این واقعیتِ)

مه لقا جابری قبل از عمل قیافه ی زیبایی داشته وچهره ی ایرانی ملیحی داره  الان  بیشتر چهره اش جذاب و مد روزه

این لینک درمورد عمل هاشه که نمیدونم تا چه حد صحت داره

http://www.topnaz.com/beautiful-pictures...ri-before/

...............

جذابیت وتناسب صورت دومقوله ی جداست که متاسفانه باهم قاطی شده  من اطلاعات خیلی دقیقی ندارم ولی این طور که استاد مون که به گفته ی خودشون  فقط 15 سال از عمرشون  را صرف مطالعه ی چهره وبدن انسان کرده  ونقاش بسیار قابلی اند ما سه نوع چهره داریم زشت وجذاب ومتناسب  زشت که قضیه اش معلومه  جذاب چهره ایه که به علت خطوط خاصی که در صورت داره یا هرویژگی دیگه بیننده را به سرعت جذب میکنه مثل چهره ی آنجلینا جولی که با وجود غیر متناسب بودن لب ها چون به چهرش جذابیت داده  بیننده را جذب میکنه والان عمل لب ها برای شبیه شدن به ایشون بین  دخترها خیلی باب شده  وچهره ی متناسب  یعنی چهره ای که مقیاس هی ریاضی وچهره شناسی به طور کامل یا تا حدود زیادی توش رعایت شده باشه که این نوع چهره ها خیلی کم اند به طوری که استادمون  می گفت من فقط 10 نفر زن یا مرد را دیدم که این تناسب توشون به کمال یافت بشه  چهره ی متناسب  در نگاه اول  گیرایی چهره ی جذاب نداره ولی به علت تناسبش چشم انسان از نگاه کردن به اون خسته نمیشه  با تفاسیر استادمون گمون میکنم اینگرید برگمن تا حد زیادی متناسبه به جز اون قضیه ی دماغ از لحاظ  قد وهیکل  وفاصله ی بین چشم ها می گم البته اطلاعات من کامل نیست وبا خطوط چهره ی همه ی بازیگرها هم آشنا نیستم مسلما  خیلی ها دیگه هم هستن  ولی با توجه  به جراحی هایی که الان هست مسلما یافتن چهره ی متناسب وخوش ترکیب واقعی بین قدیمی ها راحت تره کلا استادمون میگفت  هنر پیشه ها ومدل ها چه در قیافه وچه در اندام  از تناسب بیشتری برخورداراند

هرچند الان جراحی زیبایی بین ایرانی ها هم  بسیار باب شده ولی بازهم هنرپیشه هایی که زیبایی طبیعی دارند توی ایران خیلی بیشتر اند  خودم لیلا حاتمی را بیشتر از همه دوست دارم

سایت"فرارو" هر از چندگاهی تصاویر کمیاب جنگ جهانی دوم رو به نمایش میذاره..امروز تصاوی زیبایی از حمله متفقین به سواحل نرماندی گذاشته بود که واقعا جالب هست..البته در دو بخش جداگانه...

من چند تا عکس از این تصاویر رو اینجا میذارم..

فرارو- نقطه پایانی جنگ جهانی دوم زمانی نزدیک شد که در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ نیروهای متفقین مرکب از ارتش‌های کشورهای انگلستان، کانادا و ایالات متحده آمریکا به اتفاق واحدهایی از ارتش فرانسه آزاد عملیات پیاده شدن در ساحل نرماندی(ساحل کانال مانش) را آغاز کردند.

به گزارش سرویس تاریخ فراروٰ، ورود قوای متفقین به نرماندی با هدف آزاد کردن فرانسه و سپس اروپای غربی از چنگال هیتلر و سبک کردن بار جنگ از دوش ارتش روسیه شوروی بود تا روس‌ها بتوانند به سرعت آلمانی‌ها را از خاک خود برانند.

در خلال سال ۱۹۴۴، روسها به پیشروی سرسختانه خود به سمت غرب ادامه دادند، بخش عمده ی بالکان را پاکسازی کردند و به بوداپست و ورشو رسیدند. سپس از لهستان گذشتند و به مرز آلمان دست یافتند. در دسامبر همان سال در حالی که نیروهای متفقین در مرز آلمان مستقر بودند، ارتش آلمان در منطقه "آردن" دست به ضد حمله زد؛ آلمانیها دیگر قادر نبودند به تهاجم خود ادامه دهند و بخش عمده ی نیروهای مکانیزه خود را نیز از دست دادند.
از سوی دیگر روند شکست های ایتالیا متحد اصلی آلمان از ژوئیه ١٩٤٣ به نقطه بحرانی رسید. در این تاریخ نیروهای متفقین ابتدا در جزیره سیسیل پیاده شدند و سپس در ماه سپتامبر وارد خاک اصلی ایتالیا شدند. پس از اینکه شورای عالی حزب فاشیست ایتالیا، بنیتو موسولینی را عزل كرد، ارتش ایتالیا زمام امور را بدست گرفت و در ٨ سپتامبر در مورد تسلیم شدن به نیروهای انگلیسی تبار آمریکایی وارد مذاکره شد.
سربازان آلمانی مستقر در ایتالیا کنترل نیمه شمالی شبه جزیره را به دست گرفته و همچنان به مقاومت ادامه دادند. در ماه سپتامبر، کماندوهای اس اس آلمان، موسولینی را که توسط مقامات نظامی ایتالیا دستگیر شده بود نجات دادند و او یک رژیم دست نشانده نئوفاشیستی در شمال ایتالیا برپا کرد. سربازان آلمانی شمال ایتالیا را تا زمان تسلیم در ٢ ماه مه ١٩٤٥ در تصرف خود داشتند.
در ٦ ژوئن ١٩٤٤، روز استقرار ارتش متفقین در فرانسه (یا D-Day)، بیش از ١٥٠ هزار تن از سربازان متفقین در بخشی از عملیات گسترده نظامی درخاک فرانسه پیاده شدند و آن کشور تا پایان ماه اوت آزاد شد.
در ١١ سپتامبر همان سال، یک ماه پس از عبور سربازان شوروی از مرز شرقی ، اولین گروه سربازان ایالات متحده وارد آلمان شدند. در اواسط ماه دسامبر، آلمانی ها در بلژیک و شمال فرانسه به یک ضد حمله ناموفق معروف به "نبرد بولژ" دست زدند. نیروهای هوایی متفقین به کارخانه های صنعتی نازی ها، از جمله تأسیسات واقع در اردوگاه آشویتس، حمله کردند.
در ١٢ ژانویه ١٩٤٥، روس ها حمله ای را آغاز کردند كه منجر به آزادسازی غرب لهستان و تسلیم مجارستان (یكی از دول محور) شد و در فوریه نیروهای متفقین شهر درسدن آلمان را بمباران کردند كه به كشته شدن حدود ٣٥ هزار غیرنظامی آلمانی انجامید. با خودکشی هیتلر در ٣٠ آوریل ١٩٤٥ اروپا به طور کامل در تصرف متفقین درآمد.
/////


قوای متفقین در حال ورود به ساحل نرماندی. ژوئن 1944


نجات دو سرباز امریکایی بازمانده از قایق آسیب دیده متفقین در ساحل نرماندی. ژوئن 1944


سربازان کانادایی هنگ نهم قوای متفقین با دوچرخه در ساحل نرماندی پیاده می شوند. ژوئن 1944


سرباز امریکایی در کنار جسد یکی از قربانبان قایق آسیب دیده متفقین در ساحل "اوماها"در نرماندی. ژوئن 1944


جسد سرباز امریکایی در جریان حمله به نرماندی در ساحل اوماها؛ در کنار او یکی از موانع ساخته شده نازی ها برای جلوگیری از پهلو گرفتن کشتی ها دیده می شود. ژوئن 1944


آغازپیش‌روی قوای متفقین از نرماندی. ژوئن 1944


دفن اجساد سربازان امریکایی کشته شده در جریان جمله به نرماندی. ژوئن 1944


سربازان قشون امریکایی در جریان پیش روی و حمله به نرماندی. ژوئن 1944

پیروزی کامل قوای متفقین در فرانسه و رژه سربازان در خیابان های پاریس. 19 اوت 1944
و حتما سری به این لینک ها بزنید..کلی تصاویرنایاب از جنگ جهانی دوم رو می تونید ببینید.
دیگر آلبوم های مجموعه جنگ جهانی دوم:
(تصاویر) آلبوم‌جنگ‌جهانی‌دوم؛ زنان و جنگ(2)

به لبِ آب روان، کشتۀ لب تشنه که دیده؟!


مهم نیست که این تصویر واقعی باشه یا نه، مهم اون احساسیه که باعث شده همچین اثری خلق شه

(من هم، به این تِمثال علاقه خاصی دارم)

لبخندی که این کودک به عکاس می زند در حالی که نمیداند چرا به خط شده است و این یکی از تراژيک ترین لحظه هایی است که تاریخ به خود دیده است .

او و همه کودکانی که می بینید، قرار است زنده بگور شوند.

آنها 184 هزار نفر هستند .

این کادر کوچک پذیرای همه آنها نیست ، اما گورهای دسته جمعی پذیرای همه آنها شدند .

25 سال از این عکس و از عملیات «انفال» در کوردستان عراق می گذرد .

تک تک این کودکان اکنون در خاک تجزیه شده اند . 

لطفا 1 دقیقه به حرمت کوردستان سکوت نکنید، بلکه 1 دقیقه، فقطدقیقه به فرزندانی که مردم کوردستان از دست دادند بیاندیشید .

( خاک بر سرت " صدام " خاک برسر )

[تصویر: 1384486020_3053_c022d68a88.jpg]

(۱۳۹۲/۸/۲۴ صبح ۰۶:۵۷)اکتورز نوشته شده: [ -> ]

لبخندی که این کودک به عکاس می زند در حالی که نمیداند چرا به خط شده است و این یکی از تراژيک ترین لحظه هایی است که تاریخ به خود دیده است .

او و همه کودکانی که می بینید، قرار است زنده بگور شوند.

آنها 184 هزار نفر هستند .

این کادر کوچک پذیرای همه آنها نیست ، اما گورهای دسته جمعی پذیرای همه آنها شدند .

25 سال از این عکس و از عملیات «انفال» در کوردستان عراق می گذرد .

تک تک این کودکان اکنون در خاک تجزیه شده اند . 

لطفا 1 دقیقه به حرمت کوردستان سکوت نکنید، بلکه 1 دقیقه، فقطدقیقه به فرزندانی که مردم کوردستان از دست دادند بیاندیشید .

( خاک بر سرت " صدام " خاک برسر )

[تصویر: 1384486020_3053_c022d68a88.jpg]

اکتورز عزیز

خواستم دکمه تشکر را بزنم. اما این، گویای احساساتم نیست. کاش میشد همه نفرتمان را از چنین فجایعی با زدن دکمه ها نشان دهیم.

به قول زنده یاد فریدون مشیری: « هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا         آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند »

چه حوادث تلخ و غیر انسانی، در طول تاریخ رخ داده و ما از اونها بی خبریم!

________________________________________________________________________

خداحافظی با کارآگاه خاطره ها


بازیگر انگلیسی که بیش از ۲۵ سال است در مجموعه‌های تلویزیونی نقش کارآگاه هرکول پوآرو را ایفا می‌کند، پس از تولید آخرین قسمت از این مجموعه و کشف اسرار آخرین پرونده روی صفحه تلویزیون با این شخصیت خداحافظی کرد____________

شرح خبر

http://www.delgarm.com/iranian-cinema-an...B%8C%D9%86

صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
آدرس های مرجع